Mocne strony (przedsiębiorstwa):
- stałe dochody
- konkurencyjność cen
- jakość wyposażenia
- duża różnorodność promocji
Słabe strony (przedsiębiorstwa):
- duże koszty związane z kupnem lub wynajęciem lokalu
- wysokie koszty reklamy i jej brak w niektórych środkach przekazu
Szanse:
- zainteresowanie klientów
- mała konkurencja
- dofinansowania unijne
- całoroczny sezon
- duży wybór lokalizacji i reklamy
Zagrożenia:
- trudności w znalezieniu odpowiedniego lokalu
- mała, lecz znana i renomowana konkurencja
Misja Naszego przedsiębiorstwa:
Wybicie się na najwyższą pozycję wśród form rozrywkowych w naszym mieście oraz chęć zaspokojenia potrzeb klienta.
Cel działań marketingowych:
- rozszerzenie naszego przedsiębiorstwa na szerszy obszar
- regularne szerzenie się popularności naszej firmy
Elementy marketingu mix w odniesieniu do naszego przedsiębiorstwa:
Cena: początkowo niższa od konkurencji, aby pokazać możliwość naszych usług, z czasem ceny będą porównywane do konkurencji
Dystrybucja:
- sprzedaż bezpośrednia (lokal Kręgielni)
- sprzedaż pośrednia (strona internetowa firmy)
Promocja: reklamy w mediach lokalnych, internecie, ulotki, stosowanie zniżek w określonych dniach, karty stałego klienta
Jeden komentarz
Dziękuję za kolejny materiał. Zadanie wykonaliście wzorowo. Z notatki wiem na czym będzie polegała Wasza strategia marketingowa, jakie będą jej cele i narzędzia.
Może warto podlinkować te wpisy ze strony głównej, które wiążą się z marketingiem. To będzie ciekawe i wartościowe uzupełnienie.
Jeszcze raz uznanie za wykonanie zadania.
Pozdrawiam
Ula