Trójkąty – była teoria, przejdźmy do zadań

Teoria już była. Dzisiaj, czas na zadania dotyczące trójkąta.

W internecie jest  mnóstwo propozycji, ale ja sięgam najczęściej i polecam uczniom  filmiki pana Marka Dudy, nauczyciela matematyki. Nauczyciel objaśnia w taki sposób, że jest niemożliwością, by ktoś tego nie zrozumiał ;)

I co ważne, pracujecie w swoim rytmie!

Dodatkowo istnieje możliwość powtórki, wystarczy przesunąć myszką :)

A to filmiki, które dla Was wybrałam:

YouTube Preview Image

YouTube Preview Image

YouTube Preview Image

YouTube Preview Image

YouTube Preview Image

YouTube Preview Image

YouTube Preview Image

A teraz filmiki z zadaniami gimnajzalnymi:

YouTube Preview Image

YouTube Preview Image

O monikakubica

"Bez pomocy matematyki nie można nauczyć dziecka poprawnego, ścisłego i logicznego myślenia. To właśnie matematyka gimnastykuje umysł ucznia. To ona, w sposób niedostrzegalny, czyni elastycznym jego umysł, tak by mógł sobie dawać radę w najbardziej nieoczekiwanych intelektualnie sytuacjach, by był twórczy i samodzielny". Stanisław Wielgus
Ten wpis opublikowano w kategoriach: czytanie, egzamin gimnazjalny, matematyka, odkrywanie, Scholaris, SmartNotebook, Strony warte odwiedzenia, Szkoła z Klasą 2.0 - edycja 2014/15, tablica interaktywna z tagami: , , , , , , . Dodaj do zakładek ten link.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge