Klasa 1A

24 maja 2016 odbędzie się test z 6 rozdziału.

Zakres materiału:

face twarz
tooth ząb
teeth zęby
eye oko
eyes oczy
ear ucho
ears uszy
mouth usta
nose nos
noses nosy
1 one
2 two
3 three
4 four
5 five
6 six
7 seven
8 eight
9 nine
10 ten
chin podbródek
fingers palce u rąk
arms ręce
head głowa
hands dłonie
legs nogi
toes palce u stóp

Piosenka na zaliczenie na ocenę 9 maja 2016.

YouTube Preview Image

————————————————————————————————————————————————————–

19 kwietnia odbędzie się test z rozdziału 5. Zakres na test:

family rodzina
sister siostra
brother brat
baby niemowlę/małe dziecko
friends przyjaciele
mummy mama/mamusia
daddy tata/tatuś
grandma babcia
grandpa dziadek
This is my… To jest moja/mój
How are you? Fine, thanks. Jak się masz? Dziękuję, dobrze.
This is my friend To mój przyjaciel/przyjaciółka.
house dom
kitchen kuchnia
toilet toaleta
bathroom łazienka
bedroom sypialnia
living room duży pokój/salon
town miasto
hall przedpokój
stairs schody
garden ogród

____________________________________________________________________

15 marca 2016 (wtorek) odbędzie się test semestralny z rozdziałów 1 – 4, który obejmuje słownictwo zawarte w poszczególnych lekcjach.

————————————————————————————————————————-

PLAN WYNIKOWY DO ROZDZIAŁU 5

 

OPENER

Funkcje językowe:

  • uczeń potrafi zapytać o samopoczucie i odpowiedzieć na to pytanie
  • uczeń umie przedstawić kolegę

Słownictwo i struktury językowe:

  • uczeń stosuje wyrażenia: how are you? fine, thanks. this is my friend

LESSON 1: THIS IS MY BROTHER

Funkcje językowe:

  • uczeń zna nazwy członków rodziny
  • umie przedstawić członków swojej rodziny i przyjaciół
  • uczeń powtarza zdania za nagraniem

Słownictwo i struktury językowe:

  • uczeń zna słówka: brother, sister, baby, friends
  • uczeń stosuje wyrażenia: This is my … How are you? Fine, thanks. Yes. No, a sister
  • uczeń śpiewa piosenkę

LESSON 2: MUMMY AND DADDY

Funkcje językowe:

  • uczeń zna nazwy członków rodziny
  • uczeń potrafi wskazać członków rodziny na zdjęciu i powiedzieć o nich zdanie
  • uczeń przedstawia postaci z “rodzinnej wycinanki”

Słownictwo i struktury językowe:

  • uczeń zna nazwy członków rodziny: family, mummy, daddy, grandma, grandpa
  • uczeń stosuje wyrażenia: this is my family. this is me
  • uczeń umie recytować rymowankę o rodzinie

LESSON 3: MY HOUSE

Funkcje językowe:

  • uczeń rozpoznaje i nazywa pomieszczenia w domu
  • uczeń umie określić, gdzie się znajdują różne osoby
  • uczeń potrafi zrozumieć i wykonać polecenia

Słownictwo i struktury językowe:

  • uczeń zna pomieszczenia w domu: house, kitchen, bathroom, living room, bedroom
  • uczeń stosuje wyrażenie: in the kitchen

 WONDERFUL WORLD

Funkcje językowe:

  •  uczeń poznaje domy z różnych części świata hut, igloo, tepee, yurt
  • uczeń potrafi nazwać pomieszczenia w domu
  • uczeń opisuje model domu

Słownictwo i struktury językowe:

  • uczeń zna nazwy różnych domów: hut, igloo, tepee, yurt
  • uczeń zna pomieszczenia w domu: house, kitchen, bathroom, living room, bedroom

REVIEW 5

Funkcje językowe:

  • uczeń powtarza funkcje językowe z rozdziału piątego

Słownictwo i struktury językowe:

  • uczeń powtarza słownictwo i struktury językowe z rozdziału piątego
  • uczeń potrafi dokonać samooceny swoich umiejętności

DVD CLUB

Funkcje językowe:

  • uczeń powtarza słowa w czasie pokazu slajdów
  • uczeń utrwala nazwy pomieszczeń w domu, członków rodziny i kolorów

Słownictwo i struktury językowe:

  • uczeń zna słowa: town, house, hall, stairs, living room, bedroom, kitchen, bathroom, garden, flowers,train, toys, family, grandma, grandpa, baby, sister, brother, mummy, daddy
  • uczeń rozpoznaje obiekty widziane w czasie oglądania filmu

——————————————————————————————

23 lutego 2016 (wtorek) odbędzie się test z rozdziału 4.

