Przystanek Hamburg 01.03.2013…

Witajcie
Już w niedzielę będę w domu… czeka mnie przepisywanie wszystkich zeszytów…ehh…
Jeżeli znajdę czas, to być może w poniedziałek już znajdziecie na moim blogu pierwszy wpis dotyczące miejsc, które warto zobaczyć w krajach Niemieckojęzycznych :D
Już mam kilka miejsc, które chciałabym opisać ;) Te miejsca są już poniekąd mi znane, a znam je z różnych powodów… :)
Do stworzenia tego wpisu zmotywowało mnie po części słońce, które towarzyszyło mi już od samego rana, a muszę przyznać, że w Hamburgu jest to dość rzadki widok, zwłaszcza zimą :P Z całego mojego pobytu tutaj bodajże tylko 4 dni były słoneczne… :( No cóż, nie będę się rozpisywała, ale na zakończenie chciałabym dodać kilka zdjęć zrobionych przez mojego tatę w stoczni :) Niestety mnie tam nie wpuścili… :(

Serdecznie Pozdrawiam

Posted in Bez kategorii | 25 Comments

Przystanek Hamburg 19/20/21.02.2013

Witam

Wybaczcie, że nie dodałam wcześniej wpisu ale czuję się fatalnie… Wątpię, czy jeszcze coś będę zwiedzać, ponieważ cała rodzina (łącznie ze mną) załapała jakiegoś wirusa…

Zobaczymy co będzie później…

Posted in Bez kategorii | 10 Comments

Zadanie :)

Witam :D

Mam do was wszystkich prośbę, a mianowicie;
Ten blog jest jak na razie poświęcony samym podróżom zagranicznym, ale ja przecież nie będę codziennie gdzieś jechać, więc prosiłabym o jakieś inne tematy jakie mogłabym poruszać na ty blogu gdy będę w domu. Mam nadzieję, że wy, tacy kreatywni ludzie mi pomożecie :) sama już myślałam, ale także chciałabym się dowiedzieć co wy byście chcieli ujrzeć na moim blogu ;) Czekam na odpowiedzi :D

Posted in Bez kategorii | 4 Comments

Przystanek Hamburg 16/17/18.02.2013

No i koniec na dziś… ;)

W tym wpisie będziecie mieli co czytać :D zapraszam…

Dzień 16.02.- Dzień zwykły może poza jednym faktem; w tym dniu były moje urodziny ;)
Pojechaliśmy do sklepów… Naszym pierwszym przystankiem był sklep odzieżowy; Kik :) Rodzice kupili mi kilka drobiazgów na urodziny… ;) potem doszły supermarkety oraz inne ;)  Wszyscy byli wykończeni tymi spacerami po sklepach… ;)

Dzień 17.02.- Tu już mogę opisać dużo ^^
Koło godziny 12 wyruszyliśmy w miasto… Jadąc tak przejeżdżaliśmy przez ciekawy obiekt a mianowicie tunel wybudowany pod Elbą :) Tunel ten miał około 3km ‚o’

Naszym pierwszym przystankiem był taki mały niby port :)

Tuż z tego miejsca wybraliśmy się na prawdziwy port :D

Potem zawitaliśmy na stary rynek :) tam udaliśmy się do Makiety Wunderlandu, to miejsce było wspaniałe! :D Fajne też było to w tym miejscu że te miniaturowe samochody, statki i samoloty się poruszały ;)

A dnia dzisiejszego nic ciekawego się nie wydarzyło ;)

Posted in Bez kategorii | 6 Comments

Przystanek Hamburg 15.02.2013

To już przed ostatni wpis na dziś :)

Dzień 15.02- W tym dniu pojechaliśmy nad Elbę oraz na lotnisko :)

Elba- jest to rzeka, która przepływam prze Hamburg. Akurat dnia tego był odpływ więc na wodzie widniało błoto… Rzeka ta jest wielka :)

Jak na razie na temat lotniska za dużo nie wiem, ale kiedyś może jeszcze coś napiszę na ten temat ;)

Zapraszam do ostatniego jak na dziś wpisu ;)

Posted in Bez kategorii | 3 Comments

Przystanek Hamburg 12/13/14.02.2013

I jeszcze raz; Witam ^^

Trzy kolejne dni spędzone w tym cudnym mieście…

Zaczynajmy. 12.02- Dzień, w którym nuda zawitała do nas gdyż pogoda była dość smętna porównując do dnia 11… W pierwszym dniu naszego pobytu było bezchmurne niebo, słońce aż dawało po oczach zaś w drugim dniu os samego rana zachmurzone, mgła, która nie ulatywała… kolejne dni wcale nie były lepsze… pogoda taka się trzyma do dziś….

