Strategia marketingowa

Zdecydowaliśmy się na strategie rozwoju produktu. Proponowane usługi naszej fundacji będą odróżniać się od usług zwykłych dietetyków. Będziemy promować nasze działania w mediach, aby problem otyłości uświadamiać coraz większej liczbie dzieci i ich opiekunów/rodziców.Jesteśmy jedyną taką fundacją w regionie. Analiza rynku utwierdziła nas w przekonaniu, że jest duże zapotrzebowanie na tego typu usługi ( wciąż rośnie!).

Jeden komentarz

  • 22 marca 2014 - 07:52 | Permalink

    Na początek cieszy mnie konsekwencja w działaniu i regularne wpisy na blogu. Brawo! Przeczytałam Wasze dwa ostatnie wpisy dotyczące działań marketingowych. Jak rozumiem, skupiacie się na szkołach i to one będą miejscem dystrybucji Waszych usług. „Skupiamy się na niesieniu pomocy, która jest bezpłatna. Drogą dystrybucji będą szkoły oraz miejsca, w których najwięcej czasu spędzają dzieci (np. świetlice, place zabaw)” [wpis "Cel działań marketingowych i elementy marketingu"].
    Ponadto ważne dla Was jest pozyskanie środków od ewentualnych sponsorów: „Promocja? Przede wszystkim organizowanie akcji pozyskujących darczyńców, organizowanie dofinansowanych obozów, prelekcji i badań.” [wpis "Cel działań marketingowych i elementy marketingu"].

    Zestawiając te dwie informacje i Wasz wpis „Strategia marketingowa” warto, abyście zastanowili się, jak to przekłada się na wybraną przez Was „strategię rozwoju produktu”. W tym przypadku – jak i innych – ważny jest rynek i potrzeby waszych potencjalnych klientów. Będziecie wprowadzać nowy produkt na rynek – zgodnie z analizami nie ma tego typu fundacji – ale może też modernizować już istniejące działania np. szkoły związane z dbałością o zdrowie. Może warto zastanowić się, czy tylko chcecie mówić o problemie np. poprzez przekaz reklamowy, czy zwracając uwagę na miejsca dystrybucji i rynek wprowadzać tam właśnie swój produkt.

    W jaki sposób w badaniach pytaliście potencjalnych odbiorców o swój produkt?

    Teraz trochę do poczytania o marketingu: http://www.consensusway.pl/dla-ngo/doradztwo-dla-organizacji-pozarzadowych/strategie-rozwoju-dla-organizacji-pozarzadowych

    Przygotowanie strategii rozwoju fundacji to wyzwanie. Czekam na kolejne Wasze wpisy.
    Pozdrawiam
    Ula

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php