Strategia marketingowa

Z racji tego, że ostatnio staliśmy się bardzo pracowici dodajemy dzisiaj także plan marketingowy!

——

Aby poinformować potencjalnych klientów o otwarciu naszego przedsięwzięcia, czyli siłowni „Miami Gym & Fitness” zamierzamy przygotować różnorodne formy reklamy i promocji.

Planujemy kampanię reklamową obejmującą:

1. Ulotki rozdawane głównie w centrum miasta w godzinach największego ruchu.

2. Plakaty reklamowe rozklejone w obrębie miasta - ilość około 100 sztuk,

3. Informacje w lokalnych gazetach (30minut, Panorama Wałbrzyska, Tygodnik Wałbrzyski, DB2010)

4. Reklamę internetową w postaci banerów umieszczanych na stronach WWW.

Jeden komentarz

  • Ula Małek
    10 czerwca 2014 - 08:27 | Permalink

    Witam,
    kolejny materiał za Wami. Rozumiem, że poprzez aktywny sposób spędzania czasu stawiacie na promocję. A co sądzicie o takim sposobie np. ćwiczenie – pokaz – w centrum handlowym i rozdawanie zaproszeń, kart rabatowych?

    Moim zdaniem strategię warto dopasować do produktu/usługi, którą chcemy sprzedać odbiorcy. Dlatego – w Waszym przypadku – może warto postawić na tzw. aktywność. Jestem ciekawa Waszego zdania.

    Pozdrawiam
    Ula

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php