My i klasa

Cześć ; )
Nie mówiłam wam o naszych spotkaniach z uczniami 1 – 3 . Ahh oni są wspaniali. Ostatnio prezentowałam u nich w klasie prezentację dotyczącą Wiosny. Ale mieli radochę ! Patrzyli i pytali . Cieszyłam się , że mogłam im urozmaicić lekcje . W drugiej części uczyli się udzielać pierwszej pomocy – sztucznego oddychania. Oczywiście mieli odpowiedni manekin. Alicja Jaskuła i Natalka Dominiak przemywały plastikową buzię manekinowi po każdym eksperymencie przeprowadzonym przez dzieci. A o to kilka zdjęć na ten temat .

To już koniec na dziś :)
Cześć .
Ala

Cześć . Razem z koleżankami zrobiłyśmy projekt na język angielski dotyczący Euro 2012 w formie komiksu .
Autorki to :
Alicja Jaskuła
Alicja Strupagiel – ( to ja )
Karolina Ślusarska
Michalina Nowicka .
Wszystkie jesteśmy z klasy 6a. Każda z nas miała przydzielone zadanie. Ja musiałam rozplanować i rozmieścić komiks rysując ‚ patyczaki ‚ , ponieważ nie mam zbyt wielkiego talentu plastycznego. Alicja Jaskuła pomagała mi w tym i rozbraiała nas pomysłami. Ala była tkz . „głową pomysłów ” . Michasia narysowała ten komiks na kartce. Karola poprawiła go i umieściła go w komputerze za pomocą specjalnego programu , który dostała na urodziny. Bardzo nam się fajnie pracowało, chociaż czasami miałyśmy inne zdanie na jakś temat. Przy okazji mogłyśmy zbliżyć się do siebie. Zamówiłyśmy pizzę. Moja mama przygotowała przekąski. Chyba po odjechaniu z mojego domu nikt nie był głodny. Każda dziewczyna powiedziała , że było super. Fajnie by było, gdyby było więcej takich projektów i jeszcze z takimi fantastycznymi nagrodami – w tym konkursie to tablety dla każdego zwycięzcy z grupy. Niestety jest bardzo duża konkurencja, więc chciałabym prosić o pomoc . Głosujcie na nasz komiks na podanym niżej linku. Będziemy bardzo wdzięczne. Pomóżcie zdobyć tableta.
O to nasz link do komiksu :
http://tydzienjezykow.pl/letswin.php/prace/2131/glosuj

Pozdrawiam ,
Alicja .

ps. To nasz komiks .

Dnia 24 maja br. Odbył się festiwal szkoły z klasą 2.0 . Tego dnia wszyscy mogliśmy oglądać efekty pracy naszych kolegów. W holu głównym oglądaliśmy wystawy brył platońskich , plakaty z j. angielskiego,filmy i prezentacje multimedialne zrobione przez uczniów.Najbardziej podobały nam się eksperymenty przyrodnicze i udzielanie pierwszej pomocy.My przygotowałyśmy wystawę plakatów dotyczącą bezpiecznego internetu.Wykonałyśmy mapę ułatwiającą zwiedzanie wystaw i udział w imprezach , które tego dnia miały miejsce w szkole.Obraz mapy był wyświetlany na ścianie przy wejściu.Podczas uroczystości w hali sportowej wraz z maluchami prezentowałyśmy efekty naszego projektu „Z Netykietą i bezpieczeństwem na Ty .” Zgromadzonym gościom rozdałyśmy ulotki dotyczące Bezpiecznego korzystnego z internetu. Tego dnia w szkole było wesoło i kolorowo.

