Biblioteka Górą ;) |

cze/12

12

Siemka!

7 czerwca w naszej szkole odbył się konkurs informatyczny. Oczywiście się na niego zapisałam. Są dwa etapy: teorytyczny i praktyczny. Teoretyczny odbył się w czwartek tydzień temu. Wczoraj na tablicy ogłoszeń została zawieszona tabela z wynikami tego konkursu. Okazało się, że do części praktycznej przechodzi osiem osób, które napisały część teoretyczną najlepiej. Bardzo się ucieszyłam, gdy się okazało, że byłam ósma. Etap praktyczny odbędzie się 14 czerwca. Trzymajcie kciuki.

                                                                                                                       Pozdrawiam, Kamila ;)

Brak tagów

maj/12

30

Relacje między nami :)

W czasie gdy pracowaliśmy nad projektem nasza grupa bardzo się zżyła. Dobieraliśmy się w pary i zbieraliśmy informacje na poszczególne tematy, razem z koleżanką przygotowaliśmy plakat o autorch książek: Ania z Zielonego Wzgórza, Tajemniczy Ogród i Tomek Sawyer. Była przy tym super zabawa;)

Brak tagów

maj/12

29

Zakończenie pracy

Zakończyliśmy prace nad projektem w dniu 20 maja. Ta praca wiele rzeczy nauczyła nas korzystać np. ze skanera. To było bardzo fajne przerzycie.

                                                                                                                                                                                                         Pozdrawiam Radek

Brak tagów

maj/12

22

FaNtAsTyCzNa WyCiEcZkA Do SpYtKoWiC;)

   Na początku to chciałabym wszystkich przeprosić że tak długo nie pisałam na blogu a dlaczego to zaraz wam opowiem.;)

  Dwa tygodnie temu wróciłam z wycieczki ze Spytkowic na której za przyjażniłam się z bardzo fajnymi dziewczynami i chłopakami. Zwiedziliśmy   Częstochowe, Kazimierz, Kraków, Wadowice, Zakopane, Wieliczkę, Gubałówkę i Oświęcim. Poznawialiśmy różne historie które kryją te miejsca. Na wycieczke wyjechaliśmy w poniedziałek  7.05.2012r. o godzinie 4:00 na miejsce dojechaliśmy o koło 20:00 a do domu wróciliśmy 13.05.2012r. o godzinie o 1:00. W czasie drogi powrotnej pan kierowca włączył nam karaoke które wszystkim się spodobało;) Było tam naprawdę fajnie ludzie, których tam poznałam sprawiali miłą atmosferę:) Niedługo przyjadą do nas na wymiane, niemogę już się doczekać. Mam nadzieje że spodoba im się  u nas na kaszubach tak jak mi w górach;)

    Pozdrawiam cieplutko Natalia;)

Brak tagów

maj/12

15

Już 45 wpisów !!!

Juchu!  Na naszym blogu znajduje się  45 wpisów. Cieszymy się z tej sumy i czkamy na następny jubileusz.

Pozdrawiam

Brak tagów

maj/12

15

Powrót do nauki

7.05.2012 r wyjechaliśmy ze szkoły i pojechaliśmy do spytkowic. Z nami pojechało Kielno. Po drodze zwiedziliśmy kilka ciekawych miejsc. W górach najbardziej podoba mi się jaskinia Mroźna i widoki. W  Krakowie zwiedzaliśmy zamek Wawelski i pod figórą smoka który ział ogniem zrobiliśmy grupowe zdjęcie. Oglądaliśmy wiele kaplic i kościołów. W drodze powrotnej oglądaliśmy dom Jana Pawła II.

                                                                                                                                                                                                  Pozdrawiam Radek

Brak tagów

maj/12

15

Bierzemy się do pracy :P

Po kilku miesiącach pracy zaczynamy wreszcie składać wszystkie informacje w jedną całość oraz odrzucać niepotrzebne treści by prezentacja była przejrzysta i czytelna. Mamy pierwsze plany i projekty tak więc niebawem skończymy. Myślę, że uda się to zgodnie z zamierzeniami.

Pozdrawiam™

Brak tagów

maj/12

10

Statystyka Maj

Podam wam statystyke na miesiąc maj.

