Prezentacja końcowa

EKONOMIA (1) Naszym zadaniem było przygotowanie prezentacji multimedialnej na temat naszego przedsięwzięcia. Jesteśmy grupą zgraną i współpracującą dlatego też podzieliliśmy się pracą. 02.05.14r skończyliśmy przedstawiać prezentację trzech grup. Każda z tych grup pokazywała swoją ciężką pracę oraz jak współpracowały. Przedstawialiśmy jako ostatni nasz „CLUB CALIFORNIA”. Mimo, że grupa nie była w pełnym składzie to myślę, czytaj dalej »

Manager czy lider

Manager, kto to jest? Jest to osoba, której podstawowym zadaniem jest realizacja procesu zarządzania – podejmowanie decyzji, planowanie i organizowanie. Wyrazem „manager” można określić każdą osobę, która podejmuje decyzje, lecz najczęściej używa się ten wyraz dla określenia osoby, która jest zatrudniona w różnych firmach lub organizacjach i realizuje lub uczestniczy w procesie zarządzania.  Manager często czytaj dalej »

VAT

VAT to podatek od towarów i usług. Istanieje wiele stawek vat m.in. 8% lub  23%(stawka podstawowa). Podatnik sam oblicza i wpłaca do właściwego urzędu skarbowego wyliczony podatek.   Właśnie wiadomości tego typu zdobyliśmy na zajęciach, które dotyczyły VATu. Jednocześnie nauczyliśmy się wypełniać formularz VAT. Vatowcem może stać się każdy przedsiębiorca. Może on oczywiście zrezygnować z czytaj dalej »

ZUS

ZUS to Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jest to państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną, zajmująca się gromadzeniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne obywateli oraz dystrybucją świadczeń.

Ubezpieczenia

Umowy

Część biznesplanu

Na ostatnich zajęciach zajmowaliśmy się biznesplanem. Było pełno papierkowej roboty. Kilka przykładów dotyczących naszego biznesplanu.

PLAKAT

Chcielibyśmy Wam przedstawić plakat dotyczący otwarcia klubu. Powstał on wspólnymi siłami, każdy dodawał swój pomysł, a grafikiem naszej grupy jest Magdalena Jaskulska

Strategia marketingowa

Na dzisiejszych zajęciach nasza grupa zajmowała się ustaleniem strategii marketingowej Klubu California. Strategia marketingowa zawiera informacje pokazujące ogólne kierunki rozwoju firmy. To wybrany przez kadrę kierowniczą zestaw działań, za pomocą których firma chce osiągnąć wyznaczone strategiczne cele rynkowe. Nasza strategia polega głównie na promocji Klubu California poprzez stworzenie licznych ulotek i plakatów, które dostarczą Brodniczaninom czytaj dalej »

Marketing

MISJA: – zapewnienie rozrywki młodzieży brodnickiej, – reklamy, ulotki, informacje o atrakcjach jako promocja i rozgłos – goście, którzy nie byli w innych klubach, – uczestnicy biorą udział w wybieraniu muzyki, gwiazd,poprzez ankiety, – będą wcześniej planowane występy wcześniej, – podstawowa działalność to klub dla młodzieży, – będziemy chcieli uzyskać dobrą renomę i ją utrzymać czytaj dalej »

css.php