Wybór narzędzia e-promocji

 

Określenie produktu/usługi/działalności, którą chcemy reklamować, czyli odpowiedź na pytanie: Co będziemy reklamować? Wypożyczalnie rowerów „3CITYBIKES”
Określenie grupy potencjalnych odbiorców produktu/usługi/działalności, czyli odpowiedź napytanie: Dla kogo jest nasza działalność/produkt/usługa? Mieszkańcy trójmiasta i turyści odwiedzający miasta
Wybór formy e-reklamy, czyli odpowiedź na pytanie:Jaką formę reklamy internetowej wybraliśmy? e-mail reklamowy oraz e-reklama -strona internetowa, animacje i banery
Uzasadnienie wyboru, czyli odpowiedź na pytanie:Dlaczego wybraliśmy, taka a nie inną formę reklamy internetowej? (co najmniej 2 argumenty) 1.E-mail reklamowy będzie docierać do wielu osób

2.Z Internetu korzystają ludzie na całej Ziemi, dzięki czemu reklama może trafić w każdy zakątek  globu

 

 

 

 

Jeden komentarz

  • 8 czerwca 2014 - 12:43 | Permalink

    Krótka ale treściwa analiza. No i faktycznie, dużo już zrobiliście w sprawie e-promocji, Wielkie brawa! :)

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php