Strategia marketingowa

Zdecydowaliśmy się na strategie rozwoju produktu. Proponowane usługi naszej fundacji będą odróżniać się od usług zwykłych dietetyków. Będziemy promować nasze działania w mediach, aby problem otyłości uświadamiać coraz większej liczbie dzieci i ich opiekunów/rodziców. Jesteśmy jedyną taką fundacją w regionie. Analiza rynku utwierdziła nas w przekonaniu, że jest duże zapotrzebowanie na tego typu usługi ( wciąż rośnie!).

Jeden komentarz

  • Ula Małek
    19 czerwca 2014 - 18:57 | Permalink

    Moim zdaniem to dobry wybór strategii.

    Może podlinkujecie wpisy ze strony głównej związane z tym tematem.

    W przyszłości zachęcam do skorzystania z materiałów „Akademii PARP” http://www.akademiaparp.gov.pl/ [dostęp: 19.09.2014].

    Dziękuję za materiał.

    Pozdrawiam
    Ula

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php