Cześć ! Ostatnio dowiedziałyśmy się, że nie musimy pisać tylko o komputerze i zadaniach przeprowadzonych na nim. Bardzo się z tego cieszymy, gdyż przecież żeby się dobrze bawić nie trzeba codziennie siedzieć na facebooku czy gadu-gadu. Wiem, że dużo nastolatków korzysta z stron pomocnych do nauki np. zadane.pl; zapytaj.pl ściąga.pl itp. Nawet nie próbujcie zaprzeczać! Ale przecież, nie jest to dobre rozwiązanie. Kochani, uczcie się innymi sposobami. Czy gdy odrabiacie pracę domową dostajecie świetne oceny a rodzice są z was dumni? A jeśli piszecie sprawdziany dostajecie złe oceny? Hmn jakim cudem? A no właśnie takim, że się korzysta z takich stron zamiast posiedzieć dobre dwie godzinki w domu nad książkami. NAUKA MOŻE BYĆ PRZYJEMNA! NAUKA TO POTĘGI KLUCZ! Znacie te wypowiedzenia? My zdecydowałyśmy, że nie będziemy korzystać z takich stron! To dobry pomysł. W naszej klasie nie raz zdarzyła się taka sytuacja, że większość klasy miało taką samą pracę domową, ponieważ korzystali z właśnie takich rzeczy. To było żenujące dla nich, bo dostali oceny niedostateczne. A wy chcecie też mieć takie beznadziejne oceny? Oj kochani! Nie! Zajmijcie się nauką i znajdźcie sobie hobby oraz ulubiony przedmiot. Alicja lubi muzykę, ale niestety nie mamy jej już w szóstej klasie. Teraz więc specjalizuje się w Religii i j. angielskim. Lubi też język polski. Natalia natomiast uwielbiała plastykę, lecz również jej już nie ma. Aktualnie interesuje się j.angielskim. Pragniemy mieć jak najlepsze oceny z tych przedmiotów. A no i informatyka ! Uwielbiamy ten przedmiot. Z informatyki mamy same dobre oceny bo to nasz cel, gdyż mamy dalekie plany na przyszłość np. Ala idzie za 3 lata do liceum do Warszawy a na studia pragnie wyjechać za granicę, bo chce specjalizować się artystycznie. Widzicie? Każdy z nas ma jakieś marzenia, plany, zamiary. Wy też! Może w waszej szkole też są kółka w których rozwijacie swoje zainteresowania..? Jeżeli TAK to zapiszcie się na nie…W ten sposób możecie popracować nad dziurami w swoich talentach.Nie korzystajcie z internetu by ściągać sprawdziany.
Dobra to Pa!
Ala i Natalia.♥

Cześć . Kochani, chcę wam przedstawić naszą nową blogerkę, Natalię Dominiak. Natala wejdzie w nasz świat. Zostawiam was z nią.
- Cześć, jestem Natalia, mam trzynaście lat chodzę do klasy VIa. Interesuję się : muzyką, plastyką, informatyką, historią, tańcem i mam dużo wspólnego z Alicją. Moimi przyjaciółmi są Alicja Strupagiel, Martyna Podczaska. Mam młodsze rodzeństwo.Bardzo się ciesze, że mogę być waszą nową blogerką. Lubię sport taki jak siatkówkę, ale nie wiem czy jestem w tym doskonała. Dobrze, mam nadzieję, że wam się spodobają moje pomysły i będę ciekawie prowadzić blog. Pozdrawiam całą naszą szkołę z szczególnością klasę VIa : ) . Opowiadajcie nam o was w komentarzach. Czego byście chcieli w następnych wpisach ? Mówcie! A teraz się z wami żegnam. Pa !

No właśnie o to nasza wspaniała Natalia. Ja również się z wami żegnam. Do zobaczenia.
Alicja.

