Cel działań marketingowych i elementy marketingu

Misją naszej fundacji jest pomoc dzieciom z otyłością, uświadamianie im i ich opiekunom stopnia tego problemu oraz wspieranie w walce z tą chorobą.

Cele działań marketingowych:

- promowanie zdrowego stylu życia
- pozyskanie darczyńców, wolontariuszy, sponsorów.

Skupiamy się na niesieniu pomocy, która jest bezpłatna. Drogą dystrybucji będą szkoły oraz miejsca, w których najwięcej czasu spędzają dzieci (np. świetlice, place zabaw)

Promocja? Przede wszystkim organizowanie akcji pozyskujących darczyńców, organizowanie dofinansowanych obozów, prelekcji i badań.

Jeden komentarz

  • Sylwia
    19 marca 2014 - 21:16 | Permalink

    Koniecznie pomyślcie o jakichś warszttach/prelekcjach dla właścicieli sklepików szkolnych – bo to szkolna zmora:)

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php