SIŁOWNIA

1. Nasi klienci:

- ludzie otyli, niewysportowani

- ludzie prowadzący niezdrowy tryb życia

a także:

- młodzież, która chce zadbać o formę

- ludzie, którzy chcą zadbać o swoje zdrowie

 

Grupa wiekowa:  14-60 lat

 

2. Potrzebne nam będą:

- sprzęt do ćwiczeń

- dostęp do wody, prądu

- lokal

- pieniądze

- dostęp do mediów

- aniołowie biznesu

- personal

- elektronika

2 Komentarzy

  • 13 marca 2014 - 12:54 | Permalink

    A zatem sporo trzeba, aby taką siłownię uruchomić. Czy zastanawialiście się już nad tym, w jaki sposób moglibyście pozyskać fundusze na tego rodzaju działalność?
    Sylwia ostatnio opublikował…Publiczna prezentacja projektuMy Profile

  • Ula Małek
    13 marca 2014 - 22:13 | Permalink

    Siłownia to na pewno dobry sposób na bolączki społeczne, o których napisaliście w poprzednich wpisach. Ofertę kierujecie do szerokiego grona, czyli są zarówno młodzi ludzie, jak i dorośli. Jestem ciekawa kolejnych efektów pracy, szczególnie kiedy będziecie zajmować się promocją.

    Czy zbadaliście rynek już istniejących siłowni np. w Przemyślu? Jakie są Wasze wnioski na ten temat?

    Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie
    UlaM

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php