Elo Hell – Czy istnieje ?

Siemano wszystkim !

Wiem że dawno nic nie pisałem na blogu , ale od najblizszego czasu postaram się żeby wpisy pojawiały się regularnie .

W dzisiejszym wpisie postaram się wam przybliżyć trochę temat prawdopodobnie znany wam wszystkim – mianowicie „Elo Hell” Dlaczego tak jest że dobiera nam afk-ów , flamerów , feederów czy innych noob-ów ?

Odpowiedź jest prosta : CZASAMI SAMI STAJEMY SIĘ TAKIMI FLAMEREAMI ITP.

  • osoby , które regularnie flameują przegrywają 33% meczy więcej co za tym idzie na 9 meczy będziesz przegrywać ok 3 mecze !

ale pytanko – dlaczego tak jest ?

  • Jeśli po każdej śmierci sojusznika przez głupi błąd będziesz pisał „noob feeder idiot” czy coś w tym stylu ucierpią morale nie tylko osoby , którą ochrzaniasz ale też całej drużyny !

czy jest to opłacalne nie sądzę ….

  • często przecierz nie tylko sojusznicy giną na linii nie tylko przez to że popełnili głupi błąd , ale przez to , że przeciwnik nie zna zasad fair-play i używa serwisów typu championselect.net działającym na zasadzie przedstawiania counterpicków.

innym wydaje się , że ich mmr czyli ukryte elo jest zbyt niskie co skutkuje dobieraniem gorszych przeciwników .

  • często jest to prawda . Najprostszym sposobem na skontrolowanie tego czy nasze mmr jestza niskie jest korzystanie ze stron typu lolking.net czy eune.op.gg niestety te serwisy nie pokazują dokładnej wartości naszego mmr ale najbliższe prawdzie jest wyżej wszpomniany op.gg

Mam nadzieję , że tym krótkim artykułem pomogłem wam nieco w kontrolowaniu „elo hell”. :)

 

 

Wyjaśnienia

Ogólnie przepraszam za brak wpisów na blogu, ale nie miałem za dużo czasu, aby napisać cokolwiek. Poza tym ciągle staram się o zdobycie pozwolenia o utworzenie konta na serwerze PBE. Obiecuje jednak, że kiedy otrzymam takie wpisy o nowościach będą pojawiały się na bieżąco.

Pozdrawiam Navy

Podsumowanie: One 4 All

Dzisiaj zakończył się okres testowy nowego trybu , który prawdopodobnie zostanie wprowadzony w sezonie 4.

Moje odczucia po tym właśnie trybie są jak najbardziej na plus. Przede wszystkim W KOŃCU UJAWNIONY NOWY TRYB ROZGRYWKI a w tym doświadczanie nowych możliwości – np. kiedy grałem One 4 All ARAM Ziggsem było całkiem śmiesznie (chociażby wyrzucanie innych ziggsów pod wierze czy w stronę przeciwnika) czy Jinx skończyliśmy grę w 10. minucie.

PODSUMOWUJĄC

  • tryb bardzo fajny
  • NOWY
  • świetna zabawa
  • nowe doświadczenia ale …
  • … wymaga kilku poprawek (chociażby z Ziggsami)

miejmy nadzieję , że w sezonie 4 tryb ten zostanie zatwierdzony na stałę.

Powodzenia na polach sprawiedliwości

Navy

Zmiany w jungli na PBE 31/10/2013

Cześć !

Zmainy które tutaj opiszę dotyczą jungli a mianowicie ułatwienia gry junglerom poprzez dodanie dodatkowych informacji :

  •  Potwory w jungli mają teraz poziom
  • Poziom potworów bazowany jest na średnim poziomie bohaterów w grze gdy się zrespią (równa średniej wszystkich poziomów bohaterów, zaokrąglając w górę)
  • Poziom potworów w jungli określa ich wartość HP, DMG, złota i XP
  • Potwory w jungli dostają dodatkowo 50% bonusowego XP za poziom, bazowane na poziomie najniższego bohatera
  • dodano nowy obóz ( Wight ) obok Blue Golema i Wilków

