Naszymi klientami są głównie osoby mieszkające w mieście lub te, które chodzą do szkół lub pracują w większych miejscowościach. Są w wieku od ok. 15-60 lat. Płeć, status związku, poziom wykształcenia nie mają znaczenia, bo produkty kierujemy do wszystkich. Klient jest średnio zamożny, raczej aktywny(wychodzi z domu na spotkania towarzyskie, biznesowe), ale znajdą się też takie osoby, które nie pracują. Konsument powinien przemieszczać się pieszo, aby dojść do naszego punktu sprzedaży.
Program
- Ekonomia w praktyce - Młodzi Przedsiębiorczy dla szkół ponadgimnazjalnych
Szkoła
- V Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Gdańsku, Gdańsk
- Uczeń
Odwiedziny
- Stronę odwiedzono: 14678 razy
Lista blogów użytkownika
Komentarze
- Sebastian Karpiński:Witam, nazywam się Sebastian K
- karolinastefanska96gmail.com:Mail napisany bardzo ciekawie.
- sarazagonskagmail.com:Ciekawa grupa, blog niczego so
- Sylwia:Dzięki za odpowiedź, mam już w
- Sylwia:Czy sprawdziliście, jakie doku
Wyszukiwarka
Informuj o wpisach
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Najnowsze komentarze
- Sebastian Karpiński o Podsumowanie naszej firmy
- karolinastefanska96gmail.com o Mail reklamowy
- sarazagonskagmail.com o Nasz zespół
- Sylwia o Opis klienta docelowego
- Sylwia o Źródła finansowania – środki unijne
3 Komentarzy
Podoba mi się sposób, w jaki opisaliście swojego klienta docelowego. Ciekawa jestem, na jakiej podstawie obliczyłyście widełki wiekowe? Co wzięliście pod uwagę?
Sylwia ostatnio opublikował…Uroczyste zakończenie konkursu
Braliśmy pod uwagę na pewno to, że chcemy dotrzeć do osób zapracowanych, czyli np. uczniów, studentów no i osób pracujących. Co do wieku no to właściwie nie mamy ograniczeń, ponieważ oferta jest dość zróżnicowana. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie
Dzięki za odpowiedź, mam już większą jasność Waszego klienta docelowego. Pozdrawiam