MARKETING MIX

W jaki sposób będziemy promować nasze produkty i usługi?
Internetowe reklamy, bilbordy reklamowe, promocje, ulotki, stoisko na turniejach rycerskich, reklama na aucie służbowym, promowanie wizerunku w muzeach
Jak będziemy się komunikować z rynkiem przekonywać klientów?
Telefon, email, fax, gołębie pocztowe
Jaki jest nasz produkt/usługa?
Produkcja oręża, metalowych rekwizytów teatralnych oraz wyposażenia rycerskiego na turniejach
Co będzie charakterystyczne i wyróżniające na rynku?
oryginalność, bardzo dobra jakość i przystępną cena
Jaka będzie polityka kształtowania cen?
Narzucimy własne ceny i nowe standardy (lepsze od konkurencji)
Jaka będzie cena na nasze produkty/usługi i dlaczego taka a nie inna?
Cena będzie zależna od wkładu pracy i kosztów materiałów w nim zawartych.
W jaki sposób będziemy przemieszczać nasze towary?
Zorganizujemy samochód oraz kierowcę, który będzie rozwoził produkty 2 razy w tygodniu na terenie polski. W przypadku zleceń zagranicznych będziemy zatrudniać profesjonalne firmy kurierskie.
Jaki będzie system dystrybucji?
Gównie samochodowy. W przypadku profesjonalnych firm kurierskich zależy to od samej firmy. Można jednakże zdecydować się na odbiór osobisty.