EkoTikusie

Zapraszamy na nową stronę

Zapraszamy wszystkich na nową stronę – Ekotikusie. Znajdziecie ją w zakładce: „Lista blogów użytkownika” po prawej stronie.

Z niecierpliwością czekamy na Wasze komentarze.

Ekotikusie :)

Witaj szkoło!

2 września, jeszcze w wakacyjnych nastrojach, przywitaliśmy nowy rok szkolny. Podczas uroczystości trzecie klasy pokazały co potrafią- ich przedstawienie było świetne. W ten wesoły sposób pożegnaliśmy wakacje, a przywitaliśmy szkołę.

Kronika klasowa

2 września 2013 r.
Rozpoczęcie roku szkolnego 2013/2014

Dnia 2 września wybrani uczniowie z klas 3 wystąpili w przedstawieniu z okazji rozpoczęcia roku szkolnego.Uczniowie przygotowali ciekawą choreografię.
Przedstawienie bardzo podobało się publiczności.Udanym występem miło rozpoczeliśmy rok szkolny.

Mateusz

Komentowanie nie jest możliwe

Wakacje , wakacje … no i po …

Dla mnie sierpień rozpoczął się finałem The Tall Ship Races. Były to dni wspaniałej zabawy: zwiedzanie żaglowców, rockowe koncerty (Ukeje, Hey), udział w paradzie załóg. Bardzo ucieszył mnie upominek od oficera z Omanu: śliczny breloczek z wizerunkiem ich żaglowca.
Drugi miesiąc wakacji w znacznej części upłynął mi na biwakowaniu. Byłam w Miroszewie nad Zalewem Szczecińskim. Najbardziej spodobało mi się, gdy z tatą wykopaliśmy glinę z ziemi. Oczyściłam ją trochę i ulepiłam miseczkę i aniołka. Mama wypaliła te rzeczy w ognisku.
Wtedy też byłam na koncercie zespołu After Blues. Mimo ulewnego deszczu świetnie się bawiłam.
Koniec wakacji uczciłam wyjazdem na Lagunę. Uwielbiam pluskanie się w basenie!
No i cóż… jutro spotykamy się w szkole!

1 Comment »

Wakacje na półmetku

Przez pierwszy miesiąc wakacji robiłam mnóstwo ciekawych rzeczy. Pierwszy tydzień spędziłam z babcią na wsi. Było gorąco, więc codziennie jeździłyśmy na plażę do Stepnicy, gdzie można było ochłodzić się w Zalewie Szczecińskim.
Podczas kolejnego tygodnia brałam udział w warsztatach artystycznych w Miejskim Ośrodku Kultury. Było tam dużo zajęć plastycznych oraz tanecznych.
Później pojechałam z rodzicami pod namiot do Dąbek. Pierwszy raz w życiu nocowałam w namiocie.Mieszkaliśmy tak blisko plaży, że cały czas słychać było szum morza. Poznałam fajne koleżanki, a z rodzicami chodziłam na plażę i różne wycieczki. Zwiedziłam też muzeum w Zamku Książąt Pomorskich w Darłowie. Najbardziej spodobały mi się tam: Sala Tortur i wieża, na którą prowadziło mnóstwo wąskich i stromych schodów.
Do domu wróciłam z głową pełną pięknych wspomnień i z torbą pełną pamiątek.

5 Comments »

Wakacje-OlaS.

Moje wakacje zaczęły się od wyjazdu z mamą do Ustki. Pogoda była dobra. W Ustce byłam pierwszy raz i bardzo mi się podobało. Ładna, czysta plaża. Woda w morzu była zimna, ale i tak się kąpałam. Poznałam na plaży fajne koleżanki i było bardzo wesoło. Zwiedziłyśmy z mamą Ustkę, jest tam port rybacki, z którego można wybrać się w rejs statkiem „Wikingów” po morzu. Byłyśmy też na latarni morskiej z której widać całą Ustkę. Jest tam bardzo długi falochron, na którym znajduje się pomnik Usteckiej Syrenki. Jak jest brzydka pogoda, można pójść np. do oceanarium lub do muzeum. Na deptaku można kupić pamiątki i dużo fajnych rzeczy. Ja postanowiłam, że będę zbierać figurki latarni morskich. Z Ustki pojechaliśmy do Mrzeżyna, też było super. Byłam też w Gryfinie na Lagunie, poszalałam w basenach i na zjeżdżalniach. Na razie to by było tyle, ale wiem że mama jeszcze coś planuje.
Pozdrawiam całą klasę i oczywiście wychowawczynię.

