Wybór strategii marketingowej. Promocja – Lekcja 7

Po długim namyślę zdecydowaliśmy się na: strategię penetracji rynku, która polega na wzmocnieniu swojej pozycji na dotychczasowym rynku oraz zintensyfikowaniu sprzedaży dotychczasowego produktu.

Mamy najlepszą reklamę na rynku ,która przyniesie nam wielu klientów. Mamy bardzo atrakcyjne ceny i częste promocje.

Mamy zamiar być najlepszą kwiaciarnią w Gdańsku i wierzymy ,że nam się to uda.

Cele działań marketingowych:

-kampania reklamowa

-dobry kontakt z klientami i nabycie nowych klientów

-wzrost dochodów

-obniżenie cen

-poprawa jakości usług oraz oferowanych produktów

 

Produkt: różnego rodzaju kwiaty, sprzęt ogrodowy, doniczki, nawozy itp.

 

Dystrybucja: sieć sklepów w obrębie całego pomorza.

 

 

Promocja:

-reklamy internetowe

-reklamy telewizyjne

-billboardy

-plakaty

-ulotki

 

Informacje brane z :

-http://pl.wikipedia.org/wiki/Strategia_penetracji_rynku

-http://mfiles.pl/pl/index.php/Strategia_penetracji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
css.php