Poprawka Buffu Blue Golema:

  • Skrócenie czasu odnowienia zredukowano do 10% z 20%

Statystyki potworów z jungli :

Pradawny Golem

  • Zdrowie zwiększono do 1500 z 1400
  • Złoto zredukowano z 66 do 60

Starszy Jaszczur

Przedsezon tuż tuż

Zbliża się przedsezon!

po Morello

Witajcie przywoływacze,

W tym i następnym tygodniu opublikujemy serię wiadomości, opisujących nasze podejście do przedsezonu i następnego sezonu. Nasze dyskusje znajdują się na forach i reddicie, al tu przedstawiamy przegląd nadchodzących zmian.

Ponieważ sezon ma się ku końcowi, jesteśmy zajęci zastanawianiem się, jakie zmiany moglibyśmy jeszcze wprowadzić w League of Legends. Ponieważ przedsezon to okres odpoczynku pomiędzy poważniejszymi zawodami, doskonale nadaje się, by wprowadzić poważne zmiany dotyczące balansu i podstawowej mechaniki rozgrywki. Przez cały rok zespół projektowy słuchał uważnie opinii graczy i przyglądał się podstawowej mechanice gry. W tym sezonie zamierzamy udoskonalić mechanikę League of Legends, zapewniając jednocześnie intensywniejsze i bardziej satysfakcjonujące doznania.


Co jest grane?

Na wstępie pozwólcie, że podzielę się z wami celami, jakie obraliśmy sobie w tym przedsezonie:

  • Zwiększyć wagę strategicznych decyzji dotyczących widoczności na mapie i totemów.
  • Zapewnić wszystkim rolom i pozycjom możliwość szybkiego zdobywania doświadczania, a także dokonywania postępów poprzez rozwijanie umiejętności.
  • Poprawić tempo gry i zminimalizować występowanie efektu kuli śnieżnej w przypadku rozgrywki drużynowej.

Dla nas cele te stanowią wyznaczniki standardu, , które pozwolą zwiększyć stopień rywalizacji oraz satysfakcji z rozgrywki. W szczególności skupiają się one na tych aspektach, które dotychczas były przez nas „niedopieszczone”.


Co ulegnie zmianie?

Członkowie zespołu projektowego podzielą się z wami szczegółami zmian wprowadzanych w poszczególnych aspektach rozgrywki, ja natomiast pozwolę sobie zapowiedzieć, czego z grubsza możecie się spodziewać:

  • Xypherous i Xelnath (czarnoksiężnik, wiceprzewodniczący Siódmego Kręgu Zakonu Mrocznych Wiedźmowładców Mrocznej Obsydianowej Słoniowej Kości Ognia) omówią kwestię totemów, pola widzenia oraz nowym systemem Błyskotek. Chcemy, by pole widzenia nie wiązało się z prostym gromadzeniem złota, lecz by gracze podejmowali strategiczne decyzje, mające realny wpływ na rozgrywkę. Czeka nas sporo pracy – wprowadzamy nowe miejsce na specjalne przedmioty zwiększające pole widzenia, limity totemów na jednego gracza i więcej opcji związanych z totemami.
  • Szykujemy też zupełnie nową dżunglę – zmiany obejmować będą nowe przedmioty dla bohaterów prowadzących, lepsze nagrody i usprawniony system napływu złota, czwarty obóz potworów, który umożliwi graczom korzystanie z nowych ścieżek i strategii, a także sprawi, że dżungla stanie się dostępniejsza dla szerszej rzeszy graczy. Solcrushed dokładnie omówi tę kwestię.
  • Zmienimy ilość złota otrzymywaną przez wspierających, by zapewnić więcej złota wspierającym w obu alejach. Oprócz tego będziemy wprowadzać nowe przedmioty (i odświeżać stare), dzięki czemu gracze będą mieli na co wydawać nadwyżki finansowe. Zmiany te mają na celu pomóc najważniejszym bohaterom wsparcia w skalowaniu umiejętności użytkowych zamiast obrażeń, co sprawi, iż staną się oni bardziej unikalni. Aby omówić te zmiany, zgromadziliśmy trzynaście demonicznych kamieni przyzywających Xelnatha, którego pojawienie się najprawdopodobniej przyniesie nam wszystkim zgubę.
  • Płynność rozgrywki zmiany dotyczące modeli matematycznych zminimalizują występowanie efektu kuli śnieżnej w przypadku rozgrywek drużynowych. Zmiany dotyczące nagród za wieże oraz przelanie pierwszej krwi, serii asyst, nagród za zabicie smoka, a także poprawiony system zarośli i zmiany dotyczące doświadczenia sprawią, że będziemy mogli lepiej nagradzać dobrych graczy. Omówieniem tych zmian zajmie się nasz wściekły rumak, FeralPony.
  • Na koniec ricklessabandon oraz FeralPony połączą siły, by wspólnie omówić strategie stosowane poza grą, dotyczące run i specjalizacji. Te ostatnie zostaną zmodyfikowane w ramach aktualizacji sezonowej. Choć nie planujemy znaczących zmian (z wyjątkiem specjalizacji dotyczących określonych ról), zamierzamy udostępnić wam więcej różnorodnych możliwości do wyboru. W przypadku run naszym podstawowym celem będzie stworzenie dynamicznych, zrównoważonych opcji dotyczących run, usprawniając jednocześnie możliwość personalizacji strategii poza rozgrywką.

