Przygotowania do gali.

W tym poście chciałybyśmy zaprezentować kilka zdjęć z przygotowań do gali w Warszawie.

 

Pozdrawiamy,

Edu-Żelki .;)

Strategia marketingowa naszej firmy.

Witamy .! :) Dzisiaj, chciałybyśmy zaprezentować strategię marketingową naszej firmy. Oto ona :

Produkt i cena

„Edu-Żelki Mogilany & Ślazyk & Wawryszczuk Spółka Jawna” będzie zajmować się produkcją i sprzedażą żelek owocowych z naturalnych składników: soków owocowych zawierających wszystkie witaminy potrzebne do prawidłowego rozwoju dziecka. Nasz produkt wpływa pozytywnie nie tylko na zdrowie i odporność dzieci – składniki zawarte       w żelkach pomagają prawidłowo rozwijać się i rosnąć, ale także co ważne pełni on funkcję edukacyjną. Na tle konkurencji wyróżnia go to, że żelki są w kształcie literek, cyferek, figur geometrycznych, zwierząt, czyli dziecko spożywając nasze produkty, będzie nie tylko dostarczało organizmowi niezbędnych do jego prawidłowego wzrostu i rozwoju fizjologicznego witamin, ale będzie miało także okazję mimo woli uczyć się, poznawać literki, cyferki, rozróżniać figury, zwierzęta, czyli poznawać świat i rozwijać wyobraźnię. Nasze żelki mają różne owocowe smaki: truskawkowy, cytrynowy, pomarańczowy, malinowy, jabłkowy i wiśniowy. Produkt spełniają normy i wymagania Unii Europejskiej. Jest wytwarzany tylko i wyłącznie z najlepszych surowców w oparciu o tradycyjne receptury w specjalistycznej fabryce przystosowanej do produkcji ekologicznej żywności. Pojedyncza żelka ma 4 cm wysokości, a jej waga wynosi ok. 5 gram. Cała paczka ma wagę 150 gram, czyli zawiera 30 edu-żelek. Jedna paczka kosztuje jedynie 3,99 zł. Cena wynika z tego, że jest to produkt ekologiczny, zdrowy, bez sztucznych barwników. Będziemy cały czas starać się o to by nasze żelki były jak najlepszej jakości. Postaramy się udoskonalać je na bieżąco przeprowadzając ankiety i badania po to, aby jak najdłużej utrzymały się na rynku. Posiadamy certyfikaty i pozwolenia, które potwierdzają naszą wiarygodność. Ustalając konkretną cenę brałyśmy pod uwagę to, by była dostosowana do dochodów każdego rodzica, a jednocześnie by była zgodna z reprezentowanym przez nasz produkt poziomem i jakością. Celem firmy jest zatem nie tylko sprzedaż, ale także promowanie zdrowych słodyczy oraz umożliwienie dzieciom od najmłodszych lat smacznego i ciekawego sposobu nauki w myśl naszego hasła reklamowego: „Jedząc można świat poznawać… Mądrze, zdrowo, słodko…” .

Promocja

Nasz produkt będzie reklamowany w stacjach radiowych (np. „Radio Rzeszów”, „RMF.FM”, „Radio Zet”), prasie codziennej (np. „Gazeta Wyborcza”) oraz czasopismach specjalistycznych (np. miesięcznik „Mam dziecko”), portalach internetowych przeznaczonych dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym (np. www.przedszkolak.pl ), postawimy także na reklamę telewizyjną, ponieważ według badań dzieci w ciągu roku oglądają 40 tys. reklam, a 60-70 % z nich to reklamy artykułów spożywczych adresowanych specjalnie do najmłodszych. Ponadto zamierzamy zainwestować              w billboardy, które pojawią się w kilku największych miastach Polski. Jako, że naszym celem jest nie tylko sprzedaż, ale także promowanie zdrowych słodyczy oraz umożliwienie dzieciom od najmłodszych lat smacznego i ciekawego sposobu nauki         w myśl naszego hasła reklamowego: „Jedząc można świat poznawać… Mądrze, zdrowo, słodko…” przeprowadzimy również prezentacje wraz z degustacją                    w kilkudziesięciu przedszkolach w Polsce. Akcja promocyjna naszego produktu będzie kierowana przede wszystkim do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i połączona będzie z degustacją wśród przedszkolaków, czyli naszych głównych odbiorców. W celu zadbania o pozytywny wizerunek naszego przedsiębiorstwa zamierzamy zastosować następujące formy public relations: świadczenia – przekazanie domom dziecka oraz pogotowiom opiekuńczo – wychowawczym naszych produktów oraz druga forma to sponsoring – zamierzamy być sponsorami imprez organizowanych dla dzieci w wieku przedszkolnym, w trakcie których będzie wyeksponowany nasz znak firmowy oraz możliwa będzie degustacja naszych produktów. Nasze hasło reklamowe brzmi: „Jedząc można świat poznawać… Mądrze, zdrowo, słodko…”.

