Kurs internetowy „Młodzi i media”

Od trzech miesięcy realizujemy kurs internetowy pt.”Młodzi i media”, organizowany przez CEO. Systematycznie opracowywaliśmy moduły, a było ich 5 oraz sprawozdania. Dokonywaliśmy wpisów na forum, korzystaliśmy z samouczków, oglądaliśmy filmiki, rozwiązywaliśmy zadania oraz graliśmy w gry dotyczące mediów.
Właśnie dziś uzupełniliśmy podsumowanie kursu (moduł 6). Czekamy na akceptację……………….

Best group

WŁĄCZ KRYTYCZNE MYŚLENIE !!!

20160209_101908

Super zabawa !!!
Wymyślaliśmy proste hasła przeciwko mowie nienawiści:
- „SZANUJ SIEBIE I INNYCH”,
- „NIE RÓB ZŁEGO INNYM, CO TOBIE NIE MIŁE”
- „NIE KRZYWDŹ!”
opowiadaliśmy w jaki sposób możemy chronić swoją prywatność w sieci:
- blokady,
- nie udostępniać swoich danych, zdjęć
- nie odbierać telefonów z nieznajomych numerów,
- nie pisać z osobami nieznajomymi.
Prezentowaliśmy reklamy, na które zwróciliśmy uwagę:
- Pizza Giuseppe
- Jogurty Jogobella
- Czekolada Milka
- Masło Kasia
itp.
20160209_101927

PROJEKT Z KLASĄ

Zgłosiliśmy nasze działania do konkursu „Projekt z klasą”. Teraz potrzebujemy waszych głosów!

Głosowanie odbywa się on-line od 2 do 16 grudnia 2015.

W tych dniach należy:

  1. wejść na linkhttp://www.nowaera.pl/component/projektzklasa6/projekty/pokaz/787.html
  2. Oddać głos wpisując swój adres email
  3. Wejść na swój email i potwierdzić głos klikając w otrzymany link

 

Głosować można tylko jeden raz dziennie!

Z pozdrowieniami: Justyna, Ania, Adrian, Danusia, Iza, Klaudia

Na językach mediów

Podczas realizacji kursu internetowego „Młodzi i media” otrzymaliśmy zadanie, aby na blogu opublikować odpowiedź na pytanie dotyczące przenikalności mediów.

Wszystkie wymienione elementy dotyczą serii przygód Harry’ego Pottera. Jednak nie wszystkie umożliwiają ten sam kontakt z bohaterami cyklu. Niektóre przekazują sam obraz, inne sam dźwięk, jeszcze inne obraz ruchomy, dochodzi interaktywność. Sprawia to, że seria Harry Potter dociera do ogromnej rzeszy odbiorców, którzy preferują różne elementy kontaktu z bohaterem. Media przenikają się i uzupełniają.

Best Group