Zdecydowaliśmy się na strategie rozwoju produktu. Proponowane usługi naszej fundacji będą odróżniać się od usług zwykłych dietetyków. Będziemy promować nasze działania w mediach, aby problem otyłości uświadamiać coraz większej liczbie dzieci i ich opiekunów/rodziców.Jesteśmy jedyną taką fundacją w regionie. Analiza rynku utwierdziła nas w przekonaniu, że jest duże zapotrzebowanie na tego typu usługi ( wciąż rośnie!).
Program
- Ekonomia w praktyce - Młodzi Przedsiębiorczy dla szkół ponadgimnazjalnych
Szkoła
- IV Liceum Ogólnokształcące, Gorzów Wielkopolski
- Uczeń
Odwiedziny
- Stronę odwiedzono: 30842 razy
Lista blogów użytkownika
Komentarze
- Sebastian Karpiński:Witam, nazywam się Sebastian K
- Ula Małek:Miłych wakacji i raz jeszcze w
- Ula Małek:Witam, cieszę się, że mogłam
- Ula Małek:Witam, o Waszym biznesplanie
- Ula Małek:Moim zdaniem to dobry wybór st
Wyszukiwarka
Informuj o wpisach
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Najnowsze komentarze
- Sebastian Karpiński o Prezentacja końcowa przedsięwzięcia
- Ula Małek o Społeczna odpowiedzialność biznesu. Ekonomia społeczna.
- Ula Małek o Prezentacja końcowa przedsięwzięcia
- Ula Małek o Biznesplan
- Ula Małek o Strategia marketingowa
Archiwa
Kategorie
Jeden komentarz
Na początek cieszy mnie konsekwencja w działaniu i regularne wpisy na blogu. Brawo! Przeczytałam Wasze dwa ostatnie wpisy dotyczące działań marketingowych. Jak rozumiem, skupiacie się na szkołach i to one będą miejscem dystrybucji Waszych usług. „Skupiamy się na niesieniu pomocy, która jest bezpłatna. Drogą dystrybucji będą szkoły oraz miejsca, w których najwięcej czasu spędzają dzieci (np. świetlice, place zabaw)” [wpis "Cel działań marketingowych i elementy marketingu"].
Ponadto ważne dla Was jest pozyskanie środków od ewentualnych sponsorów: „Promocja? Przede wszystkim organizowanie akcji pozyskujących darczyńców, organizowanie dofinansowanych obozów, prelekcji i badań.” [wpis "Cel działań marketingowych i elementy marketingu"].
Zestawiając te dwie informacje i Wasz wpis „Strategia marketingowa” warto, abyście zastanowili się, jak to przekłada się na wybraną przez Was „strategię rozwoju produktu”. W tym przypadku – jak i innych – ważny jest rynek i potrzeby waszych potencjalnych klientów. Będziecie wprowadzać nowy produkt na rynek – zgodnie z analizami nie ma tego typu fundacji – ale może też modernizować już istniejące działania np. szkoły związane z dbałością o zdrowie. Może warto zastanowić się, czy tylko chcecie mówić o problemie np. poprzez przekaz reklamowy, czy zwracając uwagę na miejsca dystrybucji i rynek wprowadzać tam właśnie swój produkt.
W jaki sposób w badaniach pytaliście potencjalnych odbiorców o swój produkt?
Teraz trochę do poczytania o marketingu: http://www.consensusway.pl/dla-ngo/doradztwo-dla-organizacji-pozarzadowych/strategie-rozwoju-dla-organizacji-pozarzadowych
Przygotowanie strategii rozwoju fundacji to wyzwanie. Czekam na kolejne Wasze wpisy.
Pozdrawiam
Ula