Działania – ciąg dalszy
Zespół III:
Działania | czniowie odpowiedzialni |
Przegląd jednego z projektów | Cały zespół |
Zasady wykonania projektu | Lidia Kuczek |
Zebranie wiedzy na temat idei projektu i wykonanie schematu | Dawid Zawadzki |
————————————– | ————————————— |
Wybór tematu projektu | Cały zespół |
Omówienie celów projektu | Dawid Zawadzki i Lidia Kuczek |
—————————————- | ————————————— |
————————————– | ————————————— |
Wybór lidera | Dawid Zawadzki |
Wybór sprawozdawcy | Lidia Kuczek |
————————————— | ————————————— |
————————————– | ————————————— |
Jak zrobić roztwór z cukru o różnym stężeniu? | Dawid Zawadzki |
——————————————– | ——————————————— |
————————————— | ————————————– |
————————————— | ————————————– |
Zebranie pojęć: stężenie, procent, roztwór | Jagoda Rochnowska |
Zapoznanie się z pojęciami: stężenie, procent, roztwór | Cały zespół |
Zapoznanie się z przykładowymi zadaniami. | Dawid Zawadzki |
Ostateczny wybór zadań. | Dawid Zawadzki |
Obliczanie stężeń procentowych w roztworach. | Cały zespół |
Analiza uzyskanych wyników | Jagoda Rochnowska i Rafał Rokita |
Podsumowanie | Rafał Rokita i Dawid Zawadzki |
————————————– | ————————————— |
Teczka, wystawa, prezentacja multimedialna | Lidia Kuczek
Dawid Zawadzki Angelika Kosińska |
Wykonanie zaproszeń i ogłoszenie oraz przekazanie ich gościom | Angelika Kosińska i Jagoda Rochnowska |
————————————– | ————————————— |
————————————— | ————————————— |
Ekspozycja wystawy | Lidia Kuczek |
Prezentacja multimedialna | Dawid Zawadzki |
Ocena pracy | Opiekun zespołów- na podstawie arkusza samoocen oraz czynników takich jak: realizacja zadań, estetyka wykonania prac do wystawy, prezentacja |
————————————– | ————————————– |
Raport zawierający nasze wnioski z realizacji projektu. | Lidia Kuczek |
————————————— | —————————————- |
————————————– | ————————————— |
————————————– | ————————————— |
F0DYk5 Hello! How do you feel about young composers?!….
gtkOQ6 A unique note..!!