Klasa      Wypożyczenia książek

1a                                                  113

1b                                                   28

2a                                                 163

2b                                                 388

3a                                                 282

3b                                                 183

4a                                                  121

4b                                                  145

4c                                                    67

5a                                                    39

5b                                                    46

5c                                                     82

6a                                                    37

6b                                                  116

6c                                                    22

                                      Suma  1538

 

Brak tagów

maj/12

9

Hejka!

Dziś dowiedziałam się, że w naszej szkole odbędzie się konkurs ze znajomości lektury p.t.”Ten Obcy”. Od razu się zgłosiłam. Omawialiśmy tę lekture dwa miesiące temu więc pamiętam to i owo. Konkurs odbędzie się 29 maja w bibliotece. Mam nadzieje, że dobrze mi pójdzie, więc trzymajcie kciuki.

                                                                                                                    Pozdrawiam!

Brak tagów

maj/12

8

Hejka!

Chciałabym wam powiedzieć,że zastępuje jedną z blogerek tego bloga i także,że mamy już ponad 40 wpisów i bardzo się cieszymy;) Mamy nadzieje,że będzie ich coraz więcej.

P.S.To mój pierwszy wpis więc może wam się nie spodobać, ale postaram się aby moje wpisy na bloga były bardziej ciekawsze.

 

Brak tagów

maj/12

7

Witajcie!

Dziś opowiem więcej o naszym projekcie. Każdy z nas zostaje przydzielony do grupy i musi opisać dane przykłady.

Potem układamy to w całość w programie oraz montujemy.

Brak tagów

maj/12

7

Majówka!!!

Jak my nie mogliście doczekać się majówki. To świetny okres do wypoczynku od szkoły. Przeżywaliśmy, również w tym okresie święta takie jak :
  • 1 Maja-Święto Pracy
  • 2 Maja-Święto flagi RP
  • 3 Maja-Rocznica konstytucji 3 Maja (już 221)
  • 4 Maja-Święto Strażaka

Brak tagów

maj/12

7

Hejka!

Witajcie! Dawno już się nie okazywały wpisy więc trzeba to nadrobić. Niedługo pojawią się zaległe wpisy.

Brak tagów

mar/12

31

Życznia z kalwarii

Gorące pozdrowienia z Szemuda śle Marta.

Wczoraj, w piątek, byłam w stroju kaszubskim na drodze krzyżowej, z przyjaciółkami  na kalwarii, i mszy świętej w sanktuarium Maryjnym. wszyscy robili nam zdjęcia. Dawno nie byłam w Wejherowie na kalwarii. I ksiądz prowadzący opowiedział na koniec nam legendę, że kto ani razu nie był na kalwarii i nie chodził jej ścieżkami, to będzie chodził po niej na kolanach po śmierci. W ogóle zdziwiło mnie to, że msza była prowadzona po kaszubsku! To było fajnym  przeżyciem. Tym bardziej, że koleżanka cały czas pytała się mnie o co chodzi np. w homilii. dowiedziałam się też, że nie wiedziała jak ubrać strój kaszubski.

Tym tragicznym zakończeniem jeszcze raz ciepło pozdrawiam.

Brak tagów

mar/12

28

Podział pracy…

Pod koniec lutego, podzieliliśmy się na grupy. Powstało ich kilka. Ja wrzaz z koleżanką robimy  plakaty na temat autorów trzech książek, które są lekturami czwartych klas. A są to: „Opowieści z narni”- C. S.Lewis; „Spotkanie nad morzem”- Jadwiga Korczakowska; „Zeszyt w kratkę”- ks. Jan Twardowski.

LewisClive Staples-

Był angielskim pisarzem, historykiem literatury. Żył w latach 1898-1963. Jako wybitny znawca średniowiecza i renesansu wykładał na uniwersytetach w Oxfordzie i Cambridge. Przyjaźnił się z autorem znanych powieści fantastycznych, np „Władca pierścieni”. Lewis napisał swoje powieści dla dzieci i młodzieży.Stworzył w nich swój swiat, z geografią mitologią, specjalnymi bohaterami. Jes autorem siedmiu tomów- „Opowieści z Narni” (1950-1956), w którym sa zawarte powieści ” Lew, Czarownica i stara szafa”

