Prezentacja przedsięwzięcia

29.05.2014r. prezentowaliśmy nasze przedsięwzięcie w formie prezentacji multimedialnej. Każdy z grupy przedstawiał określoną kwestię a pozostałe grupy punktowały nasze wystąpienie. Jesteśmy zadowoleni z naszej pracy i zauważyliśmy jaką satysfakcję daje wysiłek włożony w dążeniu do celu. Uważamy, że zaprezentowaliśmy projekt przedsięwzięcia, który tylko czeka, żeby go naprawdę zrealizować :)

Poniżej przedstawiamy efekt naszej pracy:

pods

pods3

pods2

GALOP

3 Komentarzy

  • 7 czerwca 2014 - 15:03 | Permalink

    Przejrzałem z uwagą Waszą prezentację. Faktycznie, rzetelnie podsumowuje ona Wasze działania i potwierdza to, co już wcześniej zauważyłem- że opracowany przez Was pomysł na „końskie” przedsięwzięcie ma sens ekonomiczny i społeczny i aż prosi się, by spróbować go teraz/kiedyś zrealizować w „realu”.

    Jestem wielkim fanem działań, które służą uruchomieniu współpracy i skupieniu wysiłków wielu już istniejących podmiotów (stajni, firm, stowarzyszeń etc) by stworzyć nową jakość. A Wy coś takiego promujecie i projektujecie, wychodząc z zasady, że razem można więcej :)

    Fantastyczne jest zarazem, że Wasz projekt połączył Waszą pasję (zwłaszcza Bronisława), troskę o „ożywienie gospodarki turystycznej” w Waszym regionie i kalkulację ekonomiczną, czyli dbałość o opłacalność przedsięwzięcia. No i macie piękne logo!

  • 11 czerwca 2014 - 11:27 | Permalink

    Super załoga na zdjęciach!
    BTW: Fajnie byłoby, gdybyście jeszcze uzupełnili luki w zakładce Nasze Przedsięwzięcie (np. biznesplan)- byłby komplet.
    .
    Link do instrukcji, co powinno znaleźć się w tych składowych elementach NASZE PRZEDSIEWZIECIE: http://www.ceo.org.pl/sites/default/files/EWP/davBinary/instrukcja_do_bloga_zespolowego_7.10.2013.pdf

    Pzdr :)

  • Sebastian Karpiński
    30 czerwca 2014 - 08:27 | Permalink

    Witam, nazywam się Sebastian Karpiński – zawodowo zajmuje się tworzeniem profesjonalnych biznes planów, oceną przedsięwzięć inwestycyjnych pod kątem ich realności oraz oceną wniosków unijnych dla instytucji publicznych. Zawsze największe szansa na powodzenie mają przedsięwzięcia, które rodzą się z pasji – nie są tylko sposobem na zarabianie pieniędzy, ale też tym czymś, co robimy z niekłamaną przyjemnością. Wasze przedsięwzięcie łączy ze sobą ten element hobby z uwarunkowaniami i potrzebami lokalnego rynku i społeczności. Kluczowym elementem waszego pomysłu jest konieczność pozyskania stadnin i innych podmiotów, które chciałyby współpracować w projekcie i na ten element przydałoby się położyć większy nacisk. Wydaje mi się też, że Facebook jest bardzo dobrą formą promocji, jednakże należy pamiętać, iż nie powinna to być jedyna opcja. W tego typu biznesach najważniejsze jest polecanie i powrót klientów, więc przydałoby się położyć spory nacisk na jakość obsługi oraz na kontakt z klientem po zrealizowaniu usługi. Oczywiście – jest NGO, a nie przedsiębiorstwo, ale konieczność utrzymania płynności finansowej organizacji jest w każdym przypadku kluczowe. Wydaje się, że fajnym pomysłem byłaby, oprócz organizacji różnego rodzaju imprez cyklicznych i jednorazowych, również wypromowanie jakiegoś „konia pociągowego” – całego pomysłu – dużej imprezy, która jednoznacznie kojarzyła się z tym miejsce – czy byłaby to wielka gonitwa, czy impreza western. Tu już zdaję się na Was. Przedsięwzięcie ciekawe i oryginalne.

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php