Wspominamy wycieczkę do ZOO w Berlinie

25 czerwca byliśmy na wycieczce w ZOO w Berlinie . Do zoo jechaliśmy pociągiem. W czasie podróży  mieliśmy aż dwie przesiadki .Na miejscu przywitały nas afrykańskie słonie i lamy.Następnie poszliśmy do budynku,gdzie znajdowały się różne gatunki małp.Były tam goryle,uistiti,pawiany,orangutany,mandryle i gibony.Kolejnym miejscem,które odwiedziliśmy było Akwarium z płazami,gadami i zwierzętami morskimi.Największe wrażenie zrobiły na nas lwy,które,były wielkie i przeraźliwie ryczały.Obok nich dumnie prezentowały się pumy,tygrysy,gepardy i inne gatunki dzikich kotów.W czasie przerwy poszliśmy do restauracji na frytki i lody.Po posiłku udaliśmy się do sklepiku z pamiątkami i na plac zabaw.Mimo, że przez cały dzień padał deszcz,wycieczka była udana.Do domu wróciliśmy zmęczeni,ale pełni wrażeń.

Ola.S

1 Comment »

Czas na podsumowanie pracy

Pisanie bloga było dla nas dużą atrakcją. Cieszymy się, że go mamy. Pamiętnik prowadzimy od stycznia na zmianę w zespołach. Czasami piszę ja, czyli Michał, z Filipem, innym razem Ola z
Paulą albo Mateusz, Patryk, Oliwia, Kasia, Dawid i Wiktor. Prowadząc bloga nauczyliśmy się pisać na klawiaturze, poznaliśmy różne programy, w których można zrobić quizy, prezentacje, gry oraz inne ciekawe rzeczy.
Filip i Michał

Najbardziej podobało mi się, kiedy z kolegami robiliśmy quiz „Flagi i państwa Europy” na platformie Learning Apps. Flagi pokolorowaliśmy w programie Paint. Następnie przekopiowaliśmy je na platformę. Zadania do quizu wykonywaliśmy na zmianę. Np. pierwsze zadanie przygotowałem ja, następne Filip, a jeszcze następne Wiktor. Dla mnie najprzyjemniejsze było wpisywanie dobrych i złych odpowiedzi oraz wymyślanie oceny za poprawne lub niepoprawne wykonanie zadania.
Michał

Czasami wchodzę na bloga, oglądam nasze zdjęcia, czytam wpisy i komentarze .
Bloga czytają również nasi rodzice i znajomi. Piszą nam miłe komentarze, oglądają zdjęcia.
Po raz pierwszy uczestniczyliśmy w projekcie. Wykonaliśmy grę elektryczną pt. „Flagi i państwa Europy”. Dzięki niemu poznałem państwa Europy i jej mapę. A najważniejsze, jest to, że samodzielnie zrobiłem grę.

Dawid
Na zakończenie Szkoły z klasą 2.0 odbył się festiwal, w którym wzięliśmy udział. Podczas festiwalu zaprezentowaliśmy inscenizację ruchową – opowieść o projekcie, nad którym pracowaliśmy wiele miesięcy.

Michał

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu ze szkolnego festiwalu Szkoły z klasą 2.0 ;)
YouTube Preview Image

3 Comments »

Pokaz ekomody na Pikniku Ekologicznym

8 czerwca w naszej szkole odbył się Piknik Ekologiczny. Na festynie było dużo atrakcji np.: malowanie twarzy, budowanie pojazdów zasilanych słoneczną energią, warsztaty plastyczne, na których robiliśmy figurki ze styropianu. Niektórzy uczniowie wzięli udział w pokazie ekomody. W tym pokazie uczestniczyły: Kasia, Ola, Paula, Marcelina, Oliwia oraz dwaj koledzy z klasy. Swój strój wykonałam z plastikowych teczek.
Najważniejsze dla nas było to, że mogliśmy robić wiele ciekawych rzeczy i nikt się nie nudził.