 

zakres materiału:

 

chameleon – kameleon

parrot – papuga

hamster – chomik

goldfish – złota rybka

canary – kanarek

rabbit – królik

a dog – pies

a cat – a cat

big – duży

small – mały

określanie wielkości poznanych zwierząt, np:

a big dog – duży pies

a small dog – mały pies

a big cat – duży kot

a small cat – mały kot

be quiet – bądźcie cicho

talk – mówcie

raise your hands – podnieście ręce

climb – wspinać się

swim – pływać

jump – skakać

run – biegać

fly – latać

walk – chodzić

park – park

swing – huśtawka

carrots – marchewki

fish bowl – okrągłe akwarium

 

—————————————————————————————————————————————

PLAN WYNIKOWY DO ROZDZIAŁU 4

 

LEKCJA 1 – I’VE GOT A PARROT

 

Funkcje językowe:

 

• uczeń rozpoznaje i nazywa zwierzęta domowe.

• uczeń wskazuje elementy obrazka podczas słuchania historyjki.

• uczeń dopasowuje zwierzęta domowe do postaci w trakcie nagrania

• uczeń mówi zdania o zwierzętach.

 

Słownictwo i struktury językowe:

 

• uczeń zna zwierzęta domowe: parrot, hamster, goldfish, canary, rabbit.

• uczeń stosuje wyrażenia: I’ve got a pet. A great, green pet. Look at my pet.

 

LEKCJA 2 – BIG AND SMALL

 

Funkcje językowe:

 

•             uczeń rozpoznaje i nazywa zwierzęta.

•             uczeń opisuje wygląd zwierząt, wykorzystując określenia wielkości.

•             uczeń powtarza słowa i zdania za nagraniem.

•             uczeń wskazuje elementy ilustracji w czasie nagrania.

•             uczeń reaguje na zwroty wypowiadane przez nauczyciela

 

Słownictwo i struktury językowe:

 

•             uczeń zna zwierzęta: cat, dog.

•             uczeń opisuje wygląd słowami: big, small.

•             uczeń stosuje wyrażenia: I’ve got a goldfish. It’s a big dog. It’s a small cat. It’s a parrot.

•             uczeń reaguje na wyrażenia: talk (mówcie), be quiet (bądźcie cicho), raise your hand(s) (podnieście rękę/ręce)

 

Inne umiejętności:

 

•             uczeń recytuje rymowankę o zwierzętach.

 

LEKCJA  3 – I CAN JUMP!

 

Funkcje językowe:

 

•             uczeń rozpoznaje i nazywa czynności.

•             uczeń wskazuje odpowiednie obrazki w trakcie nagrania.

•             uczeń powtarza zdania za nagraniem.

 

Słownictwo i struktury językowe:

 

• uczeń nazywa czynności: climb, swim, jump, run, fly

• uczeń stosuje wyrażenia: I can run. Look at me.

 

Inne umiejętności:

 

• uczeń śpiewa piosenkę wraz z ilustracją ruchową.

 

LEKCJA 4 – POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI Z ROZDZIAŁU 4

 

Funkcje językowe:

 

• uczeń powtarza funkcje językowe poznane w rozdziale czwartym.

 

Słownictwo i struktury językowe:

 

• uczeń powtarza słownictwo i struktury językowe z rozdziału czwartego.

 

Inne umiejętności:

 

• uczeń potrafi dokonać samo oceny swoich umiejętności.

 

LEKCJA 5 – DVD CLUB

 

Funkcje językowe:

 

• uczeń potrafi zaznaczyć zwierzęta widziane w trakcie oglądania filmu.

• uczeń umie nazwać zwierzęta na podstawie pokazanego fragmentu.

• uczeń umie połączyć zwierzęta z obiektami, które wystąpiły w filmie.

• uczeń powtarza słówka podczas pokazu slajdów.

 

Słownictwo i struktury językowe:

 

• uczeń nazywa zwierzęta: goldfish, rabbit, dog, parrot, hamster, cat, canary, cat.

 

Inne umiejętności:

 

• uczeń w skupieniu ogląda film.

• uczeń potrafi zapamiętać obiekty występujące w filmie.

• uczeń łączy zwierzęta z właściwymi obiektami.

——————————————————————————————————————————-

Proszę, żeby dzieci przynosiły zeszyt na każdą lekcję języka angielskiego. Dziękuję.

——————————————————————————————————————————-

Informuję, że piątkowe kółko taneczne w miesiącu lutym zostaje odwołane. Od godziny 11.30 uczniowie zostają objęci opieką w świetlicy szkolnej. (Anna Reimann)

 

Dnia 1 grudnia o godz. 16;30 odbędzie się lekcja pokazowa dla rodziców. Serdecznie zapraszam dzieci wraz z rodzicami.

Dodaj komentarz

css.php