WIELKA GALA!!!

Żałujemy, że już się skończyła… Było wspaniale, wiele nowych, interesujących rzeczy. Super! Wszystkie ekipy przygotowały profesjonalne stoiska. Organizacja rewelacyjna – miałyśmy zajętą każdą minutę pobytu. A oto krótka fotorelacja z gali… :)

My na tle naszego stoiska:)

Przez chwilę czułyśmy się jak vipy;)

Podobało nam się siedzenie za tym wielkim stołem ;)

Z baaardzo miłym Panem w garniturze, którego serdecznie pozdrawiamy:)

A przy wyjściu – niespodzienka! Spotkałyśmy samego Pana Prezesa Marka Belkę :)

Dziękujemy za wspaniałą imprezę!!!

Prezentacja działalności w projekcie

Mamy mnóstwo pomysłów i już zaczęłyśmy je realizować:) Na początek poprosiłyśmy administratora szkolnej strony internetowej o zamieszczenie prezentacji multimedialnych, które wykonałyśmy. Dostępne są pod adresem:

http://gimnazjum.rawicz.pl/gimnazjum/pods.php?id=95

Pan dyrektor udostępnił nam gablotę w holu głównym szkoły, w której zamieścimy informacje o projekcie i o stworzonej przez nas firmie. A na najbliższej godzinie wychowawczej podzielimy się z klasą wrażeniami z pracy:) Zapraszamy również na nasz fan page na facebooku:

https://pl-pl.facebook.com/willywonkafirma

Pozdrawiamy pozostałe zespoły bardzo serdecznie!

Nasze finanse…

Przyznamy, że z finansami szło nam opornie, ale w końcu się udało! Na początku wypracowałyśmy koszty, jakie musimy ponieść na start firmy:

Udało nam się również opracować koszty stałe oraz zmienne naszego przedsiębiorstwa:

Teraz zabieramy się za moduł 5. Troszkę pracy z nim jest, ale mamy już opracowaną strategię prezentacji naszej działalności w szkole, mamy akceptację Pana Dyrektora, teraz tylko wykonanie planu!

Pozdrawiamy:)

Czwarty moduł zaliczony!

Udało się! Uzyskałyśmy akceptację naszej Pani Mentor ze sprawozdania. Jesteśmy z siebie dumne i zadowolone, że kolejny etap za nami! Od jutra ruszamy z podsumowaniem projektu i jest nam przykro, że to już ostatni moduł… Ale po wakacjach ruszamy znowu pełną parą!

A co do modułu 4… Pracy było sporo. Określenie wszystkich kosztów startowych firmy zajęło nam troszkę czasu, ponieważ realizując projekty ogrodów potrzebne nam są narzędzia ogrodnicze i musiałyśmy zorientować się w ich cenach. Te wszystkie sekatory, łopaty, grabie…;) Z kosztami zmiennymi nie było problemu, ale nad stałymi musiałyśmy pomyśleć dłuższą chwilę! Jednak udało się sprawozdanie zaakceptowane, więc ruszamy do dalszej pracy!

POZDRAWIAMY:)

Moduł 4…

Burza mózgów związana z czwartym modułem trwa… Ale ma się ku końcowi:) Pewną trudność sprawiło nam zadanie praktyczne… Myślimy, że jednak jakoś sobie z nim poradziłyśmy:) Jutro postaramy sie wysłać sprawozdanie i będziemy czekać na akceptację:)

Analiza finansowa firmy nie była taka straszna. w Naszej branży – projektowanie ogrodów – powinny nam wystarczyć środki wniesione przez wspólników, czyli 5 razy 15 tysięcy:) A przynajmniej staramy się wmieścić w tej kwocie:)

I nadal cieszymy się z udziału 13 czerwca w wielkiej gali!!!

GALA FINAŁOWA!!!!!!!!!!!!!

Tak! Wspaniale! Udało się! Zakwalifikowałyśmy się do 12 najlepszych zespołów!

Po przeczytaniu wiadomości na stronie CEO nastąpił koniec świata: krzyki, piski i łzy radości! Chyba cała nasza wielka szkoła nas słyszała… No i pani opiekunka, która jest z nas niewątpliwie dumna:) Gratulujemy serdecznie pozostałej jedenastce i do zobaczenia 13 czerwca w Warszawie!!!

I po festiwalu…

W czwartek walczyłyśmy z zadaniami i testem na Festiwalu Młodych Przedsiębiorczych. Zadania były bardzo interesujące, a głowy parowały od myślenia:) Przeczytałyśmy, że żadna grupa nie rozwiązała poprawnie testu i jesteśmy szalenie ciekawe, jakie były prawidłowe odpowiedzi… Bardzo się starałyśmy, ale nic z tego nie wyszło…  Jednak gratulujemy tym, którzy osiągnęli sukces! Świetna robota!

A oto my podczas pracy na festiwalu:

css.php