Brak tagów

mar/12

28

Jeszcze 8 dni…

Jeszczen osiem dni do wielkiej chwili. TESTU 6 KLAS. Stresuję się trochę ale myślę, że pójdze mi dobrze. Mam na to ogromną nadzieję! Mam do was gorącą prośbę. otóż proszę, żebyście trzymali kcióki (bardzo mocno- i nie puszczajcie).Ćwiczę do tego wielkiego dnia, rozwiązując testy z „Victora junora”, które pani Dagmara(bibliotekarka z naszej szkolnejbiblioteki) pozwala mi skserować.Zreszta jest taka miła, że wszystkim pozwala i nawet wyznaczyła specjalny regał, na którym spoczywają owe gazety. Obok nich są również”Świerszczyki” ,przeglądy „Reader’s Digest” orza „Kumpel”. rozwiązałam kilkanaście takich (różnych) testów. Myślę że zadania z języka polskiego będą łatwe, podobnie jak matematyczne. Jednak wypracowanie może sprawić mi trudność. oczywiście, osobiście uwielbiam pisać wypracowania, ale na własny temat. Jakoś nie wychodzi mi to pisanie na temat który ktoś wymyślił za mnie lub uważam, że niejest godny większego zainteresowania lub wysiłku( żeby nie powiedzieć, że głupi- przepraszam za wyrażenie). Jakoś tak nie potrafię pisać na temat który ktoś wymyślił za mnie- ja go muszę „czuć”. Ale jak będziecie za mnie trzymać mocno kciuki, to sobie chyba poradzę, co?

Nastawiam się na ten test bardzo pozytywnie. To mi pomaga.

gorące pozdrowienia śle wszystkim:

Marta

Brak tagów

mar/12

15

Hejka :)

Hej;)

             Co słychać u was  nowego? U mnie dużo się zmieniło ponieważ razem z koleżankami zostałyśmy czirliderkami. Pierwszy nasz występ będzie w piątek 16.03.2012r. Odczuwamy treme no ale przecież do odważnych świat należy;) Mam do was prośbę jeżeli znacie jakieś fajne piosenki do układów to prosze o tytuły. Z góry dziękuję i pozdrawiam ciepło;)

                                                     Natalia Kleina;)

Brak tagów

mar/12

15

Co nowego?

W naszej szkole nie wiele się zmieniło,  lecz w bibliotece ostatnio było bardzo dużo ludzi.

Poza tym mamy zadaną lekturę pt. „Szatan z Siódmej Klasy”  Kornela Makuszyńskiego. 

 W sprawie projektu końcowego mamy plan oraz już powolutku będziemy się przygotowywać na naszych zajęciach. Narazie nie powiemy jaki jest temat ale wkrótce się dowiecie :) .

P.S Jedną podpowiedż macie w tekście :)

 

Brak tagów

mar/12

15

Sto lat! Sto lat…

Juchu! Mamy już ponad 30 wpisów i bardzo się z tego cieszymy. :)   Myśle, że dobijemy do 60. Życzcie nam szczęścia :)

Brak tagów

mar/12

13

Witam po raz drugi !

Piłkarze Gryfa pokazali, że są niezwykle ambitni, ale to nie wystarczyło, żeby walczyć jak równy z równym z lepszą piłkarsko Legią. Kilka minut rozkojarzenia w defensywie kosztowało ich utratę trzech goli i później Legia kontrolowała już spokojnie grę, próbując za wszelką cenę uniknąć kontuzji na nie najrówniejszej murawie stadionu w Wejherowie

Druga połowa nie była porywającym widowiskiem i wynik nie uległ zmianie. Legia Warszawa zgodnie z planem wygrała z Gryfem Wejherowo i można powiedzieć, że prawie na pewno jest już w półfinale Pucharu Polski. Ciężko przypuszczać, żeby ambitny trzecioligowiec dał radę wygrać przy Łazienkowskiej

Źródło : http://sport.onet.pl/pilka-nozna/puchar-polski/5054825,komentarze.html

90 1 min. – Nasz pan wf – ista ( Pan Kotwica ) trafił do bramki, ale niestety sędzia nie uznał mu tego ; (

Pozdrawiam : D

 

Brak tagów

Older posts >>

Szablon: devolux.nh2.me tłumaczenie: WordpressPL
css.php