Kreatywni.pl » Archiwum bloga » Nauka, a zarazem zabawa

Nauka, a zarazem zabawa

Dzisiaj u nas w szkole odbył się Festiwal Nauki oraz Dzień Sportu. Prawie cały zespół blogerów prezentował swoje projekty. Byli to:

- Oliwia (niestety nie nasza blogerka),

- Kamila,

- ks. Kajtek,

- Jeżyk,

- i my czyli Agata i Ala.

Ja zaczęłam (Ala). Przywitałam się i opowiedziałam skąd w ogóle wziął się temat naszej pracy, a później o bazie linków.
Następna przedstawiłam się ja (Agata). Zaprezentowałam wszystkim prezentację multimedialną dotyczącą bibliotecznej szafy. Po mnie wystąpiła Kamila, ona opowiedziała o naszych filmikach edukacyjnych.
Chłopacy uczyli obsługi programu CamStudio i  nagrywali klasy śpiewające hit tego roku ,, Koko Euro spoko” zespołu Jarzębina. Kolejne były dziewczyny z innej klasy, które prezentowały PhotoStory 3. Na koniec Oliwia mówiła o małej konkurencji, a dokładniej o zabawie, która polegała na tym, że nasz avatar był schowany, a gdy ktoś go znalazł dostał drobny upominek – ołówek. Wszystkie prezentacje można znaleźć na stronie http://encyklopediasp6ino.blogspot.com/.

Na pierwszym występie była nasza klasa, to był wielki stres (ale nie dla nas). Gdy już wszyscy się uspokoili przyszedł pan z kamerą i obudził nasz stres. Na następnym przedstawieniu była pani dyrektor, dzięki której stres ogarnął nas jeszcze bardziej. Nie, to żarty! Tak naprawdę byliśmy bardzo spokojni.

To było wielkie przeżycie występować prawie przed wszystkimi uczniami klas IV-VI. Trud był duży, ale cieszymy się, że udało nam się dobrnąć do końca. To była bitwa ze stresem (podobna do walk Pudziana). Miło spędziłyśmy ten dzień i fajnie, że w szkole są takie dni.

                                              piZap.com free online photo editor, fun photo effects
piZap.com free online photo editor
Aga i Ala

Ostatnie wpisy

Komentarzy: 8

  1. Miły pisze:

    To było fajne.Super prezentacja :)

  2. Oliwia pisze:

    Chociaż miałam mało tekstu, ale świetnie się bawiłam. Chętnie bym to powtórzyła, ale tylko raz.

    Oliwia :B

  3. Marcin pisze:

    Myślę że dobrze wam poszło.XD

  4. Oliwia pisze:

    Najfajniejsze na festiwalu nauki było to tańczenie. Zresztą możecie zobaczyć, bo jest zdjęcia. PS. Fajny kolarz.

    Oliwia:B

  5. Patrycja Ciecińska pisze:

    Super wpis :)

  6. Patrycja Ciecińska pisze:

    Do was moi drodzy kieruję prośbę na głosowanie na mój blog
    Będę wam bardzo wdzięczna :)
    Mój blog startuje na bloga publiczności :)
    O to link na strone na której jest głosowanie: http://blogiceo.nq.pl/szkola2zero/
    Prosze wybrać kategorię: Rewolucja Tikujcie z nami :)

    A o to mój blog:
    http://blogiceo.nq.pl/sprzedawca/
    Serdecznie zapraszam na głosowanie i na odwiedzenie mojego bloga :) za głosy dziekuję ! :)

  7. grupauli pisze:

    Bardzo proszę, o głosowanie na blog Z Internetem na Ty, biorący udział w konkursie Blog publiczności 2012. To dla mnie bardzo ważne, każdy głos się liczy.
    Ulka :-) :-) :-)

  8. [...] Nauka, a zarazem zabawa na blogu kreatywnych [...]

Dodaj komentarz

Komentowanie wyłączone.

css.php