Cześć ! Jak już mówiłam wiosna nadeszła.Teraz jest ciepło, chociaż jak to w kwietniu czasem deszcz pokropi. Przysłowie się zgadza. Kwiecień plecień wciąż przeplata trochę zimy trochę lata. Hej , a co wy robicie w wolnym czasie w ładną pogodę? Zapytamy nasze młodsze koleżanki : Olę, Olę, Klaudię, Julkę: Alicja ( Ja ) = Co robicie wiosną na dworzu? Dziewczyny: Bawimy się na placu zabaw , jeżdzimy na rowerze, rolkach, robimy gwiazdy oraz fikołki. Alicja:A co robicie wiosną kiedy pada deszcz ?? Dziewczyny: Bawimy się w domu ,pet shopami i lalkami. Alicja: Macie rodzeństwo? Dziewczynki: Julia:Tak starszego brata, Piotra. Klaudia: Tak, mam młodszego braciszka Mateusza z którym się często bawię i gram w różne gry. Ola: Tak mam młodszego brata Michała z którym się bawię. Ola: Nie mam rodzeństwa, ale chciałabym mieć siostrzyczkę. Alicja: A czy korzystacie z komputera w wolnym czasie? Dziewczynki: Tak! Alicja: A w jakie gry ? Dziewczynki: Najczęściej w Mario, Sąsiedzi z piekła rodem itp. Alicja: A w gry planszowe? Dziewczynki: Tak!- uwielbiamy je. Alicja: O to fajnie. A lubicie Monopol ? Dziewczynki : Ola = Wiesz co ja nie mam tej gry ale chciałabym ją mieć, bo słyszałam, że jest fajna i uczy nas wielu rzeczy . Julka = Nieee mam. Nie wiem jaka jest bo nic praktycznie o niej nie wiem. Alicja = No cóż .. Według mnie jest ciekawa . Hymn a scrablle ? Ola = Mhy. Taak gram z bratem , chociaż bardziej się w to bawiliśmy jak byliśmy młodsi. Alicja= Aha bo wy gracie w te dla dzieci, tak ? Ola= Nom. Alicja = a właśnie ile wy macie lat? Dziewczyny= Osiem, prawie dziewięć. A wy ? Alicja= A my to jesteśmy stare. He he he. Trzynaście. Dziewczyny= Wow ! Alicja= Dziewczyny, chcę wam bardzo podziękować, że przybyłyście i zgodziłyście się przeprowadzić ten wywiad. Chcę również podzięować Natalii Dominiak, że mi pomogła. O niej w następnym wpisie. Czeeeeeść ! Dziewczyny: Ola= Nie ma za co. Pa Julka = Ok. Cześć. Ola= Pa . Klaudia= Narka No więc to koniec naszego wywiadu z maluchami. Podobał się? Piszcie w komentarzach. Chętnie wysłuchamy waszych rad i tym podobne. Opowiedzcie nam o tym co wy robicie wiosną. Z przyjemnością was posłuchamy. A w naszym kolejnym wpisie przedstawię wam moją wspaniałą przyjaciółkę, która zamiast Moniki będzie nas reprezentować. Hej !

Cześć jeżeli macie czas odwiedźcie moje inne blogi i napiszcie w komentarzach czy wam się podoba itp. Oto on :

http://manga0anime.blox.pl/html

A jeżeli coś was gryzie wejdźcie na ten blog. Mi pomógł . Zaufanych osób tam nie brak . Zapraszam . :)

o to strona pomocy : )))
http://teendreams01.blox.pl/html .
Pa .
Alicja

Witajcie ! Tu Alicja. Co tam u was słychać ? Wiem, że rzadko was odwiedzam, ale moja koleżanka Monika nie ma wcale czasu, podobnie jak ja … Znajduję jeszcze czas na przebywanie z wami poprzez Internet .. Nadeszła Wiosna. Hura! Już możemy jeździć na rowerach, podziwiać przyrodę i fotografować okazy przyrody. Ja robię to wszystko. Razem z przyjaciółmi wychodzimy do parku, gdzie robimy zdjęcia, biegamy i spędzamy miło czas rozkoszując się pysznymi lodami. Ostatnio na informatyce w związku z nadejściem ulubionej pory roku mieliśmy zrobić prezentację multimedialną „ Wiosna w Przyrodzie” Ja swój projekt wykonywałam z Natalią Dominiak. Slajdy były o roślinach takich jak krokusy i tulipany. O zwierzętach także nie zabrakło mowy. Czy wiecie, że jedna trzecia zwierzaków zapada w sen zimowy ?! Wspaniałe co ? W ósmym slajdzie było o pogodzie w kwietniu/maju.Następnych niestety nie zdążyłyśmy zrobić, gdyż dźwięk dzwonka kazał nam zamknąć komputery i zapisać pracę w naszym folderze. Następnego dnia byłam w Łodzi i zobaczyłam śliczne wiewiórki. Małe dzieci wołały na nie ‚ Basia ‚ . Od razu przypomniała mi się wczorajsza lekcja. Na prawdę mi się podobało i sądzę, że powinno być więcej takich prac. :)
Pa ; >
- Ala ; **

Cześć .

Przedstawimy wam artykuł głównie napisany przez Natalię Dominiak i Martynę Podczaską z naszej klasy. Tematem artykułu są granty filozoficzne , które prowadzi Aneta Wojciechowska.Jedna z nas , Alicja chodzi na te zajęcia i mówi , że są genialne. A teraz przeczytajcie poniższy tekst i wypowiedzcie się.Obiecujemy że rady weźmiemy sobie do serca. Miłego czytania!