Dystrybucja

W związku z tym, że od kilku lat w Polsce obserwuje się wzrost znaczenia handlu wielkopowierzchniowego oraz ograniczanie roli tradycyjnych hurtowni w związku z tym, że sieci handlowe upowszechniły model bezpośrednich kontaktów z producentami sprzedaż zamierzamy rozpocząć w sieciach sklepowych Tesco, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, Lidl, Auchan.
Jeśli chodzi o dystrybucję zamierzamy prowadzić zarówno dystrybucję bezpośrednią, jak i pośrednią. Zajmiemy się zaopatrywaniem odbiorców hurtowych, półhurtowych                   i detalicznych. Zamówienia będą przyjmowane także od mniejszych sprzedawców drogą internetową. Nasi przedstawiciele dotrą na miejsce do każdego klienta, a zamówienia będą realizowane w krótkim terminie – do 3 dni roboczych. Przy zamówieniach powyżej 150 paczek transport gratis. Ponadto zamierzamy udzielać rabatów naszym stałym odbiorcom. Nasze żelki przed zapakowaniem i dostawą przechowywane będą                  w sterylnych pomieszczeniach, nie ma zatem obaw, że będą one złej jakości.

 

Pozdrawiamy,

Edu-Żelki.;)

 

Dane naszej firmy.

Nazwa:  „Edu-Żelki  Mogilany & Ślazyk & Wawryszczuk  Spółka Jawna” .
Forma działalności : spółka jawna                                                                        Przedmiot działalności przedsiębiorstwa:  produkcja i sprzedaż żelek
Krótki opis działalności: Produkowanie i sprzedaż żelek owocowych  z  naturalnych soków  w  kształcie literek, cyferek, owoców, zwierzątek, figur geometrycznych itp. Naszym celem jest promowanie zdrowych słodyczy oraz umożliwienie dzieciom od najmłodszych lat smacznego i ciekawego sposobu nauki. 

Pozdrawiamy,

Edu-Żelki.;)

Nasza reklama.

W tym poście, chciałybyśmy zaprezentować wierszyk reklamujący naszą firmę, który wspólnie ułożyłyśmy. Oto on :

„CEO wciąż nas zaskakuje
i co rusz coś nowego nam serwuje.
Młodzi Przedsiębiorczy firmy zakładają
i zadania im się bardzo podobają.
Nasza firma żelki produkuje,
a przy okazji dzieci edukuje.
Edu-żelki dobra sprawa,
jedząc można świat poznawać.
Różne kształty, liczby, minki
no i ważne witaminki.
Jak dobrze wiemy, konserwanty są złe,
zdrową żywnością zastąpimy więc je!!!”

Witamy !

Nazywamy się : Monika Mogilany, Ewelina Wawryszczuk i Dominika Ślazyk.:) Uczęszczamy do klasy II gimnazjum w Rzepedzi. Bierzemy udział w jednym z projektów Centrum Edukacji Obywatelskiej pt. „Młodzi Przedsiębiorczy”.  Prowadzimy firmę „Edu-Żelki”, zajmującą się produkowaniem i sprzedażą żelek owocowych z naturalnych soków w kształcie literek, cyferek, owoców, zwierzątek, figur geometrycznych itp. Naszym celem jest promowanie zdrowych słodyczy oraz umożliwienie dzieciom od najmłodszych lat smacznego i ciekawego sposobu nauki. Uważamy, że udział w takim projekcie podwyższy nasze „kompetencje” w zakresie zakładania własnej firmy. Naszym opiekunem jest Pani Jolanta Wewiurska. Mamy nadzieję, że spodoba Wam się nasza działalność.!

 

Pozdrawiamy,

Edu-Żelki.:)