ckubialystok

Odwaga jest kluczem nadziei

Życzę Wam i sobie dalszej odwagi, bo tylko odważny człowiek chce pracować nad sobą.
Odwagi w mówieniu o tym, co czujemy, czym się martwimy, czego się boimy.

Co sprawiło nam radość a co – ból?
Potrzeba dużej odwagi, by wyciągnąć rękę do zgody.
Trzeba mieć odwagę, by przyznać się do popełnionego błędu.

Życzę Wam
Odwagi w walce z własnym lenistwem, dumą i uprzedzeniem.

Są w życiu takie chwile, gdy nic nie wychodzi, gdy wszystko leci z rąk.
Na drodze wciąż same trudności – nam brakuje sił.
Ale jest nadzieja na lepsze jutro. Nadzieja, że wszystko, co nas spotyka w życiu ma swój cel i sens. Dzielmy się z innymi ludźmi cennymi doświadczeniami i uczmy się od nich czerpania tylko tego, co jest dobre.

Krystyna

autor: Słuchacze katagoria: Szkoła z klasą 2.0 - edycja 2011/12, Komentarz (1)

Ballada o pewnym Ryszardzie

Jest solistą w naszym zespole – ramionami, które nas łączą.  

Ile musi przejść presji, rezygnacji i kompromisu?

Pożytku daje wiele. Aktywuje się i realizuje.

Podjął się ryzyka, nie szczędząc

wysiłku  innym – tak zrodziła się  infekcja.

Dobrze współpracuje z  różnymi środowiskami.

Nasz Ryszard jest jak ryś – znamy tego

szlachetnego kota z puszczy w Polsce.

Ale tu chodzi o pewne cechy:  spostrzegawczość, spryt,  inteligencja, wytrzymałość.

Jest osobowością bardzo ciekawą.

Wiele by pisać… Towarzysz do broni…

jest do tańca i różańca – jakby to wielebny określił.

A jego rola w Romeo i Julii Szekspira to fenomen. 

Może grać w teatrze!

Przy tym wszystkim jest normalnym człowiekiem – skromnym.

Udźwignął wielki ciężar  wyzwania i sobie z tym poradził…

jak z bułką z masłem.

A nawet daje radę wspierać innych.

W szkole, na scenie i na przerwie jest spokojnym

człowiekiem – pacyfistą.

Chciałem zaznaczyć, że gra na gitarze very well –

Można na nim polegać.

On poda rękę  tonącemu!

Jest odpowiedzialnym człowiekiem i kolegą.

Jest jak Lewandowski w reprezentacji Polski.

Jest podporą dla każdego. Wartość tego gościa jest wielka.

No starczy tych pochwał, bo mi długopis się wypisze
(lub klawiatura wyklika…)

Odkrywanie  każdego człowieka jest wyzwaniem.

Każdy jest inny, mamy inne doświadczenia!

Będzie spoko koko! (jak pisał kiedyś Ryszard)

Adam

autor: Słuchacze katagoria: Szkoła z klasą 2.0 - edycja 2011/12, Komentarze (3)

Takie, tam – na zakończenie roku szkolnego

  Kiedy siadałem do pisania tego tekstu, po głowie chodził mi tekst utworu Kuby Sienkiewicza „To jest już koniec” a leciało to tak – To jest już koniec, nie ma już nic. Jesteśmy wolni, możemy iść…. Ale zaraz, zaraz, chwileczkę …jaki koniec, jak nie ma już nic?  Połowa już za nami- teraz mamy wakacje, a właściwie przerwę w nauce, bo wakacje to już mieliśmy kiedy byliśmy piękni i młodzi – obecnie jesteśmy już tylko piękni :) Dla nas jest to dopiero początek działań jakie zaprezentujemy w przyszłym semestrze. Jesteśmy „Kliknięci „ ludźmi zarażonymi wiedzą i wcale nie mamy zamiaru się z tego leczyć. Każdy z nas ma jakieś obowiązki związane z pracą i rodzina, ale będziemy w stałym kontakcie, nawet w przerwie wakacyjnej.  Raz na jakiś czas, będziemy się udzielać na blogu, więc zapraszamy do zaglądania na nasz blog nawet podczas urlopu, a na pewno znajdziecie coś ciekawego do poczytania i komentowania.

Gratuluję wszystkim przejścia na następny LEVEL – dotrwamy takim składem do końca nauki i zdamy egzamin dojrzałości… ach jak to fajnie brzmi (dojrzałości).

Teraz na pewno wszyscy jesteśmy wzbogaceni o nową wiedzę i nowe doświadczenia, które mogą się przydać w przyszłości…..