” Witajcie , to my Martyna i Natka. Zapraszamy do czytania naszego artykułu. Więc zaczynamy. Na grantach filozoficznych jest świetnie. Niech każdy z was kto nie chodzi do szkoły podstawowej nr 9 w Kutnie , żałuje że nie ma takiej nauczycielki jak pani Aneta Wojciechowska. Robimy tam plakaty na temat poszczególnych zadań i lekcji. Możemy się uczyć tam wypowiadania się i rozwijania wypowiedzi. Pytamy : Dlaczego to ma … ; Czemu jest tak … ; Czy można … . Kiedyś przyszła do nas grupa taneczna. Nasze prace wiszą w budynku C. Zapraszamy do czytania ich. Podsumowując powiemy , że na zajęciach jest SUPER ! Zapraszamy do naszej szkoły dzieci , które właśnie wybierają szkołę podstawową. Do zobaczenia ! :* ‚

I co podobało wam się ? Mamy nadzieję , że tak. Dziękujemy Martynie i Natalii. Pozdrawiamy za równo je jak i panią Anetę Wojciechowską (główna organizatorka TIK-owych zadań w naszej szkole i panią Ewę Potocką, która bardzo angażuję się w naszą edukacje ze względu na umiejętności z informatyki.

Na razie ! Pa pa :*

Cześć :) !

Tu Alicja i Monika .

Monika : Ala ostatnio chodzi na zajęcia filozoficzne tkz . granty. Razem z nią uczęszczają tam Natalia Dominiak oraz Martyna Podczaska. Mam do was pytania. Czy zechciałybyście na nie odpowiedzieć ? Dlatego , że z Alą prowadzimy bloga , razem z nią będziemy wam zadawać poszczególne pytania np . do Alicji , Natalki lub Martyny. Dobrze więc ja zacznę . Martyno , co dokładnie robicie na takich zajęciach?

Martyna: Cześć dziewczyny ! Myślę ,że Ala wie gdyż chodzi na takie ciekawe zajęcia. Ha ha ha . Na grantach musimy myśleć filozoficznie ale podchodząc do tego z chęcią i dobrym humorem. Uczymy się odpowiadać i rozwijać odpowiedzi na trudne pytania. Dzięki naszej kochanej pani Anecie Wojciechowskiej możemy rozwijać nasze zdolności i spędzać przyjemnie czas robiąc plakaty.

Ala : Zgadza się . Razem z dziewczynami pracujemy w grupach i możemy poznawać siebie na wzajem oraz nasze zainteresowania. Dzięki tym zajęciom ja , Natalka i Martyna zaprzyjaźniłyśmy się ze sobą. Zawdzięczamy to pani Anecie ! Natalko , a ty co lubisz robić na zajęciach?

Natalia : Siemka dziewczyny. Ja uwielbiam wykonywać prace plastyczne.

Monika : A jakie tam wykonujecie ?

Natalia : Na temat różnych rzeczy np . kiedyś gdy przyszła do nas na zajęcia grupa taneczna robiliśmy plakaty na temat muzyki greckiej.

Monika : Aha. Wow to ciekawe , może też się zapiszę na te wspaniałe granty. Hmn a ty Alu , co sądzisz na temat grantów . No właśnie i ty Martyno co uważasz ?

Alicja : Myślę , że fajnie jest uczęszczać na takie zajęcia ze wspaniałymi osobami jak dziewczyny. Nie dosyć to uwielbiam pytać i uzasadniać moje wypowiedzi a te zajęcia na to pozwalają. Cieszę się , że są takie zajęcia.

Martyna : Dużo by mówić! Ciekawe granty … są po prostu świetne . :D Heh .

Natalia : Mogę coś dodać ?

Alicja: Jasne , słuchamy ?

Natalia : Dzięki tym zajęciom jestem odważniejsza. Dziękuję pani Anecie ! Pozdrawiam :)

Monika i Ala : Dziękujemy za wywiad. !

Ala: Pozdrawiam , cześć dziewczyny!

Natalia: Nie ma za co , pa pa!

Martyna: Wielka przyjemność po mojej stronie udzielać z wami wywiad i odpowiadać na pytania zadawane przez was . Czułam się jak na grantach. Pozdrowienia dla pani Anetki ! Cześć ; )

Wywiadu udzielały :
- Ala Strupagiel VIa
- Monika Smorawska VIa

Odpowiadały:
- Martyna Podczaska VIa
- Natalia Dominiak VIa .

ps. Dziękujemy za przeczytanie ! :)