Wycieczka do Malborka

7.11.2014 pojechaliśmy na klasową wycieczkę do Malborka. Zebraliśmy się pod szkołą o ósmej i poszliśmy na dworzec kolejowy skąd ruszyliśmy do celu. Choć pogoda nie była, ładna padało i było zimno, to i tak humory nam dopisywały. Naszymi opiekunami była pani i kilka mam naszych koleżanek. Podróż trwała około dwadzieścia minut bardzo szybko nam minęła. Rozmawialiśmy i jedliśmy drugie śniadanie. Gdy dojechaliśmy to udaliśmy się na zamek krzyżacki. Pani przewodnik zaprowadziła nas do sali i podzieliła na sześć grup. Każdej z nich przydzieliła siedem zadań związanych z historią zamku. Wszystkie grupy samodzielnie poruszały się po zamku. To nam się bardzo podobało.

DSCN0136DSCN0140DSCN0151DSCN0138DSCN0144DSCN0139DSCN0154

Na koniec zebraliśmy się w ogromnej Sali gdzie podsumowaliśmy zajęcia. Oczywiście kupiliśmy też sobie pamiątki.

DSCN0155DSCN0159DSCN0156DSCN0157Weseli i pełni wrażeń wróciliśmy do Tczewa. Naszej pani dziękujemy     za zorganizowane zajęcia.

Wiktora

One Response to Wycieczka do Malborka

1. katarzyna.mrzyglockazso2wejherowo.pl says:

Malbork to fajne miejsce. Też tam byłam z rodzicami
    katarzyna.mrzyglockazso2wejherowo.pl ostatnio opublikował…Czytamy i odkrywamy!My Profile