Witamy!
Tak właśnie brzmi nazwa naszej kampanii. Miała ona na celu poszerzeniu wiedzy o mediach wśród naszej młodzieży i zachęcenie ich do indywidualnego spojrzenia na mediach. W ramach tej kampanii odbył się u nas w klasie Dzień Medialny 8 stycznia 2015 roku. Dzień przebiegał następująco:
9. 35 – przywitanie i wstęp
9.40 – warsztaty o bezpieczeństwie i prywatności w Internecie
10.00 – włącz się w media – przykłady ( znani blogerzy, ask.fm, instagram i inne)
10.20 – konkurs na notatkę prasową
10.30 – 10. 50 przerwa – czas na odpoczynek, poczęstunek.
10.50-co przyciąga widza/słuchacza(opowiedzenie o psychologicznych rozwiązaniach by pozyskać odbiorcę przez media –
10. 55 – warsztaty – wpływ mediów na społeczeństwo XXI w
11.05 – konkurs na agendę programu telewizyjnego
11. 25 – zakończenie i podsumowanie całego przedsięwzięcia (podanie wyników konkursu, ogólne przedstawienie nowych wiadomości z udziałem widowni)
Gdy zapytałyśmy klasę, jak im się podobał przebieg dnia, stwierdzili, że bardzo. Najbardziej zainteresował ich temat blogerów. Być może dzięki tym lekcjom pojawią się nowi znani w Internecie blogerzy Wiemy, że jej główny cel został zrealizowany.
Zapewne ciekawi jesteście, jak przygotowywałyśmy tę kampanię? Najpierw musiałyśmy zgromadzić materiały, którymi chciałyśmy się podzielić z rówieśnikami. Bardzo nam pomogły informację z modułów, a także wiedza zaczerpnięta z Internetu. Nie było to proste zajęcie, ale jestem pewna, że poszło nam dobrze.
Zdjęcia już niedługo!
Pozdrawiamy,
Kasia i Agata