Sprawozdanie końcowe projektu
w programie ‘’Kulthurra!’’ w CEO
1.Tytuł i krótki opis projektu:
Ośrodkiem centralnym projektu były filmy nagrane przez uczniów Zespołu Szkół Technicznych we Włocławku oraz reklamowanie szkoły. Nagrane wywiady o obrzędach śmierci w dawnych i dzisiejszych czasach dały inspiracje do stworzenia ciekawego spektaklu. Uczniowie podczas warsztatów starali się poczuć aktorami. Rozmawiali na temat różnych obrzędów, wykonywali różne ćwiczenia teatralne a także wykonali ubrania ze wzorami regionalnymi. Uczniowie pracowali też nad konferencją naukową dotyczącą kierunku technika organizacji reklamy.
2.Cele projektu:
Uczniowie nauczyli się
-opowiedzieć obrzędy śmierci w dawnych czasach,
-przygotować wywiad w postaci filmu,
-malować wzory na ubraniach,
-zmontować dany film,
-pracować w grupie i stworzyć spektakl
3.Uczestnicy projektu:
Uczestnikami projektu byli uczniowie Zespołu Szkół Technicznych we Włocławku o kierunku technik organizacji reklamy. Były to klasy I,II i III.
4.Przebieg realizacji projektu.
Wrzesień/Październik- Podział pracy w grupie, zapisywanie wszystkich przydatnych informacji dotyczących projektu, określenie miejsca spotkań, nagranie filmów o obrzędach śmierci oraz rozmowa o nich.
Listopad/Grudzień-Inspiracyjne warsztaty z Sebastianem Świądrem, praca nad spektaklem, wykonywanie ćwiczeń, które pomogły przybliżyć się do świata teatru, praca nad gestykulacją i głosem.
Styczeń/Luty- Praca nad konferencją naukową, przygotowanie koszulek i wzorów regionalnych, malowanie ubrań. Dalsze przygotowywanie spektaklu.
Marzec-Zaproszenie wykwalifikowaną kadrę na konferencję naukową, przygotowanie planu działań oraz końcowe prace nad spektaklem.
5.Efekty projektu:
-Przygotowanie pokazu mody strojów regionalnych,
-przygotowanie spektaklu, który będzie dopiero pokazywany,
-Odbycie się konferencji naukowej ‘’Wkręć się w reklamę „
-Odbycie 3-dniowych warsztatów