Analiza rynku

KONKURENCJA:

Naszą największą konkurencją są restauracje szybko obsługowe takie jak McDonald i KFC.  Ich bardzo mocnymi stronami jest dobrze wypromowana i znana marka oraz szeroki zakres menu. Za to ich słabymi stronami jest ich zła opinia, która mówi, że są to bary pełne chemii i tuczącego jedzenia. Nasza firma zamierza wykorzystać słabe strony naszej konkurencji i zachęcić klienta do odwiedzania naszego lokalu tym, że używamy tylko naturalnych, świeżych i zdrowych produktów, które zamawiamy u zaufanych dostawców.

 DOSTAWCY:

Nasza firma to lokal gastronomiczny, w którym będzie można kupić taco. Zamierzamy kooperować tylko z dostawcami świeżych i zdrowych produktów w rozsądnej cenie.

Produkty, które będziemy zamawiać to:

- mąka

- owoce i warzywa takie jak np. pomidory i kukurydza

- mięso wieprzowe

KLIENT:

Nasza firma będzie znajdować się w Gdańsku dlatego większość naszych klientów będzie z okolic Trójmiasta. Zamierzamy ułożyć naszą ofertę pod kątem klientów w wieku miedzy 13 a 30 rokiem życia, którzy lubią spędzać czas po za domem i próbować nowych, ciekawych smaków.

Jeden komentarz

  • sarazagonskagmail.com
    28 kwietnia 2014 - 20:36 | Permalink

    Brzmi pysznie ! :D
    Zapraszamy również do nas ! -> http://blogiceo.nq.pl/3lozespol5/
    sarazagonskagmail.com ostatnio opublikował…Remiksuj Europeanę!My Profile

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


    *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge
    css.php