Projekcję filmu uważam za udaną!

W piątek 7 czerwca mogłem się sprawdzić w roli prowadzącego DKF. W ramach lekcji języka polskiego przedstawiciele klasy 1 zapoznali się z filmem pt. „Fotel”. FIlm ten był doskonały jako wstęp do rozmowy na tematy związane z filmem, kinem itp. Uczestnicy chętnie się włączyli do prowadzonej rozmowy i podobała im się zaproponowana przeze mnie formuła lekcji.

 

Błędy

Witam,

jest mi niezmiernie przykro, ponieważ z przyczyn ode mnie niezależnych część grafik na blogu nie chce się wczytać. Nie wiem czym to est spowodowane, ponieważ zarówno film jak i niektóre zdjęcia ładują się bez problemu. Spróbuję to naprawić, a póki co przepraszam wszystkich za utrudnienia

W ROLI GŁÓWNEJ…Brałem udział w filmie.

W związku z tym, że dostałem się do  XIII Trzebnickiego Samorządowego Konkursu Nastolatków – Ośmiu Wspaniałych Gminy Trzebnica, miałem zaszczyt wziąć udział w spocie podsumowującym ten konkurs. Dowiedziałem się wtedy jak wygląda praca aktora oraz jak wygląda „kręcenie” krótkiej formy filmowej. Poniżej umieszczam link do tego filmiku. Proszę o komentarze.

YouTube Preview Image

Jak to bywa z perspektywą?

Poznaj techniki robienia zachwycających zdjęć z Olympusem odważne kadrowanie Olympus OM-D E-M5 perspektywa ułożenie aparatu kompozycja komponowanieperspektywa ptasia

Poznaj techniki robienia zachwycających zdjęć z Olympusem odważne kadrowanie Olympus OM-D E-M5 perspektywa ułożenie aparatu kompozycja komponowanieperspektywa żabia

w zbliżeniu

w planie bliskim

 

Aby pokazać różne perspektywy na sobie ktoś musiałby zrobić mi zdjęcie, więc to nie byłaby ani moja praca, ani żadna zasługa. Dlatego postanowiłem umieścić tutaj grafiki przedstawiające te perspektywy.

Wycieczka do TVP

10 kwietnia, w oddziale regionalnym TVP we Wrocławiu, odbyło się nagranie teleturnieju „Motoklasa”. Jest to teleturniej dla gimnazjalistów, w którym sprawdzana jest wiedza z zakresu kodeksu drogowego, pierwszej pomocy przedlekarskiej oraz znajomości znaków drogowych. Do tego teleturnieju dostał się mój kolega. Wraz z nim na nagranie pojechała cała jego klasa, która miała go dopingować. Wraz z nimi pojechałem również ja. Miałem za zadanie fotografować, dokumentować, zapisywać, zapamiętywać itd. Ogólnie byłem kronikarzem, dziennikarzem i paparazzim w jednym. Przy okazji pełnienia tej zaszczytnej funkcji poznałem od podszewki jak wygląda produkcja takiego programu. Nie tak wyobrażałem sobie studio telewizyjne. Byłem pozytywnie zaskoczony tym, co tam zobaczyłem. Miałem zupełnie inne wyobrażenie dotyczące tworzenia programów telewizyjnych, ale cieszę się, że zostałem wyprowadzony z błędu. Była to dla mnie bardzo      ciekawa wycieczka. Widziałem np. jak w magiczny sposób „tworzy się” różne blizny i otarcia, jak wygląda praca ekipy telewizyjnej i wreszcie jak wygląda budynek telewizji od wewnątrz. Cieszę się, że mogłem uczestniczyć w tej wycieczce, gdyż nie ma to jak sprawdzić teorię w praktyce.

Poniżej podaję link do mojej relacji, którą umieszczono na stronie www mojej gminy. Szkoda tylko, że to skrócona wersja.

http://www.trzebnica.pl/cms/php/strona.php3?cms=cms_trze2&lad=a&id_dzi=0&id_dok=1253&id_men=30&powrot=1&slowo_szuk=&gdzie_szuk=&id_men_szuk=0

To właśnie ja

Witajcie

nazywam się Przemek. Jestem uczniem klasy II gimnazjum. Postanowiłem uczestniczyć w kursie Filmoteki szkolnej. Akcja, ponieważ zachęcili mnie do tego starsi koledzy, którzy kurs ten już ukończyli. Mówili w samych superlatywach o tym, co ich spotkało na kursie: „Będzie dobra zabawa, nie ma się czego obawiać, jest super”.  Postanowiłem zaryzykować. Poprosiłem szkolnego koordynatora Filmoteki szkolnej, aby zgłosił chęć mojego uczestnictwa w tym kursie. Niedługo potem otrzymałem powiadomienie, że  dostałem się, a niedługo rozpocznie się I. moduł. Aby ukończyć ten moduł należało założyć własnego bloga. Postanowiłem nazwać go „Mój filmowy świat”. No i właśnie tym sposobem piszę tu i teraz o wszystkim i o niczym :) .