Niestety nie udało się…

Mimo moich usilnych próśb, nie udało się namówić Was do wyjazdu. Wielka szkoda. Mimo to dziękuję za Wasz trud i wysiłek. A w szczególności

- za zdiagnozowanie (tak to się ładnie mówi) problemów społecznych w naszej lokalnej społeczności

- wybraniu tematu kampanii

- zorganizowaniu szkolnej debaty na jej temat

- wymyślenie scenariusza spotu kampanii

- wymyślenie jej hasła

- udział w akcjach medialnych

- udział w webinarium o konstruowaniu fabuły w filmach krótkometrażowych

Dziękuję wszystkim zaangażowanym w projekt za rok wytężonej pracy…

Festiwal Kampanii „Włącz się!”

W dniach 15 i 16 czerwca 2016 r. w Warszawie odbędzie się Festiwal Kampanii „Włącz się!”. Organizatorzy podali już szczegóły spotkania na swojej stronie TUTAJ.

Festiwal

Zastanówcie się, może jednak warto się sprężyć i w czasie długiego weekendu wziąć się ostro do roboty i nakręcić spot??? I może dzięki temu pojedziemy do Warszawy???

Najlepsze polskie kampanie społeczne

Na protalu www.brief.pl zaprezentowano najlepsze polskie kampanie społeczne, które zostały nagrodzone lub wyróżnione w ostatnich dwóch edycjach Konkursu Kampania Społeczna Roku.

1) Reklama po prostu dla pieniędzy

Nazwa kampanii: Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy

YouTube Preview Image

2) Majewscy w pudle

Nazwa kampanii: Majewskich posadzili

YouTube Preview Image

3) STOP z miłości

Nazwa kampanii: Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowy

YouTube Preview Image

4) Chyra i niedźwiedź, Olszówka i koza

Nazwa kampanii: Paka dla Bezdomniaka

YouTube Preview Image

5) Baranek, Dzieciak i sieciowe tarapaty

Nazwa kampanii: Dzieciaka i Loco przygody w sieci

YouTube Preview Image

6) Psy i koty na śmieciarkach

Nazwa kampanii: Przyjaciół się nie wyrzuca

600xNxkoty,P20ks

7) Polistyren ekstrudowany, ogniwa fotowoltaiczne… i stąd ten zegarek

Nazwa kampanii: Dom, który dla mnie oszczędza

YouTube Preview Image YouTube Preview Image

źródło: http://www.brief.pl/artykul,3811,najlepsze_polskie_kampanie_spoleczne.html

Jak korzystać z otwartych zasobów?

ozlogo

Kopiując lub modyfikując utwór dostępny na licencji Creative Commons musimy dochować warunków określonych w licencji (patrz wyżej) oraz opisać utwór tak by każdy wiedział kto jest jego autorem i jak może z niego skorzystać. Schematy takiego opisu widać poniżej

[Lista autorów], licencja: CC-BY 3.0 (link do: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/deed.pl) 

Jeśli zaś tworzymy nowy utwór na bazie czyjegoś (np. remiks kawałka muzycznego czy kolaż zdjęć) i chcemy nasz utwór opublikować na innej licencji taki opis będzie wyglądać następująco:

[Lista autorów], źródło: [link do materiału oryginalnego] licencja źródła: [CC -BY 3.0] (link do: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/deed.pl),
licencja: (dowolna wg wyboru autora utworu zależnego). 

Zapis można modyfikować, pamiętając o konieczności umieszczenia wszystkich trzech podstawowych elementów: listy autorów, licencji oraz linku do treści licencji. Podczas oznaczania własnych utworów oraz wykorzystywania cudzych należy również zachować informacje o wersjach licencji (np. 4.0) oraz ew. jujurysdykcjachnp. Polska albo Unportted dla wersji międzynarodowej). Wersje licencji są wzajemnie kompatybilne i ich warunki się nie zmieniają, ale szczegółowe zmiany będą ważne dla autorów i zaawansowanych użytkowników.

źródło:http://otwartezasoby.pl/otwarte-zasoby-instrukcja-obslugi/