Życzę każdemu- udanych urlopów i pięknej aury. Będzie mi Was brakowało przez ten czas wakacyjny.

Zżyłem się bardzo z Wami i oczywiście z nauczycielami także. Kontaktujcie się ze mną czasem przy chwili wolnego mailem, czy też  poprzez  blog. Będę bardzo rad :)

Znacie mnie i wiecie, że kocham muzyke, więc chciałbym zaprezentować wam wakacyjny utwór „Ogień”  radomskiej grupy, która jak sama twierdzi gra muzykę Reggae Lans Bambino Gangsta :)   z rewelacyjnejnego albumu ” Muzyka moja broń”  2008. Jak słucham tego utwotu przypominają mi sie lata młodośći -  jak miałem 20 lat.  Kupujmy dobre polskie płyty !  Polecam

Positive Vibration

YouTube Preview Image

Teledysk pochodzi z Youtube

Tik, Tik Hurrrrra !!!!!!   Mamy wakacje !!!!!!!!!!!!! 

Ryszard

autor: Słuchacze katagoria: Szkoła z klasą 2.0 - edycja 2011/12, Komentarze (24)

Razem można góry przenosić!

Informowaliśmy Was już o naszym sukcesie w Konkursie Blogów 2012 programu Szkoła z klasą 2.0…

Dla tych, którzy nie doczytali – zajęliśmy I miejsce ex aequo z Elektroniczną klasą w kategorii projekt na blogu oraz II miejsce w Plebiscycie Publiczności (dziękujemy za 8159 głosów – nawet nie spodziewaliśmy się  takiej popularności)

Dzisiaj świętowaliśmy podwójny sukces podczas egzaminu z języka polskiego. Cieszyliśmy się jak dzieci – zobaczcie:

Był nawet „puchar” – kubek  CKU REPORTERÓW – pomysł niezawodnego Marka:

Wszystko, co wydarzyło się w tym semestrze, możliwe było dzięki wspólnemu działaniu całej naszej grupy. Pamiętajcie – razem można wszystko!

Na zdjęciach brakuje kilku osób z semestru 1ULO2b, ale pamiętamy o nich!

autor: Słuchacze katagoria: Szkoła z klasą 2.0 - edycja 2011/12, Komentarze (7)

Podziękowania – tym razem z nutą poezji

Podziękowania dla Pani Małgorzaty

Ty jesteś naszym natchnieniem,prowadząca nawet wśród ciemności. Przy Tobie potrafimy płynąć po głębokich wodach,wznieść się  wysoko w przestworzach. Otworzyłaś nam oczy – wskazałaś pierwsze kroki. Nakarmiłaś wszechstronnością. Dałaś nam pierwszy odżywczy oddech dla naszych umysłów. Przez te doświadczenia jesteśmy inni i bardzo wdzięczni,  że Jesteś dla nas ostoją – o dobra Muzo.   Dziękujemy !

Adam

autor: Słuchacze katagoria: Szkoła z klasą 2.0 - edycja 2011/12, Komentarz (1)

Laureaci Konkursu Blogów 2012

Zajeliśmy I miejsce  - ex aequo razem z blogiem http://blogiceo.nq.pl/doroslilicealisci/ w kategorii PROJEKT NA BLOGU.

Hurrra !!! Gratulacje dla naszych koleżanek i kolegów z ELEKTRONICZNEJ KLASY CKU – GREAT JOB .

Praca z TIK dała rezultaty i zostaliśmy zauważeni w ogólnopolskim KONKURSIE na najlepsze blogi 2012 roku.

Nasz blog zdobył także II miejsce w kategorii NAGRODA PUBLICZNOŚCI – z czego też jesteśmy dumni !!!

Myślę, że mogę  wypowiedzieć się w imieniu wszystkich z zespołu, że dzięki całemu naszemu zespołowi i  przede wszystkim Pani Małgosi udało się  zrobić coś nowego – innego w naszym życiu.

Rad jestem, że pracuję i uczę się z tak mądrymi i wartościowymi ludźmi.

W swoim imieniu WIELKIE DZIĘKI Wam  wszystkim – bez Was nie było by tego wszystkiego -  co osiągneliśmy wspólną, ciężką pracą  - JESTEŚCIE WSPANIALI…

Ryszard

 

 

 

autor: Słuchacze katagoria: Szkoła z klasą 2.0 - edycja 2011/12, Komentarze (2)

Podziękowania dla Pani Małgorzaty – CKU REPORTERZY

 

To o czym czytacie  -  my piszemy, ale dzięki komu? Wszyscy się domyślają, tak to ona umiała dotrzeć do naszych serc i naszego wnętrza. My reporterzy mamy wielką satysfakcję z tego co robimy. Oderwanie się od rzeczywistości -myśl twórcza, która się ciągle rozwija .Cały zespół CKU – dziękujemy za to .że Pani w nas uwierzyła. My dzięki temu ,czujemy się bardziej dowartościowani.