Więcej strategicznych decyzji!

Dziesiątki milionów graczy, którzy wzbogacą się o tysiące sztuk złota, a także multum nowych przedmiotów i opcji, odkryją dziesiątki milionów kombinacji i strategii, o których nie śnił nawet zespół projektowy (pomimo miesięcy nieustannych testów!). Nie możemy się doczekać, by zobaczyć, co wymyślicie. Dodam jeszcze, że wprowadzając te zmiany, chcielibyśmy zaradzić określonym problemom. Zmodyfikowaliśmy aspekty rozgrywki, które wymagały tego najpilniej. Tego typu zmiany wprowadzić mogliśmy jedynie pomiędzy sezonami. Czeka nas jeszcze wiele zaległych projektów, dlatego podana tu lista modyfikacji nie jest w żadnym wypadku listą ostateczną, jednakże w artykule tym postaraliśmy się omówić wszystko, co zostanie zmienione w najbliższej aktualizacji.

Przez najbliższych kilka miesięcy zamierzamy wprowadzić serię szybkich modyfikacji dotyczących poszczególnych aspektów rozgrywki, dlatego spodziewajcie się prawdziwej próby waszych zdolności przystosowawczych. Równowaga rozgrywki może przez krótki czas ulec zachwianiu, jednakże ważne jest, by zainicjować odpowiednie zmiany, które pozwolą nam z czasem uzyskać równowagę.

W nadchodzących dniach zamieścimy serię postów dotyczących nadchodzących zmian w systemie rozgrywki, dlatego spodziewajcie się wieści na temat pola widzenia od Xypherousa i Xelnatha. Możecie także dołączyć do dyskusji na reddicie (nie podajemy szczegółów!), dotyczących ujawnianych przez nas zmian. Do zobaczenia!

 

źródło eune.leagueoflegends.com/pl

Zmiany w jungli na PBE 31/10/2013

Cześć !

Zmainy które tutaj opiszę dotyczą jungli a mianowicie ułatwienia gry junglerom poprzez dodanie dodatkowych informacji :

  •  Potwory w jungli mają teraz poziom
  • Poziom potworów bazowany jest na średnim poziomie bohaterów w grze gdy się zrespią (równa średniej wszystkich poziomów bohaterów, zaokrąglając w górę)
  • Poziom potworów w jungli określa ich wartość HP, DMG, złota i XP
  • Potwory w jungli dostają dodatkowo 50% bonusowego XP za poziom, bazowane na poziomie najniższego bohatera
  • dodano nowy obóz ( Wight ) obok Blue Golema i Wilków

Poprawka Buffu Blue Golema:

  • Skrócenie czasu odnowienia zredukowano do 10% z 20%

_____________________________________________________________________________

Statystyki potworów z jungli :

