Zabezpieczony: Informacja o nowym blogu

Treść jest chroniona. Proszę podać hasło:

Status odwiedzin

Hej, muszę Wam powiedzieć, że status odwiedzin z 12.11.15 o godz. 17.45 WYNIÓSŁ 2653.

Dziękujemy za odwiedziny.

BLOGERZY Z 4A

jrurthyh

Koniec wakacji

Hej!

Już jutro koniec wakacji i początek (nie) wyczekiwanej szkoły.

Powodzenia w nauce w roku 2015/2016.

szkola

Wyjazd na kolonie

Cześć,  tutaj Zuzia i Anielka dzisiaj o godzinie 8.00 wyjechaliśmy na kolonie.  Niedługo będziemy zwiedzać zamek w Malborku. Około godziny 19 będziemy w pensjonacie. Co kilka dni będziemy pisać o naszych wrażeniach po wycieczkach. Mamy nadzieję, że wasze wakacje też będą udane!!

1436613546103

Anielka i Zuzia

Wakacje!!!

Cześć, to znowu ja, Anielka. W zeszłym tygodniu zaczęły się wakacje! Przepraszam , że wtedy nie nic nie napisałam… W tym wpisię napiszę wam jak spędzę wakacje. Dziś o 6 rano wróciłam do domu po 7 dniowym pobycie u dziadków. Za tydzień jadę nad morze na kolonie na dwa tygodnie ! 31 lipca jadę z rodzicami w góry.To tyle piszcie o waszych wakacjach i jeśli macie do mnie jakieś pytania to piszcie w komętarzach . Pa pa.

Wakacje

Dużymi krokami zbliżają się wakacje. Tak właściwie to w naszej szkole jutro (26.06) jest koniec roku szkolnego i zaczynają się wakacje. Napewno będzie bardzo ciepło. Bawcie się bezpiecznie! Udanego wypoczynku!!  : )

Zuzia

Piknik rodzinny w naszej szkole

13 czerwca (sobota) w naszej szkole odbył się rodzinny piknik. O 8.00 zaczynał się rajd rowerowy. Wycieczka była aż do lasu Łagiewnickiego. Kiedy wróciliśmy o godz. 10.15 przed szkołą przywitały nas czirliderki. Potem  musieliśmy wypełnić test o bezpieczeństwie na drodze. Było też wiele innych atrakcji, między innymi występował zespół taneczny Bałutki, graliśmy na fletach, odbyła się gra terenowa, skakaliśmy na skakankach. Można było też kupić jakieś stare, ale wartościowe książki. Nauczyciele przygotowali stoiska z ciastami, ciastkami, owocami i z lemoniadą. Także był żurek i grill. Bardzo dobrze się bawiłam i mam nadzieję,  że w następnym roku również będzie piknik rodzinny.

Do kolejnych wpisów. Zuzia

Słabo z Polskimi tenisistami w French Open.

Hej,

mam dla was złe wieści. Polscy singliści (tenisiści) odpadli już z French Open.

- Agnieszka Radwańska odpadła w I rundzie. Przegrała w 3 setach z Anniką Beck. Radwańska bardzo słabo grała.

- Jerzy Janowicz doszedł dalej niż Agnieszka, ale bardzo niewiele. Odpadł w II rundzie. Przegrał z Leonardo Mayerem w 4 setach. Janowicz walczył dzielnie lecz niestety został pokonany.

Cóż, mam nadzieję że za rok pójdzie im lepiej.

Cześć

pobrane (9)

Zwycięstwo w Kangurze.

Cześć to znowu ja. Chciałem się z Wami podzielić radosną nowiną. Jestem najlepszy w Kangurze Matematycznym w szkole. Kangur Matematyczny to międzynarodowykonkurs matematyczny. W szkole podstawowej są 3 kategorie poziomowe: Żaczek, Maluch i Beniamin. Ja byłem w Maluchu i jako jedyny miałem powyżej 100 punktów w szkole!

Do kolejnych wpisów.

pobrane

Spacer po Ogrodzie botanicznym

Cześć, wczoraj ( 2.05.2015r ) pojechałam z moimi rodzicami i siostrą do Ogrodu botanicznego. Na początek poszliśmy zobaczyć tulipany. Było ich tak wiele,  że nie wiedziałam na które patrzeć. Tulipany były różowe,  pomarańczowe,  żółte,  fioletowe,  czerwone, białe i bordowe. Potem poszliśmy nad stawy.  Rosły obok nich żółte i różowe magnolie. Widok był piękny. Następnie poszliśmy na mini skały po których się wspinałyśmy. Było super.