 DZIĘKUJEMY – REPORTERZY CKU

autor: Słuchacze katagoria: Szkoła z klasą 2.0 - edycja 2011/12, Komentarze (3)

12 czerwca A.D. 2012 – to był pamiętny dzień.

Wystąpiliśmy śpiewem przed publiką międzynarodową i naszą kochaną kadrą na czele z Panią dyrektor w CKU  Białystok. Połączenie dwóch klas samych odważnych asów - dało ładne brzmienie. Piosenki śpiewaliśmy w języku polskim i angielskim. Publiczność była szczęśliwa i nawet brała czynny udział w naszym występie. Trema była nie duża i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego występu.  

Mamy coraz to większe doświadczenie.

Mamy też, co wspominać.

  Dało to nam wielką frajdę. Nasze panie prowadzące (Małgorzata T. i Renata M.) są super – to nasze bohaterki. Współpraca z nimi jest jak piękny obraz. Tu dobrze razem się rozumiemy i wiemy jak mamy się zachować oraz w jakim miejscu być. Występ zakończył się szczerymi brawami i uśmiechem na twarzy oraz serdecznym spojrzeniem z ich strony..- i vice-versa. Wtedy było takie uczucie, tak jak byśmy się rozumieli z oglądającą nas publiką pochodzącą z innych krajów- kultury i tradycji. Ta chwila jest jak choroba chroniczna. Takie występy są właśnie lekarstwem na niedostatek. Wiecie, kto by pomyślał że ja i moi współtowarzysze będziemy brali udział w tak ważnych sytuacjach.

  Nie jesteśmy z dalekiego kosmosu, tylko z naszej pięknej Matki urodzajów – Ziemi. Korzystajmy z wszelkich możliwości i uczmy się współpracy, to jest naprawdę dobre, na pewno pomoże, a nie zaszkodzi. To jest prawda- trzeba tylko chcieć .
„A zaprawdę można wiele”– Father Lourence.
Ten gość jest szczery do bólu –  nie kłamie.

 

Tylko od Was zależy jak będzie u Was i u innych. Tu nie trzeba totolotka, tylko chęci i wiary! Jeśli jesteś wstydliwy, nie martw się –  odwaga znajdzie Ciebie!

 

                                                   Adam

autor: Słuchacze katagoria: Szkoła z klasą 2.0 - edycja 2011/12, Komentarze (2)

CKU REPORTERZY STORY – historia dziennikarzy z przymróżeniem oka :) part One

Dzisiaj mam do zaprezentowania komiks, który stworzyłem z przypływu natchnienia. Opowiada on historię pierwszego w naszej szkole kółka dziennikarskiego, blogowaniu i pierwszej gazetce oraz TIKaniu -  z przymróżeniem oka :) Wstawię projekt w kilku partach , żeby każdy mógł przeczytac i wypowiedzieć sie, czy sie podoba, czy nie. No i oczywiście, żeby zaciekawić czytelnika, co będzie dalej…. W pierwszej części pokazuje jak powstaliśmy i jak zaczeliśmy przygodę z dziennikarstwem oraz TIK – Czytajcie i komentujcie, a będą kolejne części …..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

autor: Słuchacze katagoria: Szkoła z klasą 2.0 - edycja 2011/12, Komentarze (3)

CKU da się lubić…

Nasza Szkoła to skarb największy ,

Kształci dużych, młodych,

starszych,

mniejszych.

Szkoła nasza jest najlepsza.

I na razie najważniejsza.

Chodź czasami, gdy egzaminy się zbliżają

bardzo wpienia, dając wiele do myślenia .

Ale mimo wszystko jesteśmy jak

Wielka rodzina .

Z profesorami 

mile  jest w szkole

spędzona każda godzina.

Uczą nas wierzyć w swoje marzenia.

I nie poddawać się w chwilach zwątpienia.

Atmosfera w klasie jest bardzo życzliwa .

 Dla każdego, nawet dla tego, kto w danym dniu nie ma humoru dobrego.

Szkoła przynosi  nam wiele satysfakcji i radości

  oraz z każdym semestrem więcej mądrości.

Jest jak mina z rana

to uśmiechnięta to rozgniewana.

BASIA

autor: Słuchacze katagoria: Szkoła z klasą 2.0 - edycja 2011/12, Komentarz (1)
css.php