Strategia marketingowa

Informator

Wybór narzędzia e-promocji:

Określenie produktu/usługi/działalności, którą chcemy reklamować, czyli odpowiedź na pytanie:   Co będziemy reklamować? Będziemy reklamować kawiarnię „Delta”
Określenie grupy potencjalnych odbiorców produktu/usługi/działalności, czyli odpowiedź na pytanie:                                                              Dla kogo jest nasza działalność/produkt/usługa? Naszymi odbiorcami będą mieszkańcy trójmiasta i okolic (tj. studenci, wielbiciele nowych technologii, osoby w przedziale wiekowym 15-35)
Wybór formy e-reklamy, czyli odpowiedź na pytanie:  Jaką formę reklamy internetowej wybraliśmy? Facebook, Google+, YouTube, e-maile reklamowe, ulotki
Uzasadnienie wyboru, czyli odpowiedź na pytanie:  Dlaczego wybraliśmy, taka a nie inną formę  reklamy internetowej? (co najmniej 2 argumenty) Reklamy w Internecie mają duży zasięg, a z portali społecznościowych korzysta bardzo dużo osób. Reklamy internetowe nie mają ograniczeń – zawsze można wymyślić coś ciekawego, interesującego, coś co ludzie będą sobie podsyłać z własnej woli.

 

Jeden komentarz

  • Tomasz
    29 kwietnia 2014 - 21:49 | Permalink

    Świetny materiał reklamowy…

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php