Dzień 13.02.- Dzień bardzo podobny do poprzedniego, lecz udało mi się opanować nudę ;) Nic ciekawego tu nie napiszę, więc przejdźmy do kolejnego dnia ;P

Dzień 14.02.- Dzień, w którym już trochę więcej się działo… Wraz z rodzinką pojechałam do centralnego Hamburga do jakichś sklepów, odzieżowych, spożywczych, itp… Muszę przyznać, że ceny tu są naprawdę dobre :) Bardzo fajne ciuchy w atrakcyjnych cenach, zeszyty, notesy tanie… ;) A jeszcze na początku tego dnia udało mi się załapać bardzo ciekawy element na zdjęciu;
 Element ten jest to dźwig poruszający się po stoczni :)

I nie zaprzeczę, poruszał się całkiem szybko ;)

Posted in Bez kategorii | Komentowanie nie jest możliwe

Przystanek Hamburg 11.02.2013

Witam po raz kolejny w tym dniu ;)

Kolejne ferie spędzone za granicą… W tym oraz kilku następnych wpisach opiszę ferie 2013 spędzone na północy Niemiec, w Hamburgu :) Zapraszam do czytania.

Hamburg- ogromne miasto liczące około 2 mln ludzi, miasto które posiada liczne atrakcje turystyczne, miasto w którym pracuje mój tata od 9/10 lat… Przenieśmy się do dnia 11 lutego 2013r. W tym dniu dotarliśmy o 6 rano na ZOB (przystanek autobusowy), z którego jeden z taty znajomych z pracy zabrał nas do domu służbowego, w którym mieszka mój tata (gdy jest w pracy) oraz my przez okres ferii… Droga z ZOB’u do domku trochę na zajęła, bo prawie 1h samochodem… Nasz domek znajduje się na południu Hamburgu ;) w tym dniu mało robiliśmy, głównie rzeczy związane z naszym pobytem, np. rozpakowanie się, zrobienie zakupów, itp… Sklep, do którego się udaliśmy nosił nazwę LIDL ;) Dzień ten minął dość szybko… :)

Posted in Bez kategorii | Komentowanie nie jest możliwe

Pierwszy wyjazd za granicę :)

Witam ;3

Mój pierwszy, taki już wpisik, w którym postanowię opisać moje relacje z Południowej części Niemiec, a dokładniej okolice Stuttgartu :)

Na początku 2012 roku, w ferie wraz z rodziną wybrałam się do Horbu do babci, cioci i wujka, nie byliśmy tam aż tak długo żeby można było coś pozwiedzać a w dodatku pogoda zimowa też nie jest tak dobra jak letnia ;) No cóż, następnym razem zawitaliśmy tam w kwietniu na urodzinach babci :) Tam też poznałam dość sporą część rodziny ;) Kolejny nasz wyjazd w te rejony był nieco dłużysz gdyż na całe wakacje :) W tym czasie udało nam się coś niecoś pozwiedzać. Praktycznie codziennie chodziłam na spacery, ludzie tam byli bardzo mili oraz dużo z nich mówiło po polsku :> Pierwsza atrakcja jaką mogłam odwiedzić to był Ogród Botaniczny lecz moja mama nie miała wtedy zbytnio ochoty a jeśli zwiedzać to zwiedzać całą rodziną, więc nie odwiedziłam tego miejsca. Naszym pierwszym większym miejscem był Barfusspark w Dornstetten ;) Jest to miejsce niezwykle ciekawe, gdyż tam się  porusza po trasie kilkukilometrowej na boso przechodząc przez ścieżki wysypane szkłem, szyszkami, błotem, ścieżki wodne a także wiele innych. Znajdowało się ono w lesie ;) Zapomniałam dodać, że znajdowały się tam także posążki oraz że był on w lesie ;)

Kolejnym przystankiem był zamek Glatt. Zamek ten był związany poniekąd z zamkiem Hohenzollern’ów :) O Hohenzollernach słyszeliście już albo będziecie słyszeć w szkole :) Zamki te są ze sobą związane poprzez to, że córka Hohezollern’ów była żoną jednego z synów osób panujących w Glatt’cie ale dokładnie to wam nie powiem ;P

No to by był koniec tego wpisu ;)

Posted in Bez kategorii | 2 Comments

Co nieco o mnie :)

Witajcie :3

Mam na imię Klaudia. Mieszkam w NS i chodzę do 6b ^^

Jestem kolejną zwykłą uczennicą, która postanowiła założyć bloga… :)

Mam nadzieję, że zaciekawię was moimi wpisami ^^

Zapraszam i Pozdrawiam ;)