Strategia marketingowa:
- bogata szata graficzna zachęcająca odbiorców
- atrakcyjne ceny
- otwartość dla wszystkich rodzajów literackich
- zjednywanie sobie najpopularniejszych autorów
- promocje w ilości wydawanych egzemplarzy
- oddziały wydawnictwa ulokowane w największych miastach Polski
- zapewnienie dobrego kontaktu z klientem
- nagłaśnianie powstania nowego wydawnictwa np. w radiu, czasopismach literackich
- przy pierwszym zakupie produktu wydawnictwa, klient otrzymuje bon promocyjny
- czynny udział w targach promujących wydawnictwo
Program
- Ekonomia w praktyce - Młodzi Przedsiębiorczy dla szkół ponadgimnazjalnych
Szkoła
- VII Liceum Ogólnokształcące im. J. Kusocińskiego, Bydgoszcz
- Uczeń
Odwiedziny
- Stronę odwiedzono: 14105 razy
Lista blogów użytkownika
Komentarze
- natalia.tjestemprzedsiebiorczy.pl:Biznesplan tworzymy w celu poz
Wyszukiwarka
Informuj o wpisach
Najnowsze komentarze
- natalia.tjestemprzedsiebiorczy.pl o Biznesplan