Niezywkłe budowle

Po raz kolejny moi uczniowie udali się na wirtualne wycieczki… Gdzie byli i co oglądali tym razem?
Głównym celem zajęć było poznanie niezwykłych budowli w Polsce i na świecie oraz ich przeznaczenia, a także materiałów z których zostały wykonane. Cały zespół klasowy podzieliłam na grupy dwuosobowe. Zajęcia z uczniami rozpoczęłam od umieszczenia na tablicy kodów Qr, a zadaniem dzieci było rozkodowanie ukrytych informacji za pomocą aplikacji, do których dostęp mają w swoich w telefonach komórkowych. Pod kodami Qr ukryłam nazwy niezwykłych budowli, które zobaczyć można w Polsce lub na świecie. Dzieci wykorzystując komputery z dostępem do internetu miały wyszukać informacje o budowlach oraz ich zdjęcia, które kopiowały z przestrzeganiem praw autorskich. Wykorzystując zdobyte materiały uczniowie tworzyli slajdy przedstawiające i opisujące budowle.

Praca Nikodema
Praca Nikodema
Praca Dominika i Radka
Praca Dominika i Radka
Praca Oskara Ch. i Oskara K.
Praca Oskara Ch. i Oskara K.
Praca Stasia
Praca Stasia

Samodzielne wyszukiwanie informacji, a następnie tworzenie slajdów zdecydowanie wpłynęło na podniesienie aktywności uczniów. Dzieci wolą samodzielnie poszukiwać, a nie otrzymywać gotowe materiały, czy też rozwiązania. Wszyscy także bardzo uważnie oglądali prace swoich kolegów i koleżanek. Każdy z nich potrafił docenić wysiłek, który włożyli w przygotowanie prezentacji. Na zakończenie zajęć odbyła się prezentacja wykonanych prac, a po niej wszyscy uczniowie sprawdzili swoją wiedzę rozwiązując quiz.

O weroonikaaa

http://blogiceo.nq.pl/inspiracjesp11/files/userphoto/5608.thumbnail.jpg?434055941
Ten wpis opublikowano w kategoriach: Bez kategorii. Dodaj do zakładek ten link.

Dodaj komentarz