Biznesplan

OPIS ZESPOŁU REALIZUJĄCEGO PRZEDSIĘWZIĘCIE

Jesteśmy agencją reklamową. Dbamy  o rozwój i utrzymanie pozytywnego wizerunku firm. Zajmujemy się także promowaniem – pomagamy nowym firmom zaistnieć n a rynku. Tworzymy spoty reklamowe, loga i projektujemy strony internetowe. W naszej ofercie są również gadżety typu kubki, breloczki etc.

FORMA ORGANIZACYJNO -PRAWNA

Spółka jawna.

RODZAJ PROPONOWANEJ DZIAŁALNOŚCI

M/73

LOKALIZACJA PRZEDSIĘWZIĘCIA

Województwo: kujawsko – pomorskie

Powiat: bydgoski

Gmina: Bydgoszcz

Obszar: miejski

CELE

Głównym celem jest promowanie firm na różnych płaszczyznach. Dążymy do stworzenia międzynarodowej agencji reklamowej. Chcemy prowadzić innowacje w świat reklamy. Chcemy stworzyć idealne warunki do rozwoju osobistego i artystycznego naszych pracowników.

PRZEDSTAWIENIE PROJEKTU

Jako agencja reklamowa zajmujemy się przede wszystkim tworzeniem haseł reklamowych. Projektujemy strony internetowe oraz artykuły promocyjne. Jesteśmy grupą młodych ludzi, którzy mają wizję nowego rynku reklamowego. Odznaczamy się kreatywnością i chęcią pracy. Na rynku istnieje wiele podobnych firm.

OFERTA

Oferowane produkty: gadżety promocyjne

Od konkurencji różnimy się tym, że jesteśmy młodzi, kreatywni, pełni zapału i pasji.

Oczekiwania i potrzeby klientów: Firmy potrzebują pomocy, by zaistnieć na rynku. Oczekują od agencji skutecznej promocji, a my możemy ją zapewnić.

Nasze produkty nie będą ulegały sezonowym zmianom.

Sposób  sprzedaży: wysyłkowa, internetowa lub detaliczna

Wszystkie informacje będą udostępnione i dostępne na naszym blogu.

RYNEK

Przypuszczamy, że naszymi klientami będą firmy, korporacje, małe przedsiębiorstwa, miasta, szkoły, a także osoby prywatne.

KONKURENCJA – odsyłamy  do naszego wcześniejszego postu.

CENA

  • KUBEK – 1  sztuka – 5 zł (netto)
  • KALENDARZ NAŚCIENNY A4  - 1 sztuka  - 10 zł (netto)
  •  BRELOCZEK – 1 sztuka – 2 zł (netto)

 ZAGROŻENIA I MOŻLIWOŚCI – ANALIZA SWOT

wewnętrzne słabe strony:

  • małe doświadczenie – Klienci mogą być nieufni wobec naszego przedsiębiorstwa. Jesteśmy młodzi i bez odpowiedniego doświadczenia.

zewnętrzne słabe strony:

  • duża konkurencja – Ludzie są przyzwyczajeni do istniejących firm, dlatego ciężko jest wybić się nowej.

wewnętrzne mocne strony:

  • jesteśmy młodzi, pełni pomysłów, mamy świadomość świata i jego potrzeb – Nasze doświadczenie opiera się na obserwacji, co jest istotnym atutem. Nasza kreatywność sprawia, że dostrzegamy niebanalne rozwiązania. Jako osoby młode jesteśmy ambitni i pełni zapału do pracy.

zewnętrzne szanse:

  • ludzie pokładają nadzieje w nowych firmach – Ludzi zachęca i przyciąga to, co jest nowe i świeże.

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
css.php