Zapraszam na mojego nowego bloga

Na pierwszym piętrze naszej szkoły przygotowałam dla gimnazjalistów bazę projektów edukacyjnych na rok szkolny 2015/2016.
Chętnych uczniów zachęcam do zapoznania się z nią.
Dowiecie się, jakie projekty przygotowali dla Was nauczyciele oraz to, jakie zadania w ramach konkretnego projektu na Was czekają.
Jeśli zdecydujecie się, jaki projekt/projekty Was interesują, należy udać się do naszej czytelni i poprosić o listę, by się na nią wpisać.
Jest to ważne, ponieważ nauczyciel musi wiedzieć, ile osób i kto chce z nim pracować, aby ustalić terminy przyszłych spotkań
Zatem do dzieła!
Pomysł (tekst) na projekty są mojego autorstwa – licencja: CC BY-NC-ND 3.0
W tym roku szkolnym będę realizować z uczniami pięć projektów:
„Wszyscy jesteśmy sobie potrzebni”
„Matematyką się baw i zdobywaj świat!”
„Teatr na matematyce, czyli Pitagoras w roli głównej”
„Rękodzieło moja pasja”
oraz
„Malowanie papierem”.
Każdy projekt będę dokładnie opisywała tutaj na blogu – tak, jak to było w poprzednich latach
Dzisiaj chciałabym się skupić na jednym z nich, czyli na projekcie, w którym cytuję słowa Janusza Korczaka:
„Wszyscy jesteśmy sobie potrzebni. Razem łatwiej, radośniej, mądrzej i bezpieczniej”.
Podczas pracy nad projektem zastanowimy się, czy słowa Janusza Korczaka są nadal nam bliskie.
Będziemy chcieli dowiedzieć się, czy potrafimy sprawić radość cierpiącym i bezdomnym, a uśmiech na twarzy potrzebujących będzie dla nas wielką nagrodą
Już na początku września do projektu zapisało się 15 osób i mam nadzieję, że kolejnych chętnych nie zabranie. Obecnie zapisało się 40 osób!!!
Cieszę się ogromnie, że nasza młodzież czuje potrzebę niesienia pomocy innym
Cele projektu:
* uwrażliwienie na cierpienia innych
* wyrabianie empatii, pracowitości i wytrwałości działań
* kształtowanie gotowości niesienia pomocy bezbronnym i skrzywdzonym
* doskonalenie umiejętności prezentacji swoich działań na blogu i szkolnej stronie internetowej
* rozwijanie umiejętności pracy zespołowej
Co przewiduję?
1. Udział w akcjach charytatywnych:
Pomagam zwierzętom pod hasłem:
„Pies – najlepszym przyjacielem człowieka” Winston Churchill
* Zbiórki na potrzeby schroniska dla bezdomnych zwierząt „Azorki” w Gorzowie Wlkp. i wyjazd z młodzieżą do tego schroniska. Pierwszy wyjazd planujemy na początku listopada, drugi wiosną.
Pomagam dzieciom pod hasłem:
„Kiedy się śmieje dziecko, śmieje się cały świat” Janusz Korczak
* Sami wykonamy zabawki, pomoce szkolne i rozdamy potrzebującym dzieciom
2. Przygotowanie gazetek ściennych i plakatów z okazji Światowego Dnia Zwierząt, Dnia Wolontariusza i na temat pomocy potrzebujących
3. Wykonanie prezentacji multimedialnych na temat:
* Wrażliwość na ludzką krzywdę
* Nasze działania podczas pracy nad projektem w formie fotorelacji
* Złote myśli dotyczące pomocy i dobroci
4. Prowadzenie lekcji (pogadanek) przez uczniów wg scenariuszy napisanych w porozumieniu z nauczycielem metodą Uczymy innych
5. Prace plastyczno-techniczne wykorzystujące różne techniki artystyczne – wystawa obrazów
6. Inne propozycje uczniów realizujących projekt – na co bardzo liczę, bo pomysły uczniów, które powstają podczas prac nad projektem są cenne i zaskakujące
PLANUJĘ 3 WYJAZDY DO SCHRONISKA:
1 grupa – listopad 2015
2 grupa – styczeń 2016
3 grupa – marzec 2016
Niebawem, bo już w piątek 9 października zaczniemy rozdawać w szkole ulotki, które pomogą nam zebrać dary dla bezdomnych zwierząt. Dary te zawieziemy wspólnie do schroniska w Gorzowie Wlkp. na początku listopada. Kolejne wyjazdy w styczniu oraz w marcu.
