Strategia Marketingu

Naszą strategią jest system dywersyfikacji, ciekawym, prostym sposobem skupiamy uwagę klienta na naszej firmie. Używając znanych znaków, które zostaną lekko zmienione, klienci zainteresują się naszymi produktami. Naszym logiem jakim będzie nadgryziona gruszka, będzie z lekka nutą wesołości, przypominało przyszłym nabywcom znaną firmą Apple. -Radosław „Kapitan” z upoważnienia Maska „Klaty”.  

Analiza Rynku

1. Podjęta decyzja o wyborze przedsięwzięcia wraz ze wskazaniem: a) sposobu podjęcia decyzji Mobile Shop(gastronomia i z dowozem do domu!). Decyzje podjęliśmy po wielogodzinnej naradzie i twardych negocjacjach w sprawie przyszłości naszej firmy. b) odwołania się do badań Do naszej decyzji przyczyniły się również badania przeprowadzone kilka tygodni wcześniej, które pomogły nam ustalić firmy o czytaj dalej »

css.php