Analiza SWOT

S- MOCNE STRONY

  • lokalizacja w centrum miasta;
  • klimatyczny wystrój lokalu;
  • przystosowanie do międzynarodowych klientów;
  • menu z różnych stron świata;
  • profesjonalna obsługa;

W – SŁABE STRONY

  • brak doświadczenia;
  • mały budżet

O – SZANSE

  • dofinansowania unijne;
  • popyt na lokale gastronomiczne;

T – ZAGROŻENIA

  • zbyt wysoki koszt utrzymania restauracji, groźba bankructwa;
  • problemy z wypromowaniem restauracji

One thought on “Analiza SWOT

  1. Muszę przyznać, że przygotowaliście bardzo konkretną i rzeczową analizę SWOT. Słowa uznania!

    Zdefiniowaliście zarówno swoje mocne, jak i słabe strony i zrobiliście patrząc na realia. Brawo, stąpacie twardo po ziemi i macie bardzo konkretne umiejętności. Dlatego macie szansę na rynku.

    Pamiętajcie, że szanse i zagrożenia są związane z otoczeniem. Polecam lekturę może znajdziecie coś ciekawego dla siebie. „Jak zostać i pozostać przedsiębiorcą” – poradnik dla nowo powstałych firm https://www.parp.gov.pl/index/more/33002 (s.11)

    Pozdrawiam i jeszcze raz jestem pełna uznania dla Waszej pracy
    Ula

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge