25 cze 2012

-Szymon Łachut

-Damian Sadko

-Wiktor Łukasz.

Każdy z nas myśli o tym jak dobrze prowadzić blog.

22 cze 2012

Wykorzystanie narzędzi TIK: z jakich narzędzi korzystaliśmy do projektu, czy polecamy je innym uczniom?

Nauczyliśmy się korzystać z Power Point.Doskonaliliśmy także nasze umiejętności w programie Paint.Zaglądnęliśmy na platformę moodle i na stronę naszej szkoły im.Jana Pawła II w Trześni.Bardzo polecamy te programy także dla tych,którzy nie umieją się nimi zachowywać.Warto nauczyć się z nich korzystać.

Nasze osiągnięcia i trudności, jakie spotkaliśmy, oraz sposoby radzenia sobie z nimi podczas pracy nad naszym projektem.

Na początku mieliśmy wiele trudności z projektem ”CZYTAM BO LUBIĘ”.Po kilku dniach nasza pani wychowawczyni pokazała nam co mamy robić i dalej już szło nam dobrze.Mieliśmy jeszcze niewielkie problemy z projektem,ale następne wpisy o naszym projekcie były już bezbłędne.Dostaliśmy anonimowe ankiety i musieliśmy w nich odpowiadać na pytania dotyczące naszych ulubionych książek.

18 cze 2012

Sposób prezentacji efektów, czyli jak zaprezentowaliśmy to, co się udało.

Nasze prezentacje są bardzo ciekawe!Jest w nich dużo dynamicznych rysunków czyli takich,w których widać ruch.Są w nich także bardzo ciekawe teksty.

Wnioski na przyszłość-co zrobilibyśmy lepiej.

Zrobilibyśmy lepsze rysunki i wpisy,w których byłoby więcej słów.Będziemy robić więcej własnych rysunków w naszych prezentacjach.Będziemy używać dużo dużo więcej słów.

30 maj 2012

Nasze osiągnięcia i trudności jakie spotkaliśmy,oraz jak poradzić sobie z nimi.

Przy prowadzeniu naszego bloga nie mieliśmy dużo trudności,jedyną trudnością było rozpoznanie co gdzie się robi na naszym blogu,ale za to mieliśmy dużo osiągnięć np.takich jak zdobycie znaczka za pierwszy semestr.Z tą trudnością poradziliśmy sobie bardzo szybko,nasza pani wszystko nam wytłumaczyła.

Czego się nauczyliśmy dzięki pracy nad projektem?

Dzięki pracy nad projektem nauczyliśmy się nowych rzeczy np:

-jak robić grupowo bardzo ciekawe prezentacje

-nauczyliśmy się pracy w grupach

-jak posługiwać się blogiem

-samodzielności i wielu,wielu innych ciekawych rzeczy.

Wrażenia po wycieczce w Warszawie.

O godz 3:30 nad ranem wyjechaliśmy ze Szkoły Podstawowej w Trześni do Warszawy.Na miejsce dojechaliśmy około godz 10:00 i zaczęliśmy zwiedzanie Warszawy.Spotkaliśmy się z panią przewodnik i poszliśmy do metra.Metrem pojechaliśmy do Centrum Warszawy,a tam ujżeliśmy Stadion Narodowy w Warszawie i poszliśmy do domu kultury.Następnie poszliśmy zjeść obiad w restauracji,a potem zaczęliśmy zwiedzać sejm i senat.Po południu zwiedzaliśmy Park Narodowy w Warszawie i Łazienki gdzie stał dumnie piękny paw.Wieczorem zwiedzaliśmy Warszawę nocą,razem z przewodnikiem zachwycaliśmy się urokami Warszawy nocą.Następnie pojechaliśmy do akademiku muzycznego na nocleg.Następnego dnia zaczęliśmy zwiedzanie od pięknego ogrodu i biblioteki gdzie zbiór książek wynosi około 5 milionów książek.Byliśmy też w Muzeum Mikołaja Kopernika.Ostatnim miejscem,które zwiedziliśmy był cmentaż.Potemwyruszyliśmy do domu około godz 19:00,a dojechaliśmy około godz 23:00.

21 maj 2012

Nasza prezentacja-”Liczby pierwsze i złożone.”

W ostatnim tygodniu pracowaliśmy nad prezentacją pt.”Liczby pierwsze i złożone.”W tej prezentacji robiliśmy slajdy na których były liczby przesypywane przez sitko liczby pierwsze,a liczby złożone zostawały poza nim.Postawiliśmy kawę na ławę.W naszej prezentacji jest 8 slajdów, na których są bardzo ciekawe teksty i rysunki.Bardzo dobrze się przy tym bawiliśmy.

30 kwi 2012

Projekt.

Nasza klasa Va dyskutowała na forum na temat czytania,oglądania adaptacji filmowej itp.Opracowywaliśmy także rysunki do tekstów w paint’cie.Robiliśmy także prezentację do książki ”W pustyni i w puszczy”.