„Pozostajesz na zawsze odpowiedzialny za to, co oswoiłeś”
Antoine de Saint – Exuperý
„Pies najlepszym przyjacielem człowieka” – Winston Churchil
Światowy Dzień Zwierząt
obchodzony jest corocznie 4 października.
Ale cały miesiąc październik jest miesiącem dobroci dla zwierząt.
POMÓŻMY BEZDOMNYM PIESKOM!
Zapraszamy do udziału w akcji charytatywnej polegającej na zbiórce darów bezpańskim psom.
KAŻDY Z WAS MOŻE POMÓC!
Wystarczy przynieść dowolną ilość suchej karmy dla psów, kaszę, ryż, koce, smycze, miski, tkaniny do wyściełania lub kołdry (bez pierza).
Zebrane dary zostaną zawiezione do Schroniska Dla Bezdomnych Zwierząt „Azorki” mieszczącego się w Gorzowie Wlkp.
NIE BĄDŹ OBOJĘTNY WOBEC BEZBRONNYCH ZWIERZĄT!
Chętnych uczniów zapraszam do pomocy
Pierwsza zbiórka potrwa od 9 do 30 października 2015 r.
Opiekun akcji: Monika Kubica
Zatem:
Jeśli nie potrafisz przejść obojętnie
obok cierpienia innych, to zapraszam Ciebie do udziału w moim projekcie.
Wspólnie możemy dokonać wiele, bo jak powiedział Janusz Korczak:
Razem łatwiej, radośniej, mądrzej i bezpieczniej.
Projekty te zapowiedziałam tutaj na blogu już pod koniec wakacji – 29 sierpnia 2015 r KILK
25 września 2015 r. nasze gimnazjum po raz pierwszy wzięło udział w akcji edukacyjnej – V Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia. Organizatorem Głównym było Wydawnictwo WKM Rachmistrzze Szczecinka, a pomysłodawcą – Andrzej Grabowski, założyciel Wydawnictwa WKM Rachmistrz – wielki pasjonat niecodziennego nauczania-uczenia się matematyki. Na całym świecie były szkoły, które tak jak my – w tym samym dniu zmagały się z tabliczką mnożenia. Cieszymy się, że oprócz nas wzięło udział aż 1437 szkół z całej Polski, uczestniczyły też szkoły z różnych stron świata – Kolumbii, Szwajcarii, Litwy, Łotwy, Białorusi, Kanady, Rosji, USA i Włoch.
Przygotowania do tego dnia ruszyły pełną parą już 21 września. Razem z Julią, Izabelą i Mateuszem – uczniami klasy 1b – oraz z Kubą i Alanem z klasy 3g postanowiliśmy przygotować materiały zachęcające do czynnego udziału w tej edukacyjnej imprezie. Aby dobrze przygotować się do tego dnia zaproponowaliśmy wiele ciekawych zadań – łamigłówki matematyczne, sposoby sprytnego liczenia i przykłady, które miały na celu poćwiczyć tabliczkę mnożenia. Wszystkie materiały znajdowały się na holu I piętra. Tabliczkę mnożenia przypominali sobie wszyscy – uczniowie i pracownicy szkoły
Do wspólnej zabawy edukacyjnej chcieliśmy zaangażować nie tylko uczniów gimnazjum. Akcja ta pozwoliła nam otworzyć się na środowisko lokalne i idealnie wpasować w tegoroczne hasło Ministerstwa Edukacji Narodowej na rok szkolny 2015/2016 „Rok Otwartej Szkoły”.
„Młodsi sprawdzają, czy dorośli tabliczkę mnożenia znają”
Pod takim hasłem rozpoczął się V Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia. To symboliczny jeden dzień, podczas którego sprawdzamy znajomość opanowania tej umiejętności. W piątek od samego rana czekały przygotowane stanowiska, przy których zasiedli uczniowie – egzaminatorzy.
Każdy mógł do nich podejść i zdać egzamin ustny ze znajomości tabliczki mnożenia. Egzaminy ustne w naszej szkole odbywały się na każdej przerwie między lekcjami. Egzaminy te cieszyły się ogromnym powodzeniem, czego dowodem były tłumy uczniów na każdej z przerw. Zdany pozytywnie egzamin kończył się przybiciem piątki lub żółwika
Nasi uczniowie po raz pierwszy mieli do czynienia z niecodzienną sytuacją, podczas której przepytywał ich z tabliczki mnożenia kolega/koleżanka z jego szkoły/klasy, a nie nauczyciel. Egzaminy przeprowadzane były nie tylko w gimnazjum, ale także poza szkołą. Po lekcjach udaliśmy się do Urzędu Miasta, Nadleśnictwa, Biblioteki Miejskiej i Warsztatu Terapii Zajęciowej, gdzie nas oczekiwano.
Przechadzaliśmy się również po mieście, gdzie pytaliśmy tabliczki mnożenia spotkanych przechodniów – dzieci i dorosłych. Odważnych nie brakowało – zwłaszcza, że tego dnia dopisała nam piękna pogoda. Do wspólnej zabawy przyłączyły się 103 osoby, w tym 74 dzieci/młodzieży oraz 29 dorosłych. Przyjmowano nas za każdym razem bardzo miło i wspólnie cieszyliśmy się z otrzymywanych tytułów eksperta tabliczki mnożenia. Tych, którym się nie powiodło – pocieszaliśmy, że to tylko zabawa, a błędy wynikały na pewno ze stresu przed niecodziennym egzaminatorem – uczniem
Dzień z tabliczką mnożenia został bardzo miło przyjęty przez uczniów naszej szkoły oraz przez instytucje do których się udaliśmy. Warto co roku w tej akcji brać udział i wszystkich angażować do takiej formy nauki oraz zachęcać uczniów zdolnych do pomocy w jej przeprowadzeniu. Dziękuję tym, którzy przyczynili się do prawidłowego przebiegu V Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia.
Do zobaczenia za rok!
Więcej zdjęć na naszej szkolnej stronie: Gimnazjum Publiczne im. Arkadego Fiedlera w Dębnie
Pewnie wszyscy znają serię książek oraz filmów o tym chłopcu, ale o tym na pewno nie słyszeliście!
- Remus Lupin był wilkołakiem i zginął w bitwie o Hogwart, ale czy zauważyliście, że legendarny założyciel Rzymu także miał na imię Remus i zginął z rąk własnego brata? Za to Lupus to po łacinie wilk
- Czy wiecie że J.K. Rowling wymyśliła Harrego w podróży pociągiem?
- Autorka wymyśliła całą historię zajęło 5 lat.
- Daniel Radcliffe dowiedział się, że dostał rolę Harrego, gdy był w wannie .
- Dursley’owie w książce są blondynami, zaś w filmie mieli brązowe włosy.
- Rowling brała imiona oraz nazwiska postaci z nagrobków cmentarnych.
- Pierwsza książka miała się nazywać „Harry Potter i kamień czarodziejów”, lecz ostatecznie zostało „Harry Potter i kamień filozoficzny”.
- Drugie imie Harrego brzmi James.
- Fred i George urodzili się 1 kwietnia (w prima aprilis).
- W filmie „Harry Potter i Komnata Tajemnic” ślimaki, którymi wymiotował Ron, były tak naprawdę pacynkami. Rupert Grint wybrał śluz o smaku pomarańczowym, aby uprzyjemnić sobie to doświadczenie.
- Stworzono 250 odlewów ciał do scen ze śmiercią, skamienieniem i zaklęciami ogłuszającymi.
-… w marcu 2007 roku, brytyjscy bukmacherzy przyjmowali specjalne zakłady na to, kto zginie w siódmym tomie.
- W III części Harrego Pottera profesor Trelawney powiedziała „Gdy 13 zasiada razem, który pierwszy wstanie, pierwszy umrze”. W VII części po przetransportowaniu Harrego do Nory, 13 osób zasiadło razem, Remus Lupin był pierwszą osobą, która wstała, potem jako pierwszy zmarł w Bitwie o Hogwart.
- Huncwoci zmarli w odwrotnej kolejności, niż zostali zapisani na mapie
- W książce jest mowa o Polsce Tak, wymienia ją Hagrid opowiadający o swojej podróży w góry, opowiada, że na granicy polskiej spotkał trole.
- Partonusem Hermiony jest wydra, zaś Rona wróg wydr - pies (Jack Russel terrier)
-Jeśli przeczytamy OD TYŁU napisy na zwierciadle „AIN EINGARP” wyjdą napisy po polsku. Sama nazwa czytana od tyłu daje wyraz „PRAGNIENIA
http://hpnews.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=34, http://www.filmweb.pl/news/Seria+%22Harry+Potter%22%3A+fakty,+liczby,+ciekawostki-75262,http://swiatharregopottera.blogspot.com/2012/04/ciekawostki.htmlhttp://hogsmeade.pl/articles.php?article_id=40https://www.facebook.com/548648848523705/photos/pb.548648848523705.-2207520000.1443451996./553103948078195/?type=3&theater,http://pl.harrypotter.wikia.com/wiki/Patronus,https://www.facebook.com/548648848523705/photos/pb.548648848523705.-2207520000.1443452000./549134871808436/?type=3&theater
oraz z własnej głowy
Maja
Dokładny opis pojawi się niebawem
Teraz krótko: BYŁO EXTRA!!! pogoda dopisała, PONAD 150 zdjęć, cudne wspomnienia, będzie co czytać i oglądać
A to ja i moi wspaniali pomocnicy: Jula, Iza i Mateusz, którzy wyruszyli ze mną poza mury szkolne pytać odważnych tabliczki mnożenia.
Wyruszamy na podbój do Urzędu Miasta
Do zobaczenia wkrótce!
Nasza szkoła po raz pierwszy zakwalifikowała się do udziału w V Światowym Dniu Tabliczki Mnożenia, który będzie miał miejsce w najbliższy piątek 25 września 2015 roku.
Otrzymaliśmy certyfikat nr 411/2015, który daje naszej szkole możliwość przeprowadzenia tej wspaniałej imprezy
Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia to akcja edukacyjna, która odbywa się pod hasłem:
„Młodsi sprawdzają, czy starsi tabliczkę mnożenia znają”.
Akcja ma na celu zachęcić wszystkich do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia. Uczniowie, którzy w trakcie wakacji zdążyli zapomnieć tabliczkę mnożenia, mają okazję nadrobić te zaległości.
Do tej wspaniałej akcji edukacyjnej zgłosiło się już 1457 Organizatorów Lokalnych!
Oprócz szkół polskich są szkoły z całego świata, np. z Kolumbii, Kanady, Łotwy, Rosji, Litwy, Białorusi, Włoch oraz USA.
Serdecznie zapraszamy uczniów, rodziców, nauczycieli oraz innych pracowników szkoły do wspólnej zabawy edukacyjnej!
Egzaminy odbywać się będą na holu I piętra, na każdej przerwie między lekcjami.
Zaczynamy już o 7.45
Na czym polega egzamin?
Program:
I etap: 21-24.09.2015. Przypominamy sobie tabliczkę mnożenia – w domu, w szkole.
Na holu I piętra przygotowane zostały zadania, łamigłówki matematyczne oraz sposoby szybkiego liczenia, które przydadzą się do zdania egzaminu
I etap: 25.09.2015. Egzaminy z tabliczki mnożenia:
* Uczeń wybiera los z 5 trudnymi przypadkami mnożenia.
Na przykład:
6·?=54
24:?=8
?:7=6
56=7·?
* Jeżeli poda wszystkie poprawne odpowiedzi, zdobywa tytuł MT EXPERT.
* W przypadku pomyłki, choćby raz egzamin jest niezdany. Egzamin można powtórzyć po 1 godzinie.
Zapraszamy do aktywnego uczestniczenia w akcji i w gronie rodzinnym!
Więcej informacji: www.wmtday.org.
Wszystkie dekoracje zostały wykonałam razem z moją koleżanką po fachu Anią oraz z uczniami.
Pomagali:
Julia, Izabella i Mateusz z klasy 1b oraz Alan i Kuba z klasy 3g:)
Kolory pełnią ważną funkcję w naszym życiu, mogą ukazywać nasz humor. Dlatego właśnie czasem zielona koszulka wydaje nam się fantastyczna, a następnego dnia wręcz dołująca, poznajcie znaczenie kolorów w naszym ubiorze : :)
1. Biały-”jest kolorem niezależności. W stroju kojarzona jest z czystością, nieskazitelnością, niewinnością.”
2. Żółty-”jest najodpowiedniejszy dla osób lubiących władzę i kontrolę oraz pracę związaną z wykorzystaniem intelektu. Działa on inspirująco, stymulująco, sprzyja otwartości umysłu.”
3. Pomarańczowy -”wskaże natomiast twoją śmiałość, żądzę przygód, entuzjazm. Ludzie preferujący ten kolor są zdecydowani i pewni siebie, z dużym poczuciem humoru i chęcią towarzyskiej konwersacji.”
4. Różowy – „osoby często ubierające się na różowo to ludzie kochliwi, szukający wsparcia u innych i chcący wspierać najbliższych. Cechuje ich dobroć i brak pewności siebie, czasem zachowują się jak dziecko. To barwa równowagi emocjonalnej, wybierają ją ludzie uczuciowi.”
4. Czerwony -” kolor ten lubią w swoim stroju osoby, którym odpowiada rozmach i działanie. Czerwień sprawia, że czujemy się aktywni, gotowi do otwartego, bezpośredniego działania.”
5. Zielony – „wskazuje osobę, która nie lubi się wyróżniać, dbająca o konwenanse. Jeśli lubisz ten kolor – równocześnie cenisz sobie przyrodę i płynące od niej poczucie bezpieczeństwa. Dążysz do harmonii. Ubierając się na turkusowo zapewne chcesz aby dostrzegano w tobie młodzieńczy temperament. Preferując ten kolor odkrywasz swoją przystępną osobowość, pełną odświeżającej energii.”
6. Niebieski -” sugerują duchowość i uporządkowanie. „Niebiescy” lubią spokój i ciszę, są lojalni i uczciwi. Wysyłają w przestrzeń sygnał: chcę być sam, zagłębiam się w marzeniach.”
7. Fioletowy – ‚ubierając się na fioletowo żądasz szacunku, masz poczucie własnej wartości, godności osobistej. Fiolet często preferują w swoim stroju artyści, ze względu na jego właściwości kreatywne i duchowe.”
