Misja.

Trochę napiszemy co to Misja?

Misja to fundament, dzięki któremu działa organizacja, jej sformułowanie wyraża problem oraz sposób jego rozwiązania.  Misja jest wizytówką firmy, z którą firma wychodzi na zewnątrz, to sens istnienia firmy. 

Misja nie jest tym samym, co hasło reklamowe ! 

Dobra misja powinna:
• określać wyraźnie cel działalności firmy,
• wskazywać konkretne produkty oraz rynki,
• pomagać weryfikować bieżące i przyszłe warianty działania,
• być optymalnie wyważona,
• wyróżniać firmę spośród innych firm,
• być dostatecznie szczegółowa, aby móc oddziaływać na personel firmy,
• być realistyczna i elastyczna,
• skupiać się na potrzebach klienta i ich zaspokojeniu,
• informować o podstawowej działalności firmy,
• utożsamiać się z celami zbiorowymi firmy,
• być zrozumiała i znana dla wszystkich pracowników i otoczenia.

Jeden komentarz

  • 26 maja 2014 - 03:59 | Permalink

    Treściwa i trafna notatka. Namawiam Was do spróbowania sił w formułowaniu treści misji waszego przedsięwzięcia, to może być ciekawa i pożyteczna zabawa :)

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php