Pradawny Golem

  • Zdrowie zwiększono do 1500 z 1400
  • Złoto zredukowano z 66 do 60

Starszy Jaszczur

  • Zdrowie zwiększono do 1500 z 1400
  • Złoto zredukowano z 66 do 60

Jaszczur

  • Obrażenia zredukowano do 10 z 11
  • Doświadczenie zredukowano do 20 z 50
  • Złoto zwiększono do 7 z 5

Olbrzymi Wilk

  • Obrażenia zwiększono do 40 z 35
  • Doświadczenie zredukowano do 110 ze 170
  • Złoto zredukowano do 40 z 55

Wilk

  • Obrażenia zwiększono do 14 z 8
  • Doświadczenie zwiększono do 25 z 10
  • Złoto zwiększono do 8 z 4

Golem

  • Obrażenia zwiększono do 55 z 54
  • Doświadczenie zredukowano do 140 ze 160

Mały Golem

  • Zdrowie zwiększono do 450 z 300
  • Obrażenia zredukowano do 25 z 30
  • Doświadczenie zwiększono do 40 z 38

Widmo

  • Doświadczenie zredukowano do 90 ze 103
  • Złoto zwiększono do 35 z 30

Mniejsze Widmo

  • Zdrowie zwiększono do 250 ze 150
  • Obrażenia zwiększono do 12 z 10
  • Doświadczenie zwiększono do 20 z 4
  • Złoto zwiększono do 4 z 3

Wight (Nowy Obóz)

  • 1400 Zdrowia
  • 75 Obrażeń od ataku
  • 15 Pancerza
  • 55 złota
  • 150 doświadczenia

_____________________________________________________________________________

Przedmioty do jungli :

Szpony Mardreda (Madred’s Razors)

  • Panczerz zredukowano do 20 z 25

Latarnia Wriggla (Wriggle’s Lantern)

  • Przepis : Szpony Mardreda (Madred’s Razors) + Sztylet (Dagger) + Sztylet (Dagger) [razem 1800 złota]
  • 20 pancerza
  • 25% szybkości ataku
  • Unikalny pasywny : Zadaje dodatkowo 100 obrażeń magicznych i przywraca bohaterowi 10 zdrowia za uderzenie potwora
  • Unikalny pasywny : +40% złota z potworów

Duch Starszego Jaszcurów (Spirit of the Elder Lizard) :

  • Obrażenia zredukowano do 25 z 35
  • Pasywne podpalenie teraz zadaje 16-50 obrażeń w czasie (wcześniej 7-40)
  • Unikalny pasywny – Łowca nagród : Asysty, zabicie wrogiego bohatera oraz epickich potworów daje dodatkowo 30 złota i 10 złota za duże potwory

Duch Pradawnego Golema (Spirit of the Anczient Golem) :

  • Zdrowie zredukowano do 350 z 500
  • unikalny pasywny : Zdobywa stack ochrony co 1,5 sekundy. Traci stacki ochrony i zdobywa odpowiednio dużo złota za zabicie dużego potwora. Max 30 staków .

Duch Spektralnego Widma (Spirit of the Spectral Wraith) :

  • Przepis : Kamień duchowy (Spirit stone) + Kodeks Fiendish (Fiendish Codex) [razem 2000 złota]
  • 50 mocy umiejętności
  • 10% skrócenia czasu odnowienia
  • 14 regeneracji zdrowia co 5 sekund
  • 7 regeneracji many co 5 sekund
  • Unikalny pasywny : 5% zadanych obrażeń magicznych zadanych potworom zostaje zwróconych w postaci many i zdrowia
  • Unikalny pasywny -  Łowca nagród : Asysty, zabicie wrogiego bohatera oraz epickich potworów daje dodatkowo 30 złota i 10 złota za duże potwory
  • Unikalny pasywny : Obrażenia zadawane potworom zostają zwiększone o 30 %

Jak narazie to wszystkie zmiany dotyczące jungli . Kto wie może Riot pokusi się o więcej zmian przed przed sezonem ? Moim zdaniem zmiany są na prawdę sensowne i z pewnością przyczynią się do powstania nowych taktyk związanych właśnie z junglą.

