Pracę czas zacząć!

9 maja 2011    Kategoria: Młodzi Aktywiści Prezydencji

Grupa numer 3:

Temat: Polska i Polacy w Unii Europejskiej.

Problem: Jakie korzyści daje nam ( dla gminy, szkoły ) członkostwo w Unii?

Cele:

-zbadanie postrzegania UE przez młodzież naszego gimnazjum

-wiedza na temat korzyści wynikających z członkostwa w Unii dla naszej gminy i szkoły

-prezentacja uczniom szkoły możliwości, jakie daje młodzieży członkostwo w UE

Forma prezentacji: Gazetka ścienna

Data prezentacji: 31.05.2011

Zadania cząstkowe i odpowiedzialni za ich realizacje:

1. Koordynowanie pracą zespołu, zamieszczanie informacji na edutubie, CEO i blogu-Adam K.

2. Przeprowadzenie sondażu- Bartek Ż., Piotr U., oraz Adam K.

3.Zrobienie zdjęć- Gosia P., oraz Wiktoria P.

4.Wywiad z Dyrektorem- Patryk B., oraz Roksana N.

5.Wywiad z wójtem- Adam K., oraz Patryk B.

6.Wywiad z Dyrektorem Domu Kultury

7.Prezentacja Multimedialna- Roksana N. oraz Gosia P.

Komentarzy: 3

Pracę czas zacząć!

8 maja 2011    Kategoria: Młodzi Aktywiści Prezydencji

Grupa numer 2:

Temat: Polska i Polacy w Unii Europejskiej.

Problem: Jakie korzyści daje nam ( dla gminy, szkoły ) członkostwo w Unii?

Cele:

-zbadanie postrzegania UE przez młodzież naszego gimnazjum

-wiedza na temat korzyści wynikających z członkostwa w Unii dla naszej gminy i szkoły

-prezentacja uczniom szkoły możliwości, jakie daje młodzieży członkostwo w UE

Forma prezentacji: Gazetka ścienna

Data prezentacji: 31.05.2011

Zadania cząstkowe i odpowiedzialni za ich realizacje:

1. Koordynowanie pracą zespołu oraz zamieszczanie informacji na edutubie, CEO i blogu – Bartek L.

2. Układanie pytań do wywiadu z Wójtem naszej gminy- Marcelina K.

3. Układanie pytań do wywiadu z Dyrektorem naszej szkoły- Sylwia J.

4. Zdjęcia- Martyna K.

5. Wywiad z Wójtem naszej gminy- Bartek L. oraz Przemysław S.

6. Wywiad z Dyrektorem szkoły- Sylwia J. oraz Martyna K.

7. Wyszukiwanie informacji o korzyściach z UE dla naszej szkoły i mieszkańców naszej gminy- Łukasz M. , Mikołaj G. oraz Szymon K.

8. Opracowanie komputerowe oraz wykonanie gazetki- Przemek S. , Bartek L. , Sylwia J. , Martyna K. , Mikołaj G. , Łukasz M. oraz Szymon K.

1 komentarz

Pracę czas zacząć!

6 maja 2011    Kategoria: Młodzi Aktywiści Prezydencji

Zostaliśmy podzieleni na trzy grupy.

Grupa numer 1:

Temat: Polska i Polacy w Unii Europejskiej.

Problem: Jakie korzyści daje nam(dla gminy, szkoły)członkostwo w Unii?

Cele:

-zbadanie postrzegania UE przez młodzież naszego gimnazjum

-wiedza na temat korzyści wynikających z członkostwa w Unii dla naszej gminy i szkoły

-prezentacja uczniom szkoły możliwości, jakie daje młodzieży członkostwo w UE

Forma prezentacji:film+wyniki sondażu wśród uczniów

Data prezentacji:31.05.2011

Zadania cząstkowe oraz odpowiedzialni:

1. Koordynowanie pracą zespołu, zamieszczanie informacji na edutubie, CEO i blogu-Adam K.

2.Przeprowadzenie sondażu wśród uczniów naszego gimnazjum-Filip P. oraz Klaudia L.

3. Opracowanie pytań do sondażu-Adam K., Paweł B. oraz Marcin K.

4. Opracowanie wyników sondażu-Ania P., Roksana B. oraz Klaudia L.

5. Operator kamery-Ania P. oraz Julia Sz.

6. Obróbka filmu-Maciej K.

7. Prezentacja-Adam K. oraz Maciej K.

8. Obsługa sprzętu w czasie prezentacji-Julia Sz.

1 komentarz

Wybór tematu

18 kwietnia 2011    Kategoria: Młodzi Aktywiści Prezydencji

Siema.

Nasz temat pojawia się w tytule bloga: Korzyści z Unii Europejskiej dla naszej lokalnej społeczności.

Na lekcji wiedzy o społeczeństwie każdy z naszej klasy przedstawił krótko jeden z zaproponowanych tematów.

Odbyła się dyskusja, a następnie głosowaliśmy, który temat będziemy realizować w projekcie.

Podzieliliśmy się na trzy zespoły, w których piszący te słowa ( Bartek, Adam i Adam )są liderami grup.

Komentarzy: 3

Mozolne początki blogowania…

7 kwietnia 2011    Kategoria: Młodzi Aktywiści Prezydencji

Nie taki diabeł straszny jak w instrukcji…

A jeszcze tyle zaległości! Pełną parą ruszymy po egzaminach, bo my – Trzecioklasiści  – nara.

Brak komentarzy