maj 19

Wycieczka w góry – Beskid Śląski.

9 maja 2014 roku 36 osobowa grupa z naszej szkoły, udała się wraz z opiekunami – nauczycielami wychowania fizycznego w Beskid Śląski na Równicę. Pogoda dopisała- nie było ani za gorąco, ani za zimno – jednym słowem optymalne warunki. Co prawda na początku wyprawy przywitał nas mały wiosenny deszczyk, ale to tylko dodało nam sił i oczyściło powietrze.  Równicę zdobyliśmy(choć nie szliśmy na wyścigi) w 1 godzinę, a nie jak wskazywał drogowskaz w Ustroniu Centrum, w 1 godzinę i 20 minut. Trzeba zauważyć, że młodzież wykazała się wspaniałą kondycją. Ze szczytu roztaczała się wspaniała panorama Beskidów. Dostrzegliśmy m.in.: Klimczok, Skrzyczne, Czantorię. Następnie udaliśmy się pod góralską strzechę na posiłek i uzupełnienie płynów. Po odpoczynku nadszedł czas powrotu. Wracaliśmy również czerwonym szlakiem, ale nie tą samą drogą. Po zejściu do Ustronia zabrał nas autokar, którym szczęśliwie wróciliśmy do Jastrzębia.

1 2 3 4 P3085135 P3085136 P3085152 P3085153 P3085156 P3085162 P3085177 P3085185 P3085189             P3085191

1 komentarz

1. Aska

Wspaniała wycieczka!

2. Patrycja

Świetna wycieczka, przepiękne widoki oraz niezwykła atmosfera – to tylko niektóre zalety. Mam nadzieję, że takich wycieczek będzie więcej i z chęcią wezmę udział w każdej z nich

3. KAPI

Czekamy na więcej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć tych znaczników i atrybutów HTMLa: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>