Hej

Wył.

:P   :P   :P   :P Dziękuję za zielona odznakę. życzę wszystkim słonecznych wakacji.

Zakończenie roku było fajowe. Akademia wypadła super!!!!!!!!!!!

Podsumowanie

Pisanie blogów było super. Na pewno nie poznałam wszystkich możliwości wykorzystania blogów. Potrafię wstawiać widżety, motywy. umiem założyć bloga. Dzięki programowi  szkoła z klasą nauczyłam się programu prezi. Podzielę się ciekawostka, Jak byłyśmy we Włoszech to przedstawiałyśmy bohatera włoskiego z wykorzystaniem prezi, wcześniej o tym pisałam. I co okazało się, Wszyscy z pozostałych krajów byli zdziwieni że znamy taki program do wykonywania prezentacji a oni o tym nawet nie słyszeli, ale to było przyjemne.

Blogi warto prowadzić bo można dowiedzieć się co dzieje się w innych szkołach, jakie mają koleżanki i koledzy zainteresowania.

U nas dzisiaj było ognisko klasowe i było fajnie, pogoda w końcu dopisała bo juz wydawało się że nie pójdziemy bo ciągle pada.

hej

Wył.

Już niewiele dni nam zostało w tej szkole, w gimnazjum też będziemy podzieleni w różnych klasach, będziemy jeździć gimbusem do innej szkoły. W poniedziałek mamy z wychowawczynią ognisko. Przygotowujemy akademię pożegnalna.

Prezentacje

Wył.

Musze jeszcze napisać, że mieliśmy spotkanie z dyrektorem gimnazjum do którego idziemy. Wiele wiemy bo moje starsze rodzeństwo tam chodziło. Mnie przydadzą się umiejętności związane z projektami bo w gimnazjum teraz robi się projekty.

Mnie praca z programem Szkoła z klasą to bardzo przypadła do gustu. Fajne były rozmowy na gg a też i na skype z koleżankami, pisaliśmy i mówiliśmy o materiałach które szukaliśmy do projektów. W naszej klasie to wszyscy byli aktywni, każdy starał się jaj k mógł, nawet ci którzy mieli kłopoty z matematyki. Pani udzielała wskazówek, niektóre trudne pojęcia matematyczne tłumaczyła. ALE TO BYŁO SUPER!!!!!!!!!!

Mojej mamie to bardzo podobały sie nasze występy z prezentacjami. Na końcu były występy maluchów z tańcami, piosenkami . Wszystko było OK.

Jeszcze o projektach

Wył.

Projekty które robiliśmy  były ciekawe, z matematyki był trudny. Nauczyliśmy się korzystać z e- biblioteki, poznaliśmy metodę WebQuest o której pisałam wcześniej na swoim blogu. Ważna była współpraca w grupach, zwracanie uwagi żeby dotrzymać terminów.  Trudne było wybieranie i segregowanie materiałów z matematyki, ale jakoś z pomocą pani poradziliśmy sobie. Natomiast nie mieliśmy problemów z projektami z wychowania fizycznego, dobrze znamy program Logomocja , nauczyliśmy się go na informatyce.

Mogę stwierdzić że dla mnie to było coś nowego  takie publiczne wystąpienia, dotąd to występowaliśmy na akademiach, a to było coś innego. Ja dużo zyskałam , nauczyłam sie nowych programów prezi, movie maker, Publisher, doskonaliłam power point, logomocję.

Euro 2012

Wył.

Dziś wielki dzień, ponieważ  zaczyna się Euro 2012. Z tej okazji mam wywieszoną flagę Polski na oknie. Dziś na pewno będę kibicowała. Dla mnie to historyczny dzień. Polacy muszą wygrać. :) :D

Jeszcze o festiwalu

Wył.

Z koleżankami zrobiłam filmik ze zdjęć, wrzuciłyśmy na YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=SkFie-t7ISw&feature=channel&list=UL

Z naszą pania która jest koordynatorem programu zrobiliśmy sobie takie małe podsumowanie

Program który realizowaliśmy cały rok był ciekawy dla nas, uczyliśmy się zakładać blogi, pisać na blogach, wstawiać widgety, zmieniać motywy. Przez inne lata korzystaliśmy z technologii ale nie opisywaliśmy tego. Nauczyłam sie posługiwać prezi, który mi się bardzo podoba, mi8elismy zajęcia z e-learningu o bezpieczeństwie w Internecie, posługujemy się e-biblioteka, szukamy informacji w necie. Korzystaliśmy z zasad naszego kodeksu, wykorzystywaliśmy wszystkie punkty. Korzystaliśmy z metody WebQuest którą nam pani przybliżyła. Ważna była współpraca w grupie przy tworzeniu projektów, które będziemy więcej tworzyć w gimnazjum. Myślę że potrafimy sie zaprezentować, o czym świadczą prezentacje na szkolnym festiwalu.

:P   :P   :P   :P

Festiwal

Wył.

Dzisiaj w naszej szkole odbyły sie pokazy prezentacji, przyszli rodzice, najwięcej to mamy były obecne, moja mama też była.

Nauczyciele przygotowali kawę i ciastko i rodzice mogli podziwiać nasze projekty. Najpierw klasa piata na podwórku przygotowała happening  apotem były pokazy, Mówiliśmy o celach i zadaniach projektu, jak je wykonywaliśmy, że był podział na grupy, każda grupa solidnie pracowała. nasza klasa dobrze się zaprezentowała, każdy zabrał głos, potem pokazywaliśmy gazetki, rodzice otrzymali broszurki, a potem aby odreagować stres graliśmy w piłkę i były kiełbaski z grilla.

Solidnie przygotowaliśmy się do prezentacji. Moja mama była dumna ze mnie. Super, bardzo się ciesze. Pani też mówiła że było ok.

Było ok  Będziemy robić filmiki to się pochwalimy.  :P    :P   :D   :D

Przygotowania do festiwalu

Wył.

Juto w naszej szkole dziań rodziny. Zaprosiliśmy rodziców na godzinę 8.30. Nasza klasa prezentuje dwie prezentacje. z matematyki i z wychowania fizycznego. Przygotowaliśmy się do tych prezentacji. Każda grupa wystąpi przy rzutniku multimedialnym i każda z osób będzie zabierać głos. Z matematyki wybierzemy te najłatwiejsze ciekawostki  do przedstawienia.

Z wychowania fizycznego z panem Kulka ustaliliśmy że też każda grupa zaprezentuje swoje prace.

Festiwal będzie prowadzić Iwona , opowie o celach naszego programu Szkoła z Klasą 2.0, a Kamil I będzie operatorem przy laptopie.  Wszystko odbędzie się na sali gimnastycznej , rodzice zasiądą przy stolikach, będzie ciasto, kawa i herbata. Również my będziemy oglądać pozostałe prezentacje z klas IV i V. Każda grupa wykonała też ścienna gazetkę o swojej prezentacji. Zaś klasa V w programie Publisher przygotowała ulotki podsumowujące nasz całoroczny program i rodzice otrzymają te ulotki.Potem będą rozgrywki sportowe i kiełbaski z grilla. Pochwalimy się zdjęciami , a może filmem z festiwalu?

Wycieczka do Włoch

Wył.

Z wycieczki do Włoch wróciliśmy w sobotę o godz. 21 . Było bardzo, bardzo fajnie.  Mieliśmy fajny hotel. Poznaliśmy koleżanki z Turcji: Seleyne i Beril, a z Włoch poznaliśmy dwóch kolegów: Dino i Antonio. Najbardziej podobało mnie się  zwiedzanie Etny i najbardziej zadbanych  świątyń Greckich.  Super się leciało samolotem. Trochę uszy zatykało ale poza tym leciało się fajnie.  W czwartek byłyśmy  szkole. Przedstawialiśmy  swój występ i śpiewaliśmy piosenkę. Pokazywaliśmy swoje prezentacje w Prezi.  Gdyby była jeszcze raz taka wycieczka to bym na pewno pojechała. :)

Oto nasza grupa na Etnie.

css.php