Reklama, e-promocja

Obecnie dominującym portalem do reklamy jest sieć społecznościowa Facebook i to tam postanowiliśmy się dobrze reklamować. Mamy zamiar założyć fanpage naszego stowarzyszenia i zapraszać wszystkich do polubienia naszej strony. Stworzenie strony internetowej jest nieopłacalne gdyż większość ludzi posiada konto na Facebooku i korzysta z niego regularnie, więc fanpage stowarzyszenia trafiłby do dużego grona odbiorców. Będziemy tam szukać ludzi do pomocy w tworzeniu naszego pomysłu- czyli budowy toru jeździeckiego, aczkolwiek potrzeba nam ludzi, którzy będą się razem z nami opiekować torem, dbać o porządek, obsługiwać tor podczas rajdów. Będziemy szukać wolontariuszy, którzy pomogą nam w tworzeniu tego wszystkiego. Chcemy też znaleźć firmę bukmacherską, która przy torze będzie zajmować się obstawianiem wyścigów jeździeckich. Firma na tym zarobi, a my będziemy pobierać od niej część zysków w ramach tak jakby czynszu na cele stowarzyszenia. Podsumowując była to bardzo pracowita lekcja dla naszych umysłów, gdyż dopracowaliśmy do końca wszystkie formy promocji i reklamy naszego stowarzyszenia oraz ułożyliśmy sobie wizję funkcjonowania toru jeździeckiego.

Plakat, który stworzyliśmy podczas zajęć:

afa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
css.php