Opis klienta docelowego

Naszymi klientami są głównie osoby mieszkające w mieście lub te,  które chodzą do szkół lub pracują w większych miejscowościach. Są w wieku od ok. 15-60 lat. Płeć, status związku, poziom wykształcenia nie mają znaczenia, bo produkty kierujemy do wszystkich. Klient jest średnio zamożny, raczej aktywny(wychodzi z domu na spotkania towarzyskie, biznesowe), ale znajdą się też takie osoby, które nie pracują. Konsument powinien przemieszczać się pieszo, aby dojść do naszego punktu sprzedaży.

3 Komentarzy

  • 12 marca 2014 - 16:45 | Permalink

    Podoba mi się sposób, w jaki opisaliście swojego klienta docelowego. Ciekawa jestem, na jakiej podstawie obliczyłyście widełki wiekowe? Co wzięliście pod uwagę?
    Sylwia ostatnio opublikował…Uroczyste zakończenie konkursuMy Profile

  • karolinakaupwp.pl
    13 marca 2014 - 18:20 | Permalink

    Braliśmy pod uwagę na pewno to, że chcemy dotrzeć do osób zapracowanych, czyli np. uczniów, studentów no i osób pracujących. Co do wieku no to właściwie nie mamy ograniczeń, ponieważ oferta jest dość zróżnicowana. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

  • Sylwia
    19 marca 2014 - 20:56 | Permalink

    Dzięki za odpowiedź, mam już większą jasność Waszego klienta docelowego. Pozdrawiam

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php