Długa wycieczka …

Witajcie!
W zeszłym tygodniu uczniowie naszej szkoły z klasy VI d i V c pojechali na trzydniową wycieczkę do Zakopanego i na Słowację.
Wyjazd zorganizowały wychowawcy tych klas tj. pani Barbara Kacprzycka oraz pani Katarzyna Łukomska.
Program wycieczki był bardzo ciekawy.
Pierwszego dnia wszyscy byli strasznie wykończeni, ponieważ już o 6 rano musieliśmy wyjechać. Jednak dzielnie daliśmy radę pokonać  bardzo, bardzo dużo kilometrów. Zwiedzanie Doliny Kościeliskiej oraz spacer Wąwozem Kraków to niezapomniane wrażenia. Padliśmy wieczorem ze zmęczenia.
Drugiego dnia byliśmy już wyspani i wprost rozsadzała nas energia. Pojechaliśmy na Słowację, gdzie zwiedzaliśmy Demianowską Jaskinię Wolności, a następnie odwiedziliśmy Zamek Orawski. Jest to  jeden z piękniejszych zamków na Słowacji z XIII – XV wieku. Naprawdę ekscytujący dzień. Na jego zakończenie zamówiliśmy do ośrodka pizzę, którą szybko ,,spałaszowaliśmy”, później graliśmy w karty, wspominaliśmy.
Trzeciego dnia wjechaliśmy na Gubałówkę i podziwialiśmy piękne widoki i piękną, jakże malowniczą panoramę Zakopanego.

Wycieczka

Wycieczka 0

Mieliśmy też spacer Doliną Strążyską

Wycieczka 1

oraz podziwialiśmy Wodospad Siklawica.

Wycieczka 2
Na szczęście, od samego początku,  sprzyjała nam dobra pogoda, prawie bezchmurne niebo i cudowny wiosenny wietrzyk.
Panie cały czas nas chwaliły za zachowanie i dobry humor dopisujący przez cały pobyt.
No i niestety ….. wszystko ma swój koniec. Szkoda było wracać do Wielunia. W drodze powrotnej przytrafiła nam się tylko jedna ,,niespodzianka”. Otóż w Krzepicach wpadliśmy w straszny ,,tunel” ulewy i burzy. Okropnie się baliśmy. Tylko dzięki paniom i panu kierowcy Sławkowi Grabowskiemu, którzy ciągle nas pocieszali, przetrwaliśmy ten strach.

WSPANIAŁA INTEGRACJA. Szczególnie szóstoklasistom żal, bo to ich ostatnia wycieczka w takim składzie i z tak wspaniałą wychowawczynią panią Kacprzycką.
Naj, naj, naj, naj, NAJLEPSZA WYCIECZKA !!! Oby takich było jak najwięcej.