8. Brązowy- „powstaje z połączenia dwóch kolorów: czerwonego i czarnego. Osoba wybierająca go do swojego stroju jest oddana swojej pracy, rodzinie i przyjaciołom. W życiu jest konkretna i praktyczna, choć może cierpieć na brak poczucia bezpieczeństwa oraz stabilności. Jeśli podoba ci się brąz – umiesz docierać do sedna sprawy, traktujesz wszystko w sposób prosty i bezpośredni.”
9. Czarny – ”ubiory w tym kolorze noszone są przez osoby, które chcą wyglądać tradycyjnie i szacownie – biznesmenów, księży, policjantów. Osoby nagminnie noszące czerń mają skłonność do zahamowań w ekspansji, są biernymi obserwatorami życia. Czerń, to zaprzeczenie wszelkiego koloru, biel zawiera w sobie wszystkie barwy”, czarny jest także kolorem smutku.
Źródło- http://polki.pl/we-dwoje/kolor;ubioru;a;charakter,artykul,29670.html oraz http://ingliszkomon.blogspot.com/2012/09/co-mowi-o-tobie-kolor-twojego-ubrania.html
Nauka poprzez zabawę?
Tak, to możliwe Dołącz do nas!
KLUB PRZYJACIÓŁ GIER PLANSZOWYCH
serdecznie zaprasza chętnych uczniów naszego gimnazjum na zajęcia
w roku szkolnym 2015/2016
Co się będzie działo?
* poznasz różne rodzaje gier planszowych, które wprawią Ciebie w dobry nastrój;
* wspólnie spędzimy wolny czas w miłej atmosferze;
* nauczysz się strategii i poćwiczysz logiczne myślenie;
* popracujesz nad swoją cierpliwością
I co ważne:
* Podczas Szkolnych Mistrzostw masz szansę zostać Superfarmerem Gimnazjum!
Nasze miejsca spotkań:
* w każdy czwartek: sala 28 (15.15 – 16.00) (uczniowie miejscowi)
* w każdy piątek: świetlica (14.30 – 16.00) (uczniowie dojeżdżający)
Cel główny zajęć:
1. Nauka poprzez zabawę
2. Przeprowadzenie szkolnych mistrzostw o tytuł Superfarmera
Cele szczegółowe zajęć:
1. Poznawanie różnych rodzajów gier planszowych
2. Wspólne spędzanie wolnego czasu
3. Wyrabianie nawyków przestrzegania dyscypliny i reguł gry
4. Kształcenie logicznego myślenia, strategii
5. Rozwijanie koncentracji uwagi, cierpliwości i skupienia
6. Kształcenie współpracy oraz postaw koleżeńskich
Zajęcia prowadzą nauczyciele:
Monika Kubica i Waldemar Pożarycki
We wrześniu rusza pełną parą Klub Przyjaciół Gier Planszowych
Celem głównym naszego klubu będzie oczywiście nauka poprzez zabawę!
Podczas wspólnych cotygodniowych spotkań zagramy w Superfarmera, a podczas szkolnych mistrzostw wybierzemy najlepszego farmera naszego gimnazjum
Poznacie także inne gry, jedną z moich ulubionych jest Rummikub.
Już dzisiaj zapraszam chętnych do wspólnej zabawy, do zobaczenia wkrótce
Są wakacje, więc jak każdy nauczyciel nabieram siły na nowy rok szkolny.
Odpoczywam maksymalnie jak tylko się da , bo ten rok szkolny 2014/2015 był niezwykle absorbujący i ekscytujący, podczas którego nie miałam czasu choć troszeczkę się ponudzić
Wyruszyłam w podróż śladami zamków krzyżackich, byłam też po raz pierwszy w Gnieźnie i Toruniu, którego Stare Miasto zrobiło na nas niesamowite wrażenie, tam jest po prostu CUDNIE!!!
Oczywiście przy okazji zwiedziliśmy miejsca, w których przebywał Pan Samochodzik, a że jesteśmy jego fankami nie mogło nas tam zabraknąć
A kto czytał Księgę Strachów zapewne wie, że to w moich okolicach miały miejsce przygody opisane w tej książce (Moryń, Cedynia), zapraszam więc do nas
Poniżej galeria zdjęć, oczywiście to tylko część fotek, które wykonałam podczas naszych podróży.
Sympatyczna ciekawostka – razem z nami zwiedzała zamek aktorka Magdalena Cielecka (była w naszej grupie)
Jedno jest pewne, muszę do Torunia jeszcze przyjechać!
zdjęcia: Monika Kubica
Cudowne zakończenie roku szkolnego 2014/2015
Pełne wzruszeń dla mnie i moich córek: Asi i Ady
Te statuetki są przepiękne
Cześć
Jak wiadomo wszystko ma swój początek i koniec tak samo jest w przypadku mojej przygody z blogowaniem. Doskonale pamiętam dzień, w którym to Pani Monika zaprosiła mnie do udziału w programie Szkoła z Klasą 2.0. Na początku byłam trochę zagubiona w tym wszystkim, ale później nie miałam żadnego problemu i radziłam sobie bardzo dobrze.
W pierwszej klasie gimnazjum prowadziłam bloga wspólnie z koleżanką Gosią pt. Blogowanie na wesoło w klasie drugiej również z Gosią bloga Encyklopedia wiedzy.
Wielką radość dawało mi zdobywanie odznak Z niecierpliwością oczekiwałam nowych zadań, by następna odznaka dołączyła do naszej kolekcji.
Dzięki Szkole z Klasą 2.0 nauczyłam się wielu rzeczy Między innymi zaczęłam zwracać uwagę na otwarte zasoby czyli udostępnianie zdjęć, filmów, muzyki i innych materiałów na licencjach Creative Commons lub przekazanych do domeny publicznej.
Ostatni rok był także pełen niezapomnianych wrażeń, m.in wyjazd do Warszawy na Festiwal Szkoły z Klasą 2.0 jeszcze raz bardzo dziękuję, że mogłam w nim uczestniczyć
To już mój ostatni wpis Dzisiaj kończę swoją przygodę z blogiem, będzie mi tego brakowało. Chciałabym podziękować Pani Monice za te 3 pracowite lata
to zaszczyt współpracować z pełną pomysłów nauczycielką
Cieszę się niezmiernie, że mogłam wziąć udział we wszystkim, co mnie tu spotkało pełna nowych doświadczeń wyruszam w dalszą drogę edukacji.
Jeszcze raz dziękuję za wszystko i do widzenia!
Natalia
Co sądzicie o Klubie Gier Planszowych?
Ja uważam ten pomysł za rewelacyjny, dlatego też już dzisiaj zapraszam chętnych uczniów do wspólnych spotkań przy planszówkach, które będą odbywały się co tydzień od września w sali nr 28
Obecnie uczniowie, których uczę, czyli klasa 1b, 1c i 1e gra w Superfarmera
Gra jest świetna!
Czas na zrozumienie instrukcji
Dzięki współpracy z firmą Granna udało mi się zdobyć dla szkoły wspaniałe gry
A jakie są zalety gier?
Zacytuję słowa ze strony www.granna.pl
Gry planszowe rozwijają dziecięcą sprawność motoryczną, spostrzegawczość, refleks, orientację przestrzenną i pamięć. Pozwalają także kształtować analizę oraz syntezę wzrokową i słuchową. Usprawniają mowę, wzbogacają zasoby językowe. Rozwijają myślenie. Wpływają na doskonalenie umiejętności matematycznych dzieci. Rozbudzają zainteresowania. Szczególny rodzaj gier planszowych – tzw. gry dydaktyczne – sprzyjają opanowaniu określonej wiedzy, zdobyciu pożądanych umiejętności.
Ja, zgadzam się w 100%, dlatego też moim uczniom proponuję taką rozgrywkę
Do zobaczenia we wrześniu!