Podsumowanie naszej firmy

1) Nasze postawione cele:
-chęć prosperowania danego pomysłu, a przede wszystkim wprowadzenie go w życie realne,
-stworzenie biznes planu naszego przedsięwzięcia,
-poprawienie współpracy w grupie,
-nabranie doświadczenia w zakładaniu firm ,
-rozwój interpersonalny(praca w zespole, erudycja, dochodzenie do konsensusu).

Cele zrealizowane:
-chęć prosperowania danego pomysłu,
-stworzenie biznes planu naszego przedsięwzięcia,
-poprawienie współpracy w grupie,
-nabranie doświadczenia w zakładaniu firm ,
-rozwój interpersonalny(praca w zespole, erudycja, dochodzenie do konsensusu),
2) Finansowanie:
Głównymi środkami finansowania naszego projektu są środki unijne. Wybraliśmy je, ponieważ:
+posiadają przejrzysty plan rozporządzenia budżetu,
+pieniądze są nam dane bez nakazu zwrotu,
+szeroki parametr możliwości wykorzystania pieniędzy,
+wyszczególnione miejsce dostępu do wszelkich konkretnych informacji(np.Urząd Marszałkowski, Agencja Rozwoju Pomorza),

3)Reklama:

Naszą reklamę kierujemy do wszystkich zapracowanych ludzi, którzy w ciągłym pędzie dna codziennego chcieliby podarować sobie chwilę wytchnienia, a także do kawowych maniaków, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez kubka świeżej kawy. Na początku naszej działalności reklamą będzie głównie ogłoszenie zamieszczone w Internecie, z przyciągającą uwagę szatą graficzną. Po rozwinięciu naszej działalności i uzyskaniu większych środków na reklamę, planujemy zainwestować w plakaty i ulotki, a jeśli pozwolą nam na to środki, to również billboardy i reklamy telewizyjne.
Mail-reklamowy1

4) Końcowa prezentacja naszej firmy i pracowników:

ANALIZA GRUPY I ANALIZA SWOT

Jeden komentarz

  • Sebastian Karpiński
    30 czerwca 2014 - 08:58 | Permalink

    Witam, nazywam się Sebastian Karpiński – zawodowo zajmuje się tworzeniem profesjonalnych biznes planów, oceną przedsięwzięć inwestycyjnych pod kątem ich realności oraz oceną wniosków unijnych dla instytucji publicznych. Pomysł zaprezentowany na niniejszym blogu jest w moim odczuciu bardzo dobry. Popyt na tego typu usługi istnieje i rynek ten nie jest w żadnym stopniu zagospodarowany przez potencjalnych konkurentów. Ruchoma kawiarnia może znaleźć swoich odbiorców w bardzo wielu sytuacjach i wielu lokalizacjach: na różnego rodzaju festynach, w miejscach turystycznych, w okolicach plaży itd. Zastosowań pomysłu wyobrazić sobie można bardzo wiele. Należy jednak pamiętać, iż tego rodzaju obiekt wymaga każdorazowo zezwolenia/pozwolenia na ustawienie, więc konieczna jest odpowiednia współpraca z innymi podmiotami w tym zakresie. Biznes ten nie wymaga zbyt dużej liczby pracowników/osób obsługujących, co przy dużej liczbie wspólników może sugerować, iż nie jest to główny rodzaj aktywności zawodowej dla wszystkich osób. Pozwala ono na równoległe prowadzenie innej działalności, co w wielu przypadkach może być korzystne. Z drugiej zaś strony możemy mieć do czynienia z koniecznością podziału zysk między wiele osób, co w efekcie sprawa, iż żaden ze wspólników nie będzie w pełni usatysfakcjonowany finansowo.

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php