Strategia marketingowa

Marketing to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu konkretne osoby i grupy otrzymują to, czego potrzebują i pragną osiągnąć poprzez tworzenie, oferowanie i wymianę posiadających wartość produktów. Dowiedzieliśmy się się, że podstawą marketingu jest jego zespół elementów, którymi można oddziaływać na rynek tzw. marketing mix – produkt, cena, promocja, dystrybucja. Uważamy, że tego typu zjawisko jest bardziej odpowiednie dla przedsiębiorstw niż do stowarzyszenia, jednak można odnaleźć podobne cechy i umiejętnie je wykorzystać, co też zrobimy. Ciekawe zajęcia, ciekawa praca w grupie, nowy fundament budowania naszego stowarzyszenia – tak podsumowujemy te zajęcia :)

Na kolejnych zajęciach pracowaliśmy nad marketingiem, jednak bardziej nad strategią marketingową. Posiadamy już własne logo, hasło reklamowe, znamy misję swojego stowarzyszenia i wiemy jakie narzędzia zastosować do naszego NGO, więc nasza sytuacja marketingowa jest na dobrej drodze. Na lekcji zastanawialiśmy się jak wypracować swoją pozycję na rynku. Uważamy, że dzięki współpracy z firmami, które będą chciały się reklamować poprzez działania naszego stowarzyszenia, oraz bezkonkurencyjności w naszym rejonie, nasza pozycja na rynku będzie wysoka. Wiemy już czym jest marketing, jak z tym pracować i co upiększać aby stowarzyszenie mogło się rozwinąć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
css.php