04.01.2016

Oto przykład 3 moich wybranych kampanii:

1.”Prawdziwa przyjaźń jest za darmo”

W tej kampani chodzi o to żeby przygarnąć psa ze schroniska.
Jej celem jest zwrócenie uwagi na bezdomne zwierzęta.
W miastach które biorą udział w tej kampanii rozwieszone są
plakaty i postawione bilbordy. Kampanię reklamuje między innymi
Urszula Grabowska.

http://www.dogomania.com/forum/topic/114183-kampania-spo%C5%82eczna-prawdziwa-przyja%C5%BA%C5%84-jest-za-darmo-przygarnij-psa-ze-schroniska/

2.”Stop mowie nienawiści”

Celem tej kampanii jest oduczenie młodych osób zwracania się w sposób
wulgarny, agresywny i niekultularny. Akcje wspierają np.
Krzysztof Gonciarz(YouTuber),
WOJCIECH TOCHMAN(reporter, pisarz).

http://stopmowienienawisci.pl/

3.”Jestem mamy i taty”

„Kampania ma zwrócić uwagę społeczeństwa na problem wikłania dziecka w sprawy rozwodowe rodziców oraz stawiania go w sytuacji konfliktu lojalnościowego wobec nich.
Przekaz ma także przypomnieć opiekunom, że odbieranie dziecku możliwości kontaktu z którymkolwiek rodzicem, uderza bezpośrednio w sferę emocjonalną najmłodszych.”
Autorem kampanii jest Rzecznik Praw Dziecka

http://mopsplock.eu/portal/pl/aktualnosci/details/article,615,1,1.html

Konrad Błaszkowicz

2 thoughts on “04.01.2016

  1. wybrałeś bardzo ciekawe i ważne kampanie. Czy Twoim zdaniem takie kampanie są skuteczne i zmieniają coś w nas?
    Kasia, CEO

    • Trudne pytanie… Myślę ze ludzi których dotykają problemy opisane w kampaniach nie będą na nie zwracać uwagę. Będą myśleć że ich to nie dotyczy, i wypierać się że to ich nie dotyczy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>