Strategia marketingowa

Strategia marketingowa:
- bogata szata graficzna zachęcająca odbiorców
- atrakcyjne ceny
- otwartość dla wszystkich rodzajów literackich
- zjednywanie sobie najpopularniejszych autorów
- promocje w ilości wydawanych egzemplarzy
- oddziały wydawnictwa ulokowane w największych miastach Polski
- zapewnienie dobrego kontaktu z klientem
- nagłaśnianie powstania nowego wydawnictwa np. w radiu, czasopismach literackich
- przy pierwszym zakupie produktu wydawnictwa, klient otrzymuje bon promocyjny
- czynny udział w targach promujących wydawnictwo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
css.php