Blog o mojej szkole :3

23.12.2012r.

Już jutro Wigilia …                                                                                                                                                                                                                          Czekałam na nią cały rok i w końcu się doczekałam -_-

A moje liczi hmmm… jest duuże. Nie dawno yyy… rozrosło się – zasadziłam dwie pestki, wyrosło z nich najpierw liczi (które dziś jest duże i ma duużo liści i rozgałęzień) i nie dawno drugie, trzecie i czwarte. Czwarte było malutkie i chyba uschło, nie wiem dokładnie co stało się z trzecim, ale drugie ma już listki :3. Jestem z nich dumna . Może dodam jakieś zdjęcie ?
 

 

23 grudnia 2012 autor: alex100000 | Komentowanie nie jest możliwe

21.12.2012r.

Wigilia się udała, jasełka też były fajne.

To był udany dzień :)

21 grudnia 2012 autor: alex100000 | Komentowanie nie jest możliwe

20.12.2012r. Przeddzień końca świata….

 

Fajna jest dzisiejsza data, nie?
hmmm.. nie nie palindromiczna ale fajna ^^

A tak z innej beczki jutro koniec świata… W niektórych krajach na                                                                                                                  świecie już powinien nastąpić, w końcu tam jest inna strefa czasowa…

Ale nie nastąpił xd. Jutro będzie szkolna (klasowa) Wigilia i z tej okazji klasy młodsze (w tym roku 3- cie) zapraszają nas i nauczycieli  na jasełka. Myślę, że nie będę się nudzić ^^

20 grudnia 2012 autor: alex100000 | Komentowanie nie jest możliwe

Wielki Czwartek

Sorry, że nie dodałam zdjęć z PIERWSZEGO DNIA WIOSNY . Tak wyglądała „Marzenka” (tak ją nazwaliśmy heh :* )

Ładna, nie?

I mam jeszcze coś !!!!!!!!!!!!! Moje kochane liczi wykiełkowało !!!!! Paczcie sami:

5 kwietnia 2012 autor: alex100000 | Komentarzy: 5 »

27.03.2012r. Dzień teatru ;)

Dzisiaj jest dzień teatru i z tej okazji mieliśmy dzisiaj akademię.  GOODBYE !!! -,- >,< ^_^ %( A to dzisiejszy GOOGLE

27 marca 2012 autor: alex100000 | Komentowanie nie jest możliwe

26.03.2012r.

Ale dlaczego moja hodowla liczi nie wychodzi? Moje nasionko jeszcze nie wykiełkowało… Szkoda :/

Dziś na angielskim miała być kartkówka ale pani o niej zapomnuał    zapomniała. W końcu gdy ktoś pani o tej całej kartkówce powiedział to miała być ona pod koniec leekcji. Ale i tak nie zdąrzyliśmy. Heh… A tak ogólnie to proszę o kamentarze 8(

26 marca 2012 autor: alex100000 | Komentowanie nie jest możliwe
css.php