Jeżeli tłumaczenia nie są prawidłowe w niektórych miejscach z góry przepraszam tłumaczyłem wszystko sam :)

źródło : http://community.pbe.leagueoflegends.com/

 

 

Aktualizacja PBE 11/6

Kilka dni temu studio Riot Games zaktualizowało serwer Public Beta Environment o następujący patch :

Modyfikacja Q Heimerdingera:

heimer

Od teraz najeżdżając kursorem na Działko Rozwojowe H-28G (Q), przy wieżyczkach będą widniały cyferki, pokazujące, w jakiej kolejności jednostki zostały postawione.

Dodatkowo, gdy, rzucając odpowiednio ULEPSZENIE!!! (R) oraz Szturmowy Granat Elektroniczny CH-1 (E), ulepszona umiejętność przekroczy swój maksymalny zasięg, postać automatycznie rzuci granatem najdalej jak może (podobnie jak jest to w przypadku Skaczącej Bomby (Q) Ziggsa).

Drobna zmiana kosmetyczna portretu Sivir:

Zmieniono nieco wygląd króliczych zębów Pani Wojny.

siv

Aktualizacja Dżungli:

Nowy obóz neutralnych stworów:

  • Premia za zabicie potwora podwyższona z 55 do 60 sztuk złota.

    Wight

Zmiany mające na celu zbalansowanie postaci:

Jax:

  • dodatkowe punkty zdrowia zyskiwane wraz z nowym poziomem zredukowane z +98 do +87,
  • Wzmocnienie (W): zmieniono koszt zużycia many wraz z aktywowaniem umiejętności – z 30 na wszystkich poziomach do 20/25/30/35/40,
  • Wzmocnienie (W): zmieniono wartość zadawanych obrażeń – z 40/75/110/145/180 do 60/80/100/120/140.

 

Lucian:

  • Przebijające Światło (Q): przywrócono poprzedni przelicznik dodatkowo zadawanych obrażeń – z przelicznika wahającego się między 50 a 150%, zależnego od poziomu Luciana do 60/75/90/105/120%,
  • Rzeź (R): zmniejszono czas oczekiwania na odnowienie się umiejętności – z 110/85/60 do 100/75/50,
  • Rzeź (R): obrażenia od pocisków zmniejszono z 50/55/60 do 40/50/60.

 

Sona:

  • Crescendo (R): przelicznik mocy umiejętności podwyższony z 0.4 do 0.5.

 

Zmiany w przedmiotach:

  • Brace of the Mountain: porada uzupełniona o 60-cio sekundowy czas potrzebny na odnowienie umiejętności,
  • Szczęśliwy Sztylet Kage’a: zaktualizowano poradę, która od teraz ukazuje regenerację many co 5, a nie jak było wcześniej, co 10 sekund,
  • Sztylet Kage’a: zaktualizowano poradę, która od teraz ukazuje regenerację many co 5, a nie jak było wcześniej, co 10 sekund,
  • Duch Pradawnego Golema: dodatkowe złoto uzyskane za unicestwienie większych oraz epickich stworów zostało zwiększone z 30 do 40 sztuk,
  • Duch Starszego Jaszczura: dodatkowe złoto uzyskane za unicestwienie epickich stworów oraz zabicie/asystę przy zabójstwie wrogiego bohatera zostało zwiększone z 30 do 40 sztuk,
  • Duch Upiornego Widma: dodatkowe złoto uzyskane za unicestwienie epickich stworów oraz zabicie/asystę przy zabójstwie wrogiego bohatera zostało zwiększone z 30 do 40 sztuk.

Co myślicie o zmianach dotyczących nadchodzącego przedsezonowego patcha ? Moim zdaniem zapowiada się całkiem nieźle :)

źródło: pvp.net.pl

Informacje dotyczące bloga

Cześć !

Blog ten bedzie dotyczył e-sportowej gry , dobrze znanej wielu graczom na całym świecie – League of Legends Studia Riot Games

Będę tu opisywał nowinki zawarte w nadchodzących patchach , poradniki itp.

